Hoe warm is het in jouw huis?

23-06-2019 14:00 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een 'hoe warm is het in jou huis' topic mag natuurlijk niet ontbreken :P

Hoe warm is het bij jullie nu in huis?

En in de nachten?

Jouw en ligt natuurlijk. De warmte steeg al wat naar mijn hersenen :bonk:

In mijn huis....

Totaal aantal stemmen: 397

Is het altijd koel, tot max 21 graden (5%)
De temperaturen lopen toch wel op, 22 - 25 graden (30%)
Word het altijd bloed heet, 35+ graden (4%)
Wisselt het erg qua temperatuur (1%)
Tussen de 26 en 35 graden (60%)
Anders, namelijk; licht in het topic toe (1%)
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 23-06-2019 14:33
22.22% gewijzigd
Buiten inmiddels weer de 25 graden gepasseerd. Alles maar weer dicht gedaan.
Ik heb alles dicht gehouden vannacht ivm de kat die weer binnen sliep dus het is weer opgewarmd van 24,5 gisteravond naar 25. Vanochtend toen ik net beneden was 26. Maar goed na vorige week vind ik 25 binnen een heerlijke temperatuur.
Het is buiten zwaar bewolkt en koel met 23 graden. Ik teken ervoor.
Hier is het al afgekoeld naar 21,5 graden binnen ... Zooo fris buiten was voor mij nou ook weer niet de bedoeling 😕
.
Het is hier buiten nog steeds 28 graden, in huis hetzelfde. De lucht begint nu een beetje te betrekken maar of er echt een bui of iets komt.. geen idee..

In het zuiden schijnt het 10 graden kouder te zijn volgens een vriendin..
GinnyJones schreef:
28-07-2019 16:04

... Klopt helaas ☹️
.
malty schreef:
28-07-2019 16:12
... Klopt helaas ☹️
Voor wat het waard is, ik zou best willen ruilen hoor.. :hug:
Woonkamer 22 graden nu. Max was 26, toen het buiten 35 was.

GinnyJones schreef:
28-07-2019 16:04
Het is hier buiten nog steeds 28 graden, in huis hetzelfde. De lucht begint nu een beetje te betrekken maar of er echt een bui of iets komt.. geen idee..

mozza wijzigde dit bericht op 17-09-2020 08:25
1.92% gewijzigd

Hier nu regen! Blij mee, voor de natuur. Alles is hier geel en dor.
Ga de ventilatoren uit doen nu het ietsje koeler is, behoefte aan rust.

Zijn er meer mensen die op een gegeven moment klaar zijn met het gezoom?
Gele_Suikerspin schreef:
28-07-2019 16:44
Ga de ventilatoren uit doen nu het ietsje koeler is, behoefte aan rust.

Zijn er meer mensen die op een gegeven moment klaar zijn met het gezoom?
Gek word ik ervan! Dan de stilte, zalig.
GinnyJones schreef:
28-07-2019 16:29
Voor wat het waard is, ik zou best willen ruilen hoor.. :hug:
Das lief :)
maar ben wel blij voor de natuur en alle beesjes die hadden dit echt ff nodig!
.
Toepasselijk topic weer.

Hier is het momenteel 24,5 graden binnen. We hebben (buiten) zonwering aan de gehele zuidwest zijde en verder houden we alles dicht (jaloezieën en gordijnen). In de avond/vroege ochtend zetten we alle ramen en deuren open. Dit tot de buitentemperatuur nagenoeg gelijk is aan de binnentemperatuur.

We hebben een paar jaar geleden het huis (na)geïsoleerd, huis uit 1986. In de winter super natuurlijk. In de zomer merk je ook wel dat de warmte goed blijft hangen.

Opzich, nu met 24,5 graden, dus nog wel goed uit te houden. Ben benieuwd hoe dat vrijdag einde middag zal zijn.
europe86 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 10:53
1.60% gewijzigd
Binnen is het 26 graden nu.

Om 12 uur beginnen met werken tot 17 uur. Ik denk dat je me daarna kan opvegen.
Hier is het 25 graden omdat ik daar de airco op ingesteld heb. Die loopt nu te loeien. Anders was het denk ik al richting de 30 graden. Gisterochtend was het 29 graden voor ik de airco aanzette.
Beneden graag of 23, op dochter haar kamer 25. Vind het nog best te doen. Meestal zet ik 's avonds de ramen even open boven en de tuindeuren staan open. Zonneschermen uit op de westkant van het huis vanaf een uur of 3. Werkt vooralsnog prima :)
24 graden, ben net verhuisd naar een koel huis vergeleken bij mijn oven van een oude huis dus ik ben benieuwd hoe warm het wordt deze dagen. Tot nu toe valt het alles mee. Ik heb ook amper zon op mijn ramen.
Alles dicht hier, ventilator aan en het is momenteel bijna 27 graden binnen, oef.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Hier alles opengezet vanochtend, zodat het afkoelde naar zo'n 22 graden. Nu midden op de dag (alles op het zuiden) 24 graden, valt me alles mee. Prima om in te werken!
In de woonkamer 22 graden. Op zolder (warmste plek) 24 graden. Vanmorgen om 6 uur alles opgegooid en toe heeft het flink kunnen afkoelen (nu alles dicht). Buiten is het nu 29 graden.
Woonkamer op het moment 24,5 in de slaapkamer onder het platte dak 25,7. Vanavond maar weer alles open zetten. Dan koelt het een graadje af en morgen overdag alles dicht en warmt het 2 graden op.
Ben nog steeds erg blij dat we de ramen op het oosten hebben. Vorig huis had alle ramen op het zuiden en bij 32 graden slapen gaat echt slecht.
Gisteravond 28,5 graden. Vannacht alles open gehouden vanmorgen 22,5 alles dicht gedaan en straks was het 25 graden. Nu op het strand benieuwd hoe warm het is als ik thuiskom
Hier is het 27 graden in de woonkamer (eerste verdieping). Boven is het hoe dan ook een stuk warmer, maar geen idee.

Volgende week komt de airco.
27 graden in de woonkamer en het voelt gewoon heerlijk koel in vergelijking met de zolder. Kan prima werken zo 😀
Woonkamer nu 25,5. Een heerlijk temperatuurtje vind ik. Boven zit dochter met de airco aan, daar is het niet zo warm dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven