Horrordag

07-07-2013 09:29 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft het benauwd, en we gaan zo een film kijken om deze horrordag door te komen.

Wat doen jullie op een horrordag als deze?
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 15:02:

Ik heb het pas zwaar. Mijn ijsjes moeten nog bevriezen. En man moet nog naar de Appie dus er is ook nog geen bier.Jij hebt het pas écht zwaar.
Stan is naar de Makro voor BBQ-vlees en een nieuwe filter voor de jacuzzi.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:roza34 schreef op 07 juli 2013 @ 15:03:

Ik heb de Radler koud gezet.lekker!
Geeft niks, Lady Voldemort. Ik lus toch geen bier.

Ik heb het pas zwaar. Mijn ijsjes moeten nog bevriezen. En man moet nog naar de Appie dus er is ook nog geen bier.Hup, geef hem een schop onder zijn kont~!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 juli 2013 @ 15:04:

Stan is naar de Makro voor BBQ-vlees en een nieuwe filter voor de jacuzzi.Nou, stuur 'm een sms/whatsapp/e-mail, met dat 'ie bij thuiskomst ff langs de vriezer wandelt en jou je felbegeerde bevroren versnaperingen brengt.
Ik heb mijn schoonmoeder al geappt.

Ik heb het pas zwaar. Mijn ijsjes moeten nog bevriezen. En man moet nog naar de Appie dus er is ook nog geen bier.Jeetje, dat kan echt niet. Wij hebben ook geen bier maar daar heeft itsman dan alleen maar last van
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 juli 2013 @ 15:07:

Ik heb mijn schoonmoeder al geappt.
Het is weekend, lekker vrij en de zon schijnt, De horror!
Ze krijgt ook een ijsje hoor, voordat iedereen denkt dat ik mijn schoonmoeder als slaaf behandel ofzo.
Nou wageningen, echt wel. Vreselijk.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 juli 2013 @ 15:12:

Ze krijgt ook een ijsje hoor, voordat iedereen denkt dat ik mijn schoonmoeder als slaaf behandel ofzo.*wist topic over misbruikte en uitgebuitte schoonmoeders weer*
Wat een ontzettende kneuterigheid hier . Je druk maken om het weer, wat heeft het voor zin? Ga je schamen als je je breintje kan breken over andere ellende in de wereld. Relativeren is zo slecht nog niet.
Je hebt helemaal gelijk, egidius. Als dit horror is, heb je een geweldig leven.
De rest van de week blijft het ook nog horror toch?
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juli 2013 @ 14:28:

[...]

Nee nog niet maar staat nog op mijn -to do lijstje-

Moet eerst even mijn vriezer ontdooien om ruimte te maken. Ik heb dit jaar nog geen ijs gegeten, ik eet het niet heel vaak, vind een softijsje wel lekker, die op de Nieuwedijk in Amsterdam. Maar dat is echt te ver voor mij.

(oja en vorig jaar heb ik 1x ijs gegeten, van die mini conetto`s van AH, erg lekker zijn die)

Ik heb een bak Ben en Jerry`s laatst gehad van iemand en dat ligt in de vriezer te wachten, dacht laatst voor bij de bbq maar die ging niet door .

Ja echt doen hoor

Ik hou ook eigenlijk niet van ijs, ja in Italie eet ik wel eens een ijsje maar verder kan het me niet zo bekoren maar mijn hemel die ijsjes van meneer ten Wolde....nomnomnom

En die bbq ging niet door vanwege het spetterende weer?
als je man benauwd is moet je naar de HAP
Mijn schoonvader beweert dat het nog veertien dagen horror blijft, roza. Maar goed, die beweerde ook een paar weken geleden dat het 39 graden zou worden en de deceptie was enorm die ochtend.
Hehe, eindelijk man de deur uit weten te werken. Wat een horror, zo'n trage man.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 juli 2013 @ 15:37:

als je man benauwd is moet je naar de HAP

Weet jij wel hoe warm het daar is Horror!
quote:Anyco schreef op 07 juli 2013 @ 15:35:

[...]

Ja echt doen hoor

Ik hou ook eigenlijk niet van ijs, ja in Italie eet ik wel eens een ijsje maar verder kan het me niet zo bekoren maar mijn hemel die ijsjes van meneer ten Wolde....nomnomnom

En die bbq ging niet door vanwege het spetterende weer?

Ja dat moet je geproefd hebben he!

Even denken, kan je ze per stuk kopen? Ben er nu wel erg benieuwd naar, de AH is hier tot 10 uur vanavond open. Bij meer dan moet ik even ruimte gaan maken in de vriezer maar dat moet toch, ijs in je vriezer is toch niet goed. Maar dan gaat het ijsje naar van de week.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 15:40:

Hehe, eindelijk man de deur uit weten te werken. Wat een horror, zo'n trage man.Rode peper in de kont wil nog wel helpen. Beter dan die tuinslang wat ik net las
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 juli 2013 @ 15:38:

Mijn schoonvader beweert dat het nog veertien dagen horror blijft, roza. Maar goed, die beweerde ook een paar weken geleden dat het 39 graden zou worden en de deceptie was enorm die ochtend.Ergens deze week vertrek ik naar de horror in z-Frankrijk, maar ik hoop van harte voor alle zonaanbidders hier in nl dat je schoonvader dit keer wel gelijk heeft.
quote:Lady-Voldemort, 2 minuten geleden

Hehe, eindelijk man de deur uit weten te werken. Wat een horror, zo'n trage man.Wat een lui varken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven