Huis in Amsterdam gezocht!!!

16-07-2010 14:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb jaren anti-kraak gewoond in Amsterdam, tot nu toe nooit geen problemen mee gehad. Wel vaak verhuisd, maar ook weer heel goedkoop wonen.

Nu moet ik zeer binnenkort (tijdsbestek van een maand) weer mijn huis uit en deze ronde wordt het wat moeilijker: ook het antikraakbureau is door de crisis geraakt en heeft heel weinig tot geen nieuwe woningen meer. De doorstroming is dus slecht.

Nu ben ik ook wel klaar met antikraak (ben ook afgestudeerd ondertussen en heb een vaste baan) en wil ik dus heel graag een eigen plekje! Nu is dat heel lastig vinden in Amsterdam...

Dus mijn oproep:

Wie weet toevallig iets wat binnenkort een nieuwe bewoner nodig heeft of kent toevallig iemand die mij verder zou kunnen helpen aan een huisje?! Ik ben niet kieskeurig, het hoeft absoluut niet groot te zijn, ik ben gewend in de meest uiteenlopende leefruimtes te wonen. Ik maak overal iets gezelligs van! Als het maar in Amsterdam en betaalbaar is! Eventueel zou tijdelijk ookal perfect zijn.

Even mijzelf verkopen: ik ben een spontane, enthousiaste meid van 26. Hou van buiten zijn, sporten en gezellige uitjes met vriendinnen. Heb de ALO (sportacademie) net afgerond en werk bij het Universitair Sportcentrum in Amsterdam. Ik rook niet, speel geen instrument en heb geen huisdieren.

En binnenkort dus ook geen dak meer boven het hoofd

Wie o wie kan mij helpen en heeft de gouden tip????
nou, kom maar door dames....
Oproepjes horen hier niehiet.. Prikbord is the place to be.

Lees de forumregels voordat je post!
En wat mag het kosten?
Sorry, idd niet eerst gelezen voordat ik actie ondernam. Heb m´n oproepje nu ook maar op het prikbord geplaatst, maar kan volgens mij zelf deze nu niet meer verwijderen.

Ik wil het liefste nog wel in aanmerking voor huursubsidie komen, anders kan ik het niet betalen. Dus tot max. ¤ 647,53...
Dat wordt vrij lastig... Ik zou op funda kijken welke huizen er al heel lang te koop staan (en dat zijn er echt veel). Er zijn vast heel veel mensen die al een tijd lang met twee woningen zitten omdat ze hun oude woning niet verkocht krijgen. Misschien kan je ze aanbieden daar een tijdje in te wonen. Scheelt hun in de lasten, en jij hebt weer een dak boven je hoofd... Of zelf een huisje kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven