Hotelkwaliteit van de HEMA, is het wat?

27-09-2010 10:13 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
De HEMA folder is weer uit met verschillende aanbiedingen, waaronder hotelkwaliteit handdoeken en dekbedovertreksets.

Wat mag ik hier precies van verwachten? Komt het echt een beetje in de buurt van die heerlijke dikke handdoeken die je in een hotel hebt? Of dat heerlijke zachte, fijngewoven textiel dat in (betere) hotels gebruikt wordt?
Ben heel tevreden over de kwaliteit van het Hotel dekbedovertrek, maarrrr..........die kussens zijn om te janken!! Ik ga er dan ook mee terug want het is net alsof ze 'em voor de helft vergeten zijn af te vullen....grmbl........ En dat kun je van te voren niet zien omdat ze geperst zijn. Waardeloos dus......

Ikea had vroeger alleen van die kleine maten kussens en ik wilde ook graag de 60x70 variant op bed hebben liggen maar ik zag net dat ze die inmiddels wél in het assortiment hebben dus binnenkort maar even naar Ikeaaaa.......

Ben wel heel benieuwd of de Hema moeilijk gaat lopen doen over mijn kussens, no way dat ik ze houd nl!!
De jersey hoeslakens vind ik niks, te dun en kreukelig. Ik had ze gekocht als alternatief voor de Auping hoeslakens, maar ik hou het toch maar bij Auping. Die van de Hema zijn vergelijkbaar met de Zeeman hoeslakens die ik voor vakantie/logeren heb.
Een paar weken terug met de "stapelgoed actie" een paar uitgeprobeerd en bevallen prima! Deze week heeft de hema een "2e handdoek gratis actie" dus nog een paar bijgekocht.
leef je leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven