Hond laat vieze scheten
maandag 19 april 2010 om 20:47
Ik heb twee honden te logeren. Hartstikke leuk, gezellig en goed voor mijn conditie.
Maar een ervan is een oude bejaarde dobermann. En mennnnn, wat laat die oude opa een vieze scheten .
Niet normaal meer, wat een ruften.
Overdag zijn ze veel in de tuin geweest. Maar toen ik met het jonkie een lange wandeling ging maken (opa kan niet meer zover) was de lucht binnen te snijden toen ik binnenkwam.
En nu lig ik lekker op de bank en heb de honden in de manden naast me gelegd en die ouwe zit me te vergassen!
Tips zijn niet nodig (overmorgen gaat hij weer naar huis, mag hij daar verder meuren).
Maar ik wilde even mijn leed delen........
Maar een ervan is een oude bejaarde dobermann. En mennnnn, wat laat die oude opa een vieze scheten .
Niet normaal meer, wat een ruften.
Overdag zijn ze veel in de tuin geweest. Maar toen ik met het jonkie een lange wandeling ging maken (opa kan niet meer zover) was de lucht binnen te snijden toen ik binnenkwam.
En nu lig ik lekker op de bank en heb de honden in de manden naast me gelegd en die ouwe zit me te vergassen!
Tips zijn niet nodig (overmorgen gaat hij weer naar huis, mag hij daar verder meuren).
Maar ik wilde even mijn leed delen........
maandag 19 april 2010 om 21:13
quote:nummerzoveel schreef op 19 april 2010 @ 21:11:
Een aansteker of kaarsjes helpen ook, het gaat erom dat je daarmee de stinkende gassen opbrandt. (Doe het alleen nooit bij een koe, want daar komt zoveel gas uit dat er al menig stal is afgebrand omdat de boer toevallig een shaggie aanstak, echt waar!)
Hier heb ik nog zó'n genant verhaal over dat het beter is als ik het niet vertel.
Hiltje, heb je lucifers in huis?
Een aansteker of kaarsjes helpen ook, het gaat erom dat je daarmee de stinkende gassen opbrandt. (Doe het alleen nooit bij een koe, want daar komt zoveel gas uit dat er al menig stal is afgebrand omdat de boer toevallig een shaggie aanstak, echt waar!)
Hier heb ik nog zó'n genant verhaal over dat het beter is als ik het niet vertel.

maandag 19 april 2010 om 21:17
Zit me net te bedenken..... Ik heb de honden vandaag al vier keer uitgelaten (voor het naar bed gaan wordt de vijfde keer).
En toch hebben ze allebei vandaag in mijn tuin zitten schijten......
En het jonge bastaardtje spant de kroon. Twee keer een enorm eind gewandeld en ook met het kleine ommetje met de opa heb ik haar telkens meegenomen.
Niet een keer gaat ze door de hurken...
Komen we terug, begint ze binnen twee minuten een drol te draaien in mijn tuin....
En toch hebben ze allebei vandaag in mijn tuin zitten schijten......
En het jonge bastaardtje spant de kroon. Twee keer een enorm eind gewandeld en ook met het kleine ommetje met de opa heb ik haar telkens meegenomen.
Niet een keer gaat ze door de hurken...
Komen we terug, begint ze binnen twee minuten een drol te draaien in mijn tuin....
maandag 19 april 2010 om 21:20
quote:wallace schreef op 19 april 2010 @ 21:13:
[...]
Ik heb net de geurkaarsjes aangedaan.
En zelf ook maar een scheet gelaten.
Je moet het verhaal vertellen. Maak er in het verhaaltje maar van dat het een ander is overkomen. Doen wij alsof we dat geloven!
[...]
Je moet het verhaal vertellen. Maak er in het verhaaltje maar van dat het een ander is overkomen. Doen wij alsof we dat geloven!
maandag 19 april 2010 om 21:27
quote:hiltje schreef op 19 april 2010 @ 21:20:
[...]
Je moet het verhaal vertellen. Maak er in het verhaaltje maar van dat het een ander is overkomen. Doen wij alsof we dat geloven!Ja doe dat Wallace!
[...]
Je moet het verhaal vertellen. Maak er in het verhaaltje maar van dat het een ander is overkomen. Doen wij alsof we dat geloven!Ja doe dat Wallace!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

maandag 19 april 2010 om 21:34
Ok, ik zal het verhaalt uit de doeken doen.
Het gaat niet echt over mij, maar wel over het gezin waar ik uit kom, vandaar dat ik me plaatsvervangend schaam.
En na deze inleiding gaat dat verhaal zooo tegenvallen.
Mijn broertjes waren nogal in de ban van de koeienscheten en de aansteker die daarbij gehouden kan worden.
Mijn broertjes hebben dus avond aan avond met hun blote reet, scheten latend naast mijn vader gestaan, die probeerde er een vuurtje bij te houden.
Nooit echt veel geworden hoor, geen explosies ofzo. Eigenlijk een beetje teleurstellend dus.
Het gaat niet echt over mij, maar wel over het gezin waar ik uit kom, vandaar dat ik me plaatsvervangend schaam.
Mijn broertjes waren nogal in de ban van de koeienscheten en de aansteker die daarbij gehouden kan worden.
Mijn broertjes hebben dus avond aan avond met hun blote reet, scheten latend naast mijn vader gestaan, die probeerde er een vuurtje bij te houden.
Nooit echt veel geworden hoor, geen explosies ofzo. Eigenlijk een beetje teleurstellend dus.
maandag 19 april 2010 om 21:39
maandag 19 april 2010 om 21:40
quote:wallace schreef op 19 april 2010 @ 21:38:
Echt?! O, wat een geluk! Ik heb die van mij altijd zo raar gevonden.
Nog steeds hoor, maar ik kan me er nu van afzonderen. We wonen inmiddels allemaal op ons zelf.
Maar on-topic, Hiltje, hoe staat de stank ervoor?
Ja joh, daar zijn broertjes voor.
Broertjes en vuur, gevaarlijke combinatie.
Echt?! O, wat een geluk! Ik heb die van mij altijd zo raar gevonden.
Nog steeds hoor, maar ik kan me er nu van afzonderen. We wonen inmiddels allemaal op ons zelf.

Maar on-topic, Hiltje, hoe staat de stank ervoor?
Ja joh, daar zijn broertjes voor.
Broertjes en vuur, gevaarlijke combinatie.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

maandag 19 april 2010 om 21:41
quote:wallace schreef op 19 april 2010 @ 21:34:
Nooit echt veel geworden hoor, geen explosies ofzo. Eigenlijk een beetje teleurstellend dus.Ik had een jongen in de klas die altijd zijn winden probeerde aan te steken
Nooit echt veel geworden hoor, geen explosies ofzo. Eigenlijk een beetje teleurstellend dus.Ik had een jongen in de klas die altijd zijn winden probeerde aan te steken
maandag 19 april 2010 om 21:44
Nou hebben wij twee relatief jonge honden, maar die kunnen er ook wat van hoor. Vanavond had de oudste het weer op zijn heupjes (of moet ik 'uit zijn heupjes' of 'tussen zijn heupjes' zeggen ).
En dan met zo'n verbaasde snuit richting poeperd schieten om te kijken wat daar gebeurde, om vervolgens heftig met zijn kop te schudden om de stank te verdrijven.....pffff.....
Ierse Rufters zijn het!
En dan met zo'n verbaasde snuit richting poeperd schieten om te kijken wat daar gebeurde, om vervolgens heftig met zijn kop te schudden om de stank te verdrijven.....pffff.....
Ierse Rufters zijn het!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
maandag 19 april 2010 om 21:47
maandag 19 april 2010 om 21:47
Ik las net de volgende posting:
Heb een leuke man leren kennen. Ik wil tijd nemen voor dat ik seks met hem heb en hij begrijpt dit niet. Als ik na een leuke avond graag in mijn eigen huis wil slapen dan is hij teleurgesteld. Wat vinden jullie hiervan.
En wat las ik: Wat winden jullie hiervan.....
Heb een leuke man leren kennen. Ik wil tijd nemen voor dat ik seks met hem heb en hij begrijpt dit niet. Als ik na een leuke avond graag in mijn eigen huis wil slapen dan is hij teleurgesteld. Wat vinden jullie hiervan.
En wat las ik: Wat winden jullie hiervan.....
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
maandag 19 april 2010 om 21:49