Hoekoplossing kledingkast

16-07-2012 21:59 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Na de zomer krijgen we de sleutels van ons nieuwbouwhuis. Daarin willen we ook een "walk-in" closet maken. De ruimte welke we hiervoor beschikbaar hebben is een hoek van de slaapkamer. De ruimte is u-vorming en heeft de volgende afmetingen 1,5 bij 2,25 meter (dus 2 muren van 1,5 meter en haaks daarop de wand van 2,25meter). Aangezien we beide een goed gevulde garderobe hebben, willen we de ruimte graag zo optimaal mogelijk gebruiken om op deze manier maximale kastruimte te creëren. In eerste instantie dachten we aan rondom een Ikea kastenwand, maar heel enthousiast worden we nog niet van de hoekoplossingen welke ze aanbieden (nemen vrij veelruimte in beslag).

Vandaar mijn vraag hier: heeft iemand nog een goede tip of adresjes (mag ook van meubelmaker).

Alvast bedankt!
Ikea neemt ruimte in beslag? Ik snap em niet...ik heb ook dat hoekdeel, maar daarin kan je toch juist de hoek optimaal benutten? Ik heb boven en onderin een roede hangen en dan haaks oo de bovenste roede ook nog 1 voor de lange kledingstukken. Ik vind het juist een heerlijke kast zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven