Huis ont-exen/ont-Duden
vrijdag 2 januari 2009 om 00:28
2009 wordt een Dude-vrij jaar, maar mijn hele huis ademt nog Dude. Dat moet weg! En snel ook graag want het zorgt ervoor dat ik niet graag thuis ben... De hele dag word ik herinnerd aan de nare dingen die hij heeft gedaan, voornamelijk door de half afgemaakte klussen omdat hij nooit iets daadwerkelijk voltooide. Van de halfgeschuurde trap tot het halfverwijderde behang in de slaapkamer...Dude Dude en nog eens Dude. Blegh...
Dus, mijn huis wordt dit jaar ont-Dude. Nieuw verfje, nieuwe meubels...de nieuwe keuken staat er alvast in! Dat kan dus van het lijstje.
Bereikt:
Ont-Dude lijst
Nieuw keukenblok
Thema slaapkamer Mini bepaald
Barkrukken
Bar
Servies
Bestek
Gordijnen
Nog meer gordijnen
Krukje
Opbergdoosdingetjes
Pannen
Handigekeukendingetjes
Koelkast op de plek
Fornuis is bezorgd en gebruiksklaar
Opstapkrukje in elkaar gezet
Heeft iemand nog tips?
Dus, mijn huis wordt dit jaar ont-Dude. Nieuw verfje, nieuwe meubels...de nieuwe keuken staat er alvast in! Dat kan dus van het lijstje.
Bereikt:
Ont-Dude lijst
Nieuw keukenblok
Thema slaapkamer Mini bepaald
Barkrukken
Bar
Servies
Bestek
Gordijnen
Nog meer gordijnen
Krukje
Opbergdoosdingetjes
Pannen
Handigekeukendingetjes
Koelkast op de plek
Fornuis is bezorgd en gebruiksklaar
Opstapkrukje in elkaar gezet
Heeft iemand nog tips?
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 05-01-2009 16:43
Reden: Vorderingen bijhouden
Reden: Vorderingen bijhouden
% gewijzigd
dinsdag 4 augustus 2009 om 17:09
Het heeft even op pauze gestaan wegens enkele discussie met de woningbouwvereniging en omdat wellicht sprake was van asbest.
Maar ik kan weer verder. De woningbouw heeft toegezegd om de muren op te knappen, de badkamer te verbeteren, een nieuwe wc te plaatsen, de keukenmuren op te lappen, de kelder te onvochten (of hoe dat ook heet) enz enz...
Dus, weer verder met het plan!
Vandaag behang van de muren af lopen trekken en zodra het gestuuct is komt er een leuk verfje op, ik denk aan blauw voor de kinderslaamkamer. Morgen maar die spuuglelijke schroten van de muren trekken. Heerlijk, wilde ik al een hele tijd, maar was bang voor de ravage die het van de muren zou maken. Gelukkig neemt de woningbouw dat voor zijn (haar?) rekening.
Maar ik kan weer verder. De woningbouw heeft toegezegd om de muren op te knappen, de badkamer te verbeteren, een nieuwe wc te plaatsen, de keukenmuren op te lappen, de kelder te onvochten (of hoe dat ook heet) enz enz...
Dus, weer verder met het plan!
Vandaag behang van de muren af lopen trekken en zodra het gestuuct is komt er een leuk verfje op, ik denk aan blauw voor de kinderslaamkamer. Morgen maar die spuuglelijke schroten van de muren trekken. Heerlijk, wilde ik al een hele tijd, maar was bang voor de ravage die het van de muren zou maken. Gelukkig neemt de woningbouw dat voor zijn (haar?) rekening.