Hondenschoentjes
woensdag 20 november 2013 om 11:50
Hallo,
Ik wil misschien Hondenschoentjes aanschaffen voor mn hondje voor als het gaat sneeuwen.
Niet dat hij last heeft van koude poten, maar wel pijnlijke poten van het zout. Vorig jaar had hij er veel last van en ging hij elke x met z'n pootje omhoog stilstaan. Heel zielig.
Vroeg me af is het wat die Hondenschoentjes, kunnen ze er een beetje mee lopen?
Ik wil misschien Hondenschoentjes aanschaffen voor mn hondje voor als het gaat sneeuwen.
Niet dat hij last heeft van koude poten, maar wel pijnlijke poten van het zout. Vorig jaar had hij er veel last van en ging hij elke x met z'n pootje omhoog stilstaan. Heel zielig.
Vroeg me af is het wat die Hondenschoentjes, kunnen ze er een beetje mee lopen?
woensdag 20 november 2013 om 11:53
Kijk vooral even deze video, dan ben je voorbereid
http://www.youtube.com/watch?v=BcMYcKhfbbo
http://www.youtube.com/watch?v=BcMYcKhfbbo
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 21 november 2013 om 19:28
In Nederland is het meestal niet nodig; zo gepekeld zijn onze stoepen doorgaans niet. Maar misschien woon je ergens waar je hond wel veel door de pekel loopt op een of andere manier?
Geen enkele hond kan direct normaal lopen met de schoentjes hoor, maar ze wennen er wel aan en tot ze gewend zijn is het hilarisch
(en natuurlijk mag je ze niet uitlachen, je mag het alleen filmen en op youtube zetten en dan met terugkijken er keihard om lachen)
Geen enkele hond kan direct normaal lopen met de schoentjes hoor, maar ze wennen er wel aan en tot ze gewend zijn is het hilarisch
(en natuurlijk mag je ze niet uitlachen, je mag het alleen filmen en op youtube zetten en dan met terugkijken er keihard om lachen)
Zeg maar Spijker.
donderdag 21 november 2013 om 19:30
Oh en bereid je voor op veel commentaar. Ik had een keer een hond met een oogontsteking die zo last had van het zonlicht dat ik er een hondenzonnebril voor had gekocht. Mensen denken dan direct dat je het leuk vind om je hond aan te kleden en dat je hem ook het liefst mee zou tillen in een designer-handtasje. Soms is hondenkleding echt gewoon nuttig.
Zeg maar Spijker.