Hond heeft kat gebeten..
woensdag 18 september 2013 om 23:34
In mijn tuin...
Ik ging net nog even buiten roken, in mijn tuin. Er zat blijkbaar een buurtkat in mijn tuin te 'zitten'.
Mijn hond vliegt op de kat af, en grijpt hem. Tenminste dat denk ik aan het gegil van de kat te horen.
Ik heb geen idee van wie die kat is, kreeg hem ook niet te pakken. De kans is vrij groot dat de kat gebeten is door mijn lieve hond.
Wat nu ?
Ik ging net nog even buiten roken, in mijn tuin. Er zat blijkbaar een buurtkat in mijn tuin te 'zitten'.
Mijn hond vliegt op de kat af, en grijpt hem. Tenminste dat denk ik aan het gegil van de kat te horen.
Ik heb geen idee van wie die kat is, kreeg hem ook niet te pakken. De kans is vrij groot dat de kat gebeten is door mijn lieve hond.
Wat nu ?
woensdag 18 september 2013 om 23:39
Nu even een rondje in de buurt doen met een zaklamp, dan zie je meestal wel kattenogen. Als de kat erg gewond is dan kan je hem nog helpen.
Verder bij wat buren morgen langsgaan die katten hebben om te vragen of het hun kat niet was?
Zou erg zijn als de kat ergens dood ligt te gaan.
Verder bij wat buren morgen langsgaan die katten hebben om te vragen of het hun kat niet was?
Zou erg zijn als de kat ergens dood ligt te gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 18 september 2013 om 23:40
ik weet niet hoe groot jouw hond is, wellicht ligt er nu een gewond dier in de struiken dat dringend medische zorg nodig heeft. Dat dier heeft ook een baasje, misschien wel kinderen die het zullen missen als het niet thuiskomt. Ik begrijp niet dat je hier zit te forummen en niet met een zaklantaarn buiten bent
woensdag 18 september 2013 om 23:44
quote:matroesjka_ schreef op 18 september 2013 @ 23:41:
Je hond belonen dat hij het territorium goed bewaakt.
Ja man, super. Oh zo nodig ook in Nederland. Vooral onwijs aanmoedigen. Volgende keer een buitenspelende kleuter die een tuin binnen wandelt?
Ik vind niet dat TO verantwoordelijk is voor het feit dat die kat los loopt en dus gevaren oploopt, maar om de hond nou te gaan belonen?!
@TO, jeetje wat naar zeg. Ik zou ook de kat gaan zoeken. Kijk vooral onder struiken, auto's etc. Met een zaklamp (desnoods op je mobiel) moet dat wel lukken. Succes!
Je hond belonen dat hij het territorium goed bewaakt.
Ja man, super. Oh zo nodig ook in Nederland. Vooral onwijs aanmoedigen. Volgende keer een buitenspelende kleuter die een tuin binnen wandelt?
Ik vind niet dat TO verantwoordelijk is voor het feit dat die kat los loopt en dus gevaren oploopt, maar om de hond nou te gaan belonen?!
@TO, jeetje wat naar zeg. Ik zou ook de kat gaan zoeken. Kijk vooral onder struiken, auto's etc. Met een zaklamp (desnoods op je mobiel) moet dat wel lukken. Succes!
woensdag 18 september 2013 om 23:46
woensdag 18 september 2013 om 23:47