Hondenschoentjes

20-11-2013 11:50 19 berichten
Hallo,

Ik wil misschien Hondenschoentjes aanschaffen voor mn hondje voor als het gaat sneeuwen.

Niet dat hij last heeft van koude poten, maar wel pijnlijke poten van het zout. Vorig jaar had hij er veel last van en ging hij elke x met z'n pootje omhoog stilstaan. Heel zielig.

Vroeg me af is het wat die Hondenschoentjes, kunnen ze er een beetje mee lopen?
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook vaseline op zijn pootjes smeren als je naar buiten gaat met hem, zodat het zout niet gaat indrogen.
Kijk vooral even deze video, dan ben je voorbereid

http://www.youtube.com/watch?v=BcMYcKhfbbo
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk vooral dat het er raar uit ziet....

En het lijkt mij dat een hond niet op schoenen zit te wachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik gellof echt niet dat je je hond daar een plezier mee doet.

Gewoon vaseline smeren voordat je naar buiten gaat.
Ik zou eerst de vaseline eens proberen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

jullie maken mijn ochtend weer goed!!!

Dank je wel
Er bestaat ook een spray om de zolen van je hond te beschermen. Verkrijgbaar in de dierenwinkel.
Via banggood.com hebben ze sokjes, schoentjes, kleertjes enz. Misschien zit daar iets bij? ze verzenden gratis.

Ik heb zelf geen ervaring met schoentjes, heb wel sokjes besteld.
Oh thanks dan ga ik het wel eerst met vaseline proberen of die spray.

Haha mijn hond had een keer sokken met tape aan omdat hij z'n poten aan het open bijten was, toen ging hij ook zo debiel lopen, maar na 5 minuten liep hij gewoon normaal
Och, die filmpjes!!

Na verloop van tijd zal een hond er wel aan wennen hoor
Hier heb ik ook schoentjes, voorals mevr. Druktemaker weer eens een kussentje heeft opengelopen. Raken ze zo aan gewend hoor, buiten dan. Binnen echt nooit.
In Nederland is het meestal niet nodig; zo gepekeld zijn onze stoepen doorgaans niet. Maar misschien woon je ergens waar je hond wel veel door de pekel loopt op een of andere manier?

Geen enkele hond kan direct normaal lopen met de schoentjes hoor, maar ze wennen er wel aan en tot ze gewend zijn is het hilarisch

(en natuurlijk mag je ze niet uitlachen, je mag het alleen filmen en op youtube zetten en dan met terugkijken er keihard om lachen)
Zeg maar Spijker.
Oh en bereid je voor op veel commentaar. Ik had een keer een hond met een oogontsteking die zo last had van het zonlicht dat ik er een hondenzonnebril voor had gekocht. Mensen denken dan direct dat je het leuk vind om je hond aan te kleden en dat je hem ook het liefst mee zou tillen in een designer-handtasje. Soms is hondenkleding echt gewoon nuttig.
Zeg maar Spijker.
Je kan ook oude washandjes met een elastiekje om de poten doen. Werkte bij onze hond uitstekend.

Hij hielp zelfs mee met aandoen (tilde zijn poten op) en kon gewoon rennen en graven.
quote:Nouschi schreef op 20 november 2013 @ 11:56:

[afbeelding]
haha schattige filmpjes! lijkt een beetje op een kat die aan een riem naar buiten moet. = geen succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven