Hondje coco zoek op schiphol

17-01-2013 19:39 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hondje Coco loopt al een week op schiphol rond na ontsnapt te zijn uit de kennel waar ze in klaar zat om op reis te gaan:

Het is de nachtmerrie voor elke hondenbezitter. Je trouwe viervoeter kwijtraken bij arctische temperaturen...

Het overkwam Jennifer Jones uit Florida. Haar hondje Coco ontsnapte een week geleden uit een kennel op Schiphol en zwerft sindsdien rond in de buurt van de luchthaven. Jennifer heeft het eerste vliegtuig naar Amsterdam teruggepakt en is wanhopig op zoek naar haar hond.

Gelukkig staat de Amerikaanse er niet alleen voor. Vrijwilligers van stichting 'Waar is onze Angel', een stichting die zoekt naar vermiste viervoeters, helpen Jennifer. Onder meer met een kaart op Google Maps, waar Coco-spotters aangeven waar het hondje voor het laatst is gezien, en een eigen Facebookpagina.

Maar er moet natuurlijk vooral fysiek worden gespeurd naar het hondje, dat al een week de ijskoude elementen trotseert.

Voor de dierenliefhebber die mee wil zoeken; op de Facebookpagina die voor Coco is gemaakt staan wat zoektips. Zo is Coco nogal schuw en verstaat ze alleen Engels. 'Als je haar naam roept, roep dan heel zachtjes. Maak jezelf zo klein mogelijk en ga desnoods plat op de grond liggen. (...) Pas als je er van overtuigd bent dat je haar vertrouwen hebt, kun je haar proberen te aaien en sta dan pas zeer langzaam op', adviseren de vrijwilligers.

Vanavond in het AT5 Nieuws zie je meer over de zoektocht naar Coco.
Arme Coco
Iemand die ik ken is zojuist weer op pad gegaan om te zoeken

Is er al de hele week mee bezig. Ach ja.

Een hond die alleen Engels verstaat
Het Viva forum is papaja.
Is zo'n hondje niet allang door iemand meegenomen? Of doodgevroren?
quote:luni schreef op 17 januari 2013 @ 19:39:

Zo is Coco nogal schuw en verstaat ze alleen Engels. 'Als je haar naam roept, roep dan heel zachtjes. Maak jezelf zo klein mogelijk en ga desnoods plat op de grond liggen. (...) Pas als je er van overtuigd bent dat je haar vertrouwen hebt, kun je haar proberen te aaien en sta dan pas zeer langzaam op'
668, the neighbour of the Beast
"Zo is Coco nogal schuw en verstaat ze alleen Engels. 'Als je haar naam roept, roep dan heel zachtjes. Maak jezelf zo klein mogelijk en ga desnoods plat op de grond liggen."

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 januari 2013 @ 20:00:

"Zo is Coco nogal schuw en verstaat ze alleen Engels. 'Als je haar naam roept, roep dan heel zachtjes. Maak jezelf zo klein mogelijk en ga desnoods plat op de grond liggen."

Dan ligt het niet aan mij.

Ik stikte ook spontaan in mijn..... candy corn.
668, the neighbour of the Beast
Oh ik had niet verder gelezen dan alleen Engels verstaan
Ga plat op de grond liggen, die is goed. Alsof het een overvaller betreft ofzo whahaha.
quote:luni schreef op 17 januari 2013 @ 19:39:

Het is de nachtmerrie voor elke hondenbezitter. Je trouwe viervoeter kwijtraken bij arctische temperaturen...

Ik dacht even dat ik de luchthaven verkeerd had.
hopen dat het hondje snel word gevonden
Wees jezelf....
Jezus is dat een Komodo chihuahua ofzo? Plat liggen en vooral niet aankijken
Ik heb het artikel gekopieerd he, niet zelf verzonnen hoor!

Beestje is gisteren nog gezien...
Die hond is natuurlijk allang opgevroten door de killer rabbits op Schiphol.
Coco, is dat niet dat mormel van Barbie?
Mn vriend zag haar zondagochtend rond 5 uur lopen, toen wist hij dit allemaal nog niet en kwam thuis met dit verhaal. Ik werk op schiphol en we werden benaderd door Petalert.
quote:2Italy2 schreef op 17 januari 2013 @ 20:21:

Coco, is dat niet dat mormel van Barbie?Nee
quote:karinr schreef op 17 januari 2013 @ 20:10:

hopen dat het hondje snel word gevondenZeker!
quote:2Italy2 schreef op 17 januari 2013 @ 20:21:

Coco, is dat niet dat mormel van Barbie?Nee joh gekkie , dat is Gucci
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik wilde net zeggen ik ben morgen op Schiphol, ik zal wel even kijken

Maar ik sta op Zestienhoven.

Nou ja....misschien heeft Coco een binnenlandse vlucht genomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh ik moest niet aan Barbie de Mattelpop denken?

Zat al na te denken over de naam
Tsjezes wat een blunder van dat personeel om die hond te laten ontsnappen zeg? Wat moet dat een nachtmerrie zijn voor de eigenaresse. Ik hoop dat ze nog aan haar slaap toe komt en haar hondje snel weer terug krijgt.

Man wat een kneuzen om zoiets te laten gebeuren. Voor mij bevestigend dat ik mijn honden dus niet over zou laten aan vreemde mensen.
quote:Nouschi schreef op 17 januari 2013 @ 20:30:

[...]

Nee joh gekkie , dat is Gucci Hè, jammer
quote:Marels schreef op 17 januari 2013 @ 20:00:

[...]

Dan ligt het niet aan mij.

Ik stikte ook spontaan in mijn..... candy corn.(off topic: jammer van je gesloten bedank topic, maar via het andere topic heb ik kunnen lezen hoe dat nou moet smaken, candy corn. Ben je al misselijk? ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven