Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:jagten schreef op 07 juli 2013 @ 12:43:

Rot eens op Lot Maar de mijne stinken niet hoor
quote:Lughnasadh schreef op 07 juli 2013 @ 12:39:

Gezien een redelijk recent topic van TO waarin ze een collega ("van een vriend" werd het later) een enorme aanstelster vond omdat ze ziekgemeld thuis bleef met zoiets enorm futiels als een borstontsteking, daar kon je toch zeker best mee werken, en zich later erover bescheurde dat de desbetreffende collega werd ontslagen "wegens te vaak ziek", ben ik van mening dat ze haar man maar een schop onder zijn kont moet geven. Beetje zitten aanstellen omdat ie het benauwd heeft zeg.

Nou precies dit dacht ik dus ook.

En wat anderen ook al schreven, het lijkt wel of hittehaters azijnpissers zijn zeg, neem lekker een rennie tegen het zuur dat helpt misschien.
quote:Lotte35 schreef op zondag 07 juli 2013 12:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="luni in "Horrordag"" class="messagelink">luni schreef op 07 juli 2013 @ 12:37</a>:</b>

Dat vind ik juist te gek, inparkeren op de handrem enzo </div></blockquote>Ik heb het meer over wielen die wel draaien, maar de rest van de auto die niet vooruit komt, op de bovenste baan van het Prins Clausplein. Dat was <i>mijn</i> horrordag

Gleed je terug?

( sorry, iphoney heeft echt kuren!)
quote:Marels schreef op 07 juli 2013 @ 12:27:

[...]

Yup

Geldt ook voor jou; ik wil er best eentje halen. Moet dinsdag dus toch naar de apotheek

Kom er langs op weg naar huis van mijn werk.

Mijn mailadres staat in dit topic, dus als het moet, roep maar.

Is dat deze spray?

http://www.de-online-apot ... ospray-nasaal-spray-15-ml
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 09:49:

[...]

Je weet toch wel Daantje dat je MOET genieten van dit weer! Ongeacht of je er ziek van wordt.....

Ik heb geen last van dit weer en vind het ook wel lekker (zolang het niet te warm wordt en alle mussen dood van het dak pleuren...), maar dat MOETEN vind ik ook aardig irritant. Je MOET ook perse naar buiten, terwijl je ook als het lekker weer is ook wel eens zin hebt om de hele dag video's te kijken...

Je MOET ook perse blij zijn met lekker weer.

Ook wel irritant, iedereen gaat uiteraard naar buiten met dit weer, en sommige mensen snappen niet dat het buiten nogal gehorig is.

Zoals mijn buurvrouw die de hele dag tegen haar baby aan zit te brabbellen en kirren. Gister zat ze luidkeels een hele cd kinderliedjes mee te zingen, fijn.

Ik moest me inhouden om er niet even een leuke aria tegenaan te gooien (ik ben klassiek zangeres) maar heb me ingehouden en mn muziek met oordoppies maar aangezet...

TO wat naar dat je er niet zo goed tegenkan, sterkte!
quote:Anyco schreef op 07 juli 2013 @ 12:46:

[...]

Nou precies dit dacht ik dus ook.

En wat anderen ook al schreven, het lijkt wel of hittehaters azijnpissers zijn zeg, neem lekker een rennie tegen het zuur dat helpt misschien.Nou nou nou, niet iedereen over 1 kam scheren hoor. Ik heb nog niet eens geklaagd .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
P.s. Marels, ik heb je gemaild!
Wat mij altijd weer opvalt bij dit soort topics zijn de eeuwige herhaling van zetten. Roepen dat er begrip en respect moet komen voor de grote "horror", maar tegelijkertijd de "andere kant" oh zo respectvol behandelen met nul begrip opmerkingen omtrent "wat is er nou erg aan gewoon wat koud hebben". Mijn conclusie na menige topic is dan ook dat kennelijk een intolerantie voor alles boven temperaturen passend bij een Nederlandse lente waarschijnlijk vaak resulteert in kokend bloed. Letterlijk en figuurlijk.

Ja, enig idee hier wat weer kan doen. Beide kanten op. Mijn autonoom zenuwstelsel kan de lichaamstemperatuur niet naar behoren reguleren. Resultaat; onder 30 graden een constante strijd tussen signalen die stellen dat het te koud is en tegelijkertijd ook signalen afgeven dat lijf eigenlijk ook warm is maar dat niet kan reguleren. Shit happens. C'est la vie. Daar houd je gewoon rekening mee, deal je mee en laat je niet allesbepalend zijn.

Warme dagen zijn in dit land verreweg in de minderheid. Tuurlijk, heel vervelend als het zo'n dag is. Maar; miepen daarover en focus erop lost niets op. Sterker nog, het zal ervaren last drastisch doen stijgen, de dag nog langer doen voelen. Het doet ook geen recht aan al die dagen die niet zo zijn. Zelfde feiten, maar een totaal andere beleving wanneer "alleen maar" de manier van dingen benaderen een iets andere insteek krijgt.

Begrip en respect van anderen? Mijn visie in deze is verbeter de wereld begin bij jezelf. Ik lees hier zoveel verbitterdheid, negativiteit en obsessief bezig zijn met bepaalde weersomstandigheden, dat ik het niet zo gek vindt dat de buitenwereld daar niet altijd zo positief op reageert. Laat staan op de gewenste wijze. Men volgt vaak toch snel onbewust een gegeven voorbeeld.

Als dit inderdaad samenvat tot een horrordag, dan zie ik dat persoonlijk een leven met veel zegeningen.
when you wish upon a star...
quote:Lotte35 schreef op 07 juli 2013 @ 12:16:

Maar vaak vind je het voor iemand die je na aan het hart ligt erger als die zich slecht voelt, dan voor jezelf.Jawel, sandtman heeft hooikoorts en vandaag erg slechte dag. Naar voor hem, hij doet wat hij kan, maar ben blij dat ik het niet heb, zodat ik de kar vandaag kan trekken. Vanmiddag 12 man hier op de bbq, dus ik ga even helemaal los in de keuken. Zou lastig worden als de prut bij mij in zulke stromen uit mijn neus liep. Dus voor vandaag is het goed geregeld!
Ik hou ook wel van veel weersoorten, sneeuw en ijs vind ik heerlijk, lekker wandelingen maken en dan met zo'n rooie toet thuiskomen. En thuis lekker cocoonen, dikke trui, joggingbroek, kaarsen aan

Op een flinke storm slaap ik goed en daarnaast hou ik van zon. Alleen regen, bah, vooral als het dan zo waterkoud is. Nee, liever niet.
quote:luni schreef op 07 juli 2013 @ 12:50:

Gleed je terug?

( sorry, iphoney heeft echt kuren!)

Ik gleed langzaam naar de zijkant.

Was echt heel eng.

Op het nippertje wist ik 'm weer op het rechte pad te krijgen.

Sinds dat akkefietje heb ik winterbanden.
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 10:29:

[...]

En dat bedoel ik dus. Tegen mij wordt constant gezegd dat ik maar moet gaan verhuizen, maar als ik dat eens tegen iemand anders zeg, dan is het anders. Waarom mag iedereen dat wel tegen mij zeggen, maar mag ik dat niet zeggen?

+1.

Ik snap heel goed dat mensen die van warm weer met volop zon houden genieten van dit weer. En ik gun het ze ook van harte. Maar ik ben ook één van de mensen die echt niet lekker worden als de temperatuur boven de 24 graden uitkomt. En dat was hier in het oosten gisteren al, tegen de 30 graden.. Vandaag en morgen wordt het ook zo warm. En het een ander wel gunnen wil niet zeggen dat je er dan zelf blij mee moet of kan zijn. Het is gewoon lastig om vrolijk te zijn als je je elke dag dat het zo warm is steeds beroerder voelt. Maar begrip moet inderdaad van 2 kanten komen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 10:55:

Mientje, het is natuurlijk heel vervelend voor je man dat hij niet lekker wordt van dit weer. Maar het heeft echt geen zin om elke keer als het warm wordt ruzie te gaan maken op het forum. Het weer trekt zich daar niets van aan, en je kweekt er geen begrip mee. En voor je man lijkt het me ook niet prettig, zo'n aangebrande vrouw.

Mijn tip voor vandaag is dus: accepteer het. Net zoals de zomerliefhebbers het moeten accepteren als het drie maanden regent. Het is niet anders, en het gaat voorbij.Het was absoluut niet mijn intentie ruzie te maken, maar gewoon met gelijkgestemde een beetje vermaak voor deze saaie zondag.
Ik vind de zon heerlijk maar moet er gek genoeg altijd wel even aan wennen. Blotige jurk aan enzo, kweenie...het is toch ff omschakelen
quote:mientjelater schreef op 07 juli 2013 @ 13:17:

[...]

Het was absoluut niet mijn intentie ruzie te maken, maar gewoon met gelijkgestemde een beetje vermaak voor deze saaie zondag.Maar je maakt wel ruzie, en niet voor de eerste keer. Op een forum kun je nou eenmaal niet verwachten dat er alleen maar mensen zullen reageren die het volmondig met je eens zijn. Nogmaals, ik vind het heel vervelend voor jou en je man. Maar het is zo verschrikkelijk zinloos om te gaan zitten steggelen over het weer. Steek die energie liever in iets gezelligs, samen met je man, om deze voor jullie vervelende periode door te komen.

[...]

Het was absoluut niet mijn intentie ruzie te maken, maar gewoon met gelijkgestemde een beetje vermaak voor deze saaie zondag.Ooooh, dit was dus allemaal alleen voor een beetje vermaak, omdat je je verveelde?? Ik dacht dat het je bedoeling was om nuttige tips te krijgen.

[...]

Het was absoluut niet mijn intentie ruzie te maken, maar gewoon met gelijkgestemde een beetje vermaak voor deze saaie zondag.

Voor vermaak zorg je wel, ik vind het een geweldig topic

Ik word er een beetje recalcitrant van
Ik ben beste vrienden geworden met de tuinslang.
quote: Lotte35, 1 uur geleden

Ik heb het meer over wielen die wel draaien, maar de rest van de auto die niet vooruit komt, op de bovenste baan van het Prins Clausplein. Dat was mijn horrordag

Ja, die dag weet ik nog! Omdat ik onder het prins clausplein door reed (A12) met 80 km/h, me afvragend waarom alle borden 50 aangaven..

Ik had dus duidelijk niet door wat er boven m'n hoofd gebeurde, en schrok wel even toen ik er thuis achterkwam!

Ik heb mazzel gehad dat ik geen brokken heb gemaakt, en hou me nu keurig aan de snelheid. Lesje geleerd!
quote:Aminah schreef op 07 juli 2013 @ 13:29:

[...]

Voor vermaak zorg je wel, ik vind het een geweldig topic

Ik word er een beetje recalcitrant van Ik ook Aminah, normaal reageer ik nooit op dit soort topics
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 12:52:

[...]

Nou nou nou, niet iedereen over 1 kam scheren hoor. Ik heb nog niet eens geklaagd .Gelukkig schreef ik ook lijkt wel

Heb je al eens een Beluga ijsje gehad om af te koelen MV, dat is echt smikkelen Te koop bij AH...

[...]

Het was absoluut niet mijn intentie ruzie te maken, maar gewoon met gelijkgestemde een beetje vermaak voor deze saaie zondag.Is dat het doel van al je reacties en topics? Een beetje vermaak?
quote:Anyco schreef op 07 juli 2013 @ 14:18:

[...]

Gelukkig schreef ik ook lijkt wel

Heb je al eens een Beluga ijsje gehad om af te koelen MV, dat is echt smikkelen Te koop bij AH...

Nee nog niet maar staat nog op mijn -to do lijstje-

Moet eerst even mijn vriezer ontdooien om ruimte te maken. Ik heb dit jaar nog geen ijs gegeten, ik eet het niet heel vaak, vind een softijsje wel lekker, die op de Nieuwedijk in Amsterdam. Maar dat is echt te ver voor mij.

(oja en vorig jaar heb ik 1x ijs gegeten, van die mini conetto`s van AH, erg lekker zijn die)

Ik heb een bak Ben en Jerry`s laatst gehad van iemand en dat ligt in de vriezer te wachten, dacht laatst voor bij de bbq maar die ging niet door .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

[...]

Het was absoluut niet mijn intentie ruzie te maken, maar gewoon met gelijkgestemde een beetje vermaak voor deze saaie zondag.

Maar waarom ga je niet in op de serieuze tips die gegeven zijn? Ben even de naam kwijt maar iemand heeft moeite gedaan om vele tips te geven.

Ik had misschien geen goede tip maar wel serieus bedoeld (over de ijsmachine)
quote:roza34 schreef op 07 juli 2013 @ 14:03:

Ik ben beste vrienden geworden met de tuinslang.Vergeet je zonnebloemen niet! (is het hier nou niet zonneNbloemen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven