Hond doet raar sinds vanmiddag

21-03-2012 19:23 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze yorkse terrier van 6 jaar doet raar sinds vanmiddag 2 uur.

Vanmorgen toen ik van huis weg ging deed hij nog zoals altijd maar toen ik vanmiddag terug kwam en met mijn moeder zat te praten in de woonkamer begon hij opeens rondjes te lopen.

Dit heeft hij wel vaker gedaan maar na een paar rondjes stopte het altijd wel en ging hij gewoon liggen in zijn mand of naast de kachel.

Alleen nu loopt hij sinds 2 uur steeds rondjes en het gekste is nog dat hij soms gromt en jankt.

Toen ik hem net even wou pakken begon hij helemaal te trillen en toen mijn moeder hem wou pakken probeerde hij haar twee keer te bijten en net jankte hij heel erg.

Wat kan dit zijn?

Maak mij wel erg zorgen
Hup, naar de dierenarts!
naar de Da gaan? rusteloosheid,narrigheid kan pijnindicatie zijn.
Dierenarts bellen!!
Lijkt pijn idd Its.
Je maakt je erg zorgen? Bel dan toch de dierenarts!
Sinds vanmiddag???

En je zit nog niet bij de dierenarts????

Vreemd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Yep, naar de dierenarts, kan van alles zijn pijn, maar ook iets neurologisch kortom, geen tijd te verliezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bel een dietenarts. Zeker honden proberen pijn zo lang mogelijk verborgen te houden om niet zwak over te komen. Dus als ze signalen van pijn geven is het serieus.

Sterkte
Klinkt als pijn. Onze hond deed dat toen zij vaginitis had.
Optimist tot in de kist!
quote:itsssme schreef op 21 maart 2012 @ 19:23:

Maak mij wel erg zorgen Echt, waarom heb je dan nog geen contact met de dierenarts gehad?
Mijn hond deed dit net voordat zij een enorme pijnaanval kreeg en er bijna in bleef.

Hup naar de dierenarts.

Je gaat toch geen topic openen op Viva als je de DA kan bellen voor advies?
Dierenarts, je hondje heeft pijn!
DA bellen, beter te snel bellen dan te laat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klinkt stom maar ik mag de dierenarts niet bellen van mijn ouders.

Zij betalen dat altijd en vinden het te duur en het ergste is nog dat ze vinden dat er niks aan de hand is...
Betaal je deze keer zelf.
als een hond die nooit bijt, ineens wel gaat bijten en dan ook nog ander gedrag vertoont, is er iets mis. Bellen dus!
Idd de da bellen, dit klinkt niet goed! En tja dan moet je zelf betalen of iets anders regelen
Als het jouw hondje is zou ik maar eens een spaarpotje aan leggen voor de dierenarts.

En advies vragen aan de telefoon kost niks.
als er niks is, zullen de kosten ook meevallen en ik denk dat als er wel iets is, je ouders echt wel betalen
quote:itsssme schreef op 21 maart 2012 @ 19:35:

Zij betalen dat altijd en vinden het te duur en het ergste is nog dat ze vinden dat er niks aan de hand is...Toch maar bellen! Bellen kost niets. Even het probleem uitleggen en dan maar horen wat ze zeggen. Ik neem aan dat je ouders het ook niet op hun geweten willen hebben dat je hondje straks kassiewijlen is....
Je hebt anders wel geld om vanalles te kopen, zoals je in een ander topic zegt heb je een gat in je hand.

En nu zeg je dat je de DA niet mag bellen omdat zij dat betalen? Wordt volwassen.
Ach wat zielig. Direct bellen, laat je ouders maar lekker lullen. Beter een keer te veel dan te weinig.
2 uur lang grommend en jankend rondjes lopen klinkt echt niet goed. Helemaal niet als hij ook plotseling bijt.
quote:itsssme schreef op 21 maart 2012 @ 19:35:

Zij betalen dat altijd en vinden het te duur en het ergste is nog dat ze vinden dat er niks aan de hand is...

Dan betaal jij deze keer.

Als je een huisdier neemt, hoort daar ook een bepaalde zorg verantwoording bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven