Huishouden gevaarlijk
donderdag 12 mei 2011 om 12:44
http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland
Deze vrouw was bezig met het uitkloppen van een dekbed, er overlijden ook vrouwen die op zoveel-hoog denken: die ramen, die krijg ik wel schoon, ik val niet . . . . . maar toch kunnen ze het niet navertellen!
Kies jij voor de veilige optie: dan maar vieze ramen, of de glazenwasser, of doe je het toch zelf en neem je bewust het risico?
Deze vrouw was bezig met het uitkloppen van een dekbed, er overlijden ook vrouwen die op zoveel-hoog denken: die ramen, die krijg ik wel schoon, ik val niet . . . . . maar toch kunnen ze het niet navertellen!
Kies jij voor de veilige optie: dan maar vieze ramen, of de glazenwasser, of doe je het toch zelf en neem je bewust het risico?
donderdag 12 mei 2011 om 12:50
donderdag 12 mei 2011 om 12:51
Ik heb wel eens uit het raam gehangen met zo'n ding op een stok om het raam schoon te krijgen. Doodeng vond ik het! Ik doe het dan ook nooit weer. Moest toen echt wel, er was een duif tegen het raam gevlogen en de afdruk van het beest stond nog op het raam...
Nu heb ik een glazenwasser. Veel beter en veiliger.
Nu heb ik een glazenwasser. Veel beter en veiliger.
donderdag 12 mei 2011 om 13:53
quote:dropshot1000 schreef op 12 mei 2011 @ 13:03:
Ik heb op 12hoog gewoond. Voelde me eigenlijk nooit echt prettig als ik op een trapje op de galerij de ramen stond te lappen. Maar ik was ook heel erg bang dat ik ging slaapwandelen ofzo, terwijl ik dat nog nooit gedaan had maar toch...Niet lelijk bedoeld hoor, maar hoe kom je van ramen lappen ineens op slaapwandelen?
Ik heb op 12hoog gewoond. Voelde me eigenlijk nooit echt prettig als ik op een trapje op de galerij de ramen stond te lappen. Maar ik was ook heel erg bang dat ik ging slaapwandelen ofzo, terwijl ik dat nog nooit gedaan had maar toch...Niet lelijk bedoeld hoor, maar hoe kom je van ramen lappen ineens op slaapwandelen?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
donderdag 12 mei 2011 om 15:56