Hond heeft tissue papier opgegeten
woensdag 29 juli 2020 om 16:55
Hallo!
Mijn hond heeft net toen ze eventjes alleen was een groot stuk tissue papier van de tafel af gepakt en heeft dit opgegeten? Is dit heel erg, is het verstandig om met haar naar de dierenarts te gaan?
Zover ik zie heeft ze er geen last van
Het was van dat witte dunne tissue papier waarmee ze kleding inpakken
Mijn hond heeft net toen ze eventjes alleen was een groot stuk tissue papier van de tafel af gepakt en heeft dit opgegeten? Is dit heel erg, is het verstandig om met haar naar de dierenarts te gaan?
Zover ik zie heeft ze er geen last van
Het was van dat witte dunne tissue papier waarmee ze kleding inpakken
anoniem_647626e1ef954 wijzigde dit bericht op 29-07-2020 16:58
6.60% gewijzigd
woensdag 29 juli 2020 om 17:03
Het lijkt me geen kwaad te kunnen. Maar je kan voor de zekerheid de DA even bellen en hond goed in de gaten houden.
Onze hond heeft een poos geleden een kreeft (in zijn geheel!) in 1 hap naar binnen gewerkt en daarvoor een gril worst met plastic folie er omheen opgegeten, uit de boodschappen tas. Hij leeft nog steeds gelukkig. Maar ze kunnen je flink laten schrikken helaas
Onze hond heeft een poos geleden een kreeft (in zijn geheel!) in 1 hap naar binnen gewerkt en daarvoor een gril worst met plastic folie er omheen opgegeten, uit de boodschappen tas. Hij leeft nog steeds gelukkig. Maar ze kunnen je flink laten schrikken helaas
woensdag 29 juli 2020 om 17:18
Ik heb een goldie en die eet helaas echt alles en ook papier in alle maten en soorten. Ze doet dit al 10 jaar en nog nooit heeft ze hier last van gehad.
Een paar maanden geleden had ze een vogel vet bol met netje op. Deze heb ik haar bij de DA laten uitbraken, omdat netje in de darmen vast kan komen te zitten. De rest poepen ze uit.
Een paar maanden geleden had ze een vogel vet bol met netje op. Deze heb ik haar bij de DA laten uitbraken, omdat netje in de darmen vast kan komen te zitten. De rest poepen ze uit.
woensdag 29 juli 2020 om 17:53
Papier is een natuurlijk, maar voor hond en mens onverteerbaar materiaal. Bij de mens is het darmtraject langer dus dan zullen bacteriën aan de cellulose gaan vreten, bij de hond is de darm te kort om de bacteriën lange tijd een plezier te doen dus zullen er onverteerde restjes in zijn poep zitten..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 29 juli 2020 om 18:09