Huisje decoreren
maandag 6 augustus 2012 om 12:55
Goedemiddag!
Iemand ervaring met het opplakken van Umbra Wallflowers?
Of nog leuke ideeën van het patroon waarin ik deze kan opplakken?
Daarnaast zijn er nog leuke doe-het-zelf dingen waarmee ik mijn huisje nog verder aan kan kleden?
Ik kan op het internet niet al te veel inspriratie vinden, of ik zoek niet goed genoeg..
Iemand ervaring met het opplakken van Umbra Wallflowers?
Of nog leuke ideeën van het patroon waarin ik deze kan opplakken?
Daarnaast zijn er nog leuke doe-het-zelf dingen waarmee ik mijn huisje nog verder aan kan kleden?
Ik kan op het internet niet al te veel inspriratie vinden, of ik zoek niet goed genoeg..
maandag 6 augustus 2012 om 13:07
Ja die flowers zien er echt heel leuk uit. Ze liggen alleen al een jaar te verstoffen in de kast. Ik durfde ze niet op te plakken.
Ik heb ze in het lichtblauw.
Ik heb een vrij moderne stijl in huis, een lichte vloer, donkere meubels. In de woonkamer met roodaccenten en in de slaapkamer heb ik, of wil ik, blauw accenten.
Maar de riviera maison stijl vind ik ook wel wat hebben.
De fantasie ontbreekt me op dit moment een beetje denk ik..
Ik heb ze in het lichtblauw.
Ik heb een vrij moderne stijl in huis, een lichte vloer, donkere meubels. In de woonkamer met roodaccenten en in de slaapkamer heb ik, of wil ik, blauw accenten.
Maar de riviera maison stijl vind ik ook wel wat hebben.
De fantasie ontbreekt me op dit moment een beetje denk ik..
maandag 6 augustus 2012 om 13:13
ik heb niet de flowers maar de libelles (libellen?) en vind ze erg leuk staan. nadeel is wel dat ze er nogal snel stofiig uitzien.
wij hebben ze in de kledingkamer hangen. ze 'vliegen' schuin een hoek om waar een canvas print hangt, daar zitten er ook een paar op, en dan nog wat verder omhoog.
kleine tip... hang ze niet vlak boven je bed/bank. een vriendin van mij heeft ze ook en had ze vlak boven de bank geplakt, maar dan ga je er soms achteruit met je hoofd tegenaan. is niet zo prettig;)
wij hebben ze in de kledingkamer hangen. ze 'vliegen' schuin een hoek om waar een canvas print hangt, daar zitten er ook een paar op, en dan nog wat verder omhoog.
kleine tip... hang ze niet vlak boven je bed/bank. een vriendin van mij heeft ze ook en had ze vlak boven de bank geplakt, maar dan ga je er soms achteruit met je hoofd tegenaan. is niet zo prettig;)
maandag 6 augustus 2012 om 13:14
Als je van de Riviera houdt, dan raad ik je aan om eens langs te gaan bij Leen Bakker, daar liep ik van de week met verbazing te kijken naar de prachtige spulletjes die ze hebben en verkopen voor een prikkie. Die zaak is zo veranderd, vooral de accesoires van riet zijn prachtig en ik heb ook een paar lampen gezien die meer dan welkom zijn bij mij. Ik ben er van overtuigd dat je daar inspiratie op doet om verder te gaan met je huisje.
Die bloemen zou ik voor het laatst bewaren, als alles klaar is, dan wijst het zich vanzelf waar het allemaal moet komen.
Oh, en pin je niet zo vast op één accesoirekleur, de kans is groot dat dat op een gegeven moment heel, erg gaat vervelen.
Die bloemen zou ik voor het laatst bewaren, als alles klaar is, dan wijst het zich vanzelf waar het allemaal moet komen.
Oh, en pin je niet zo vast op één accesoirekleur, de kans is groot dat dat op een gegeven moment heel, erg gaat vervelen.
maandag 6 augustus 2012 om 20:33
@ lemonlover, ik zag de libelles ook voorbij komen op het internet. Die zien er ook erg leuk uit. Ik denk dat ik de flowers in de entree hang. Ik heb namelijk het vermoeden dat de katten het anders een uitdaging gaan vinden om de bloemen te 'plukken'.
@ cateautje, ja bij de leen bakker moet je zeker zo af en toe binnen lopen. Ik vind het altijd een nadeel dat de kwaliteit nog al een te wensen over laat.
Ik heb vanmiddag een zoektochtje over het internet gedaan met do it yourself decoration. Erg leuke ideeën opgedaan en je hebt dan nog wat unieks ook. Bijkomend voordeel, je hebt zelf de kosten in de hand
@ cateautje, ja bij de leen bakker moet je zeker zo af en toe binnen lopen. Ik vind het altijd een nadeel dat de kwaliteit nog al een te wensen over laat.
Ik heb vanmiddag een zoektochtje over het internet gedaan met do it yourself decoration. Erg leuke ideeën opgedaan en je hebt dan nog wat unieks ook. Bijkomend voordeel, je hebt zelf de kosten in de hand
maandag 6 augustus 2012 om 20:43