huisoppas vakantie

27-07-2011 07:36 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik weet eventjes niet wat te doen.

Ik pas op een groot huis inclusief huisdieren waaronder 3 pups.

Leek me hartstikke leuk maar gaander weg valt het best tegen om voor 3 pups te moeten zorgen.

Maar maakt niet uit, ik heb afgesproken het voor een week te doen en dat doe ik dan ook.

Gisteren stuurden ze een sms vanaf vakantiebestemming hoe alles ging dus heb ze een leuk smsje terug gestuurd dat alles onder controle was en wanneer ik ze terug kon verwachten.

Ze zouden as donderdag terug komen en nu hadden ze het opeens over maandag!!!!!?

Ik was de dagen al aan het aftellen en dan opeens dit?

Wat zouden jullie doen of niet doen?

Vanmiddag zal ze wel bellen vanaf vakantieadres.
Ik hoop dat ze geen rangorde problemen krijgen en dat ze jou niet als baasje gaan zien.
Ik hoop het ook niet.Maar ik kan er zo weinig aan veranderen.

Ben trouwens wel bezig om elke keer als ze buiten plassen/kakken ze te belonen.

En vanmorgen was de keuken nog schoon toen ik binnen kwam,zal wel toeval zijn toch.

Lijkt me sterk dat ze binnen een week zinderlijk zijn toch.hihi.

Kan dat dan?Als de gezinsleden een weekje(oke iets langer geloof ik ) weg zijn dat ze mij gelijk als baasje gaan zien?En hoe ontwikkelt zon rangorde probleem zich dan?
Doe je dit via-via, of als officiële huizenoppasser, via een bemiddelingsbureau ?

Via een bemiddelingsbureau zouden ze dit volgens mij niet kunnen maken, later terugkomen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nee het zijn gewoon kennissen van mij.

Ben benieuwd wat zon bemiddelingsbureau zou doen dan, ik denk gewoon de extra kosten in rekening brengen ofzo
Hoe en wat weet ik niet.

Hier staat wel wat maar ik denk dat 'jou'pups van een ander ras zijn.

http://www.duitseherder.n ... ntent&view=article&id=118

Ik zou iig geen vakantie boeken als ik een pup thuis had zitten. (en bij 3 al helemaal niet)

'Hoe oud zijn ze eigenlijk?

Ach ja, niet meer jou probleem van maken dan dat het is.
Pups die niet zindelijk zijn maar al wel eentje loops? Klinkt niet zo goed eerlijk gezegd.

On topic: als ze bellen gewoon aangeven dat de afspraak was tot donderdag en dat jij daar rekening mee hebt gehouden en je dus ook niet langer beschikbaar bent.

Btw. 3 pups is ook wel stukken lastiger dan eentje gok ik.
Ik geloof dat ze zo ongeveer 9 a 10 maanden zijn
10 maanden en niet zindelijk

Tussen 8 en 12 weken zou een nachtelijk ongelukje nog wel mogelijk zijn. Dit kan echt niet. Die zitten midden in de pubertijd. Dit zijn geen pups meer maar jonge honden.

Ik zou ze bellen, zeggen dat donderdag de afspraak was en ze dringend adviseren om naar een hondenschool te gaan oid.

Ze luisteren toch wel naar je? 'zit' en 'af' enzo?

Ze hebben je wel met het e.e.a. opgezadelt zeg.
Ik ben in ieder geval wat rustiger nu...

Er worden me nu ook dingen duidelijker, het gedrag van de hondjes etc.

Puberteit met hoofdletters ja.

Ik heb contact gehad met familie van hun en die gaan meezoeken voor vervanging :-)

Zit en af?????Dat kennen ze niet.Als ik iet tegen ze zeg en ze vinden het niet leuk dan krijg ik commentaar.(terriers)

Ik laat het nog weten hier, hoe het afloopt.

Thanx
wat zielig voor die hondjes.

Over een jaar zitten ze in het asiel met probleem gedrag.

Niet zindelijk bij 8-10 maand is echt niet goed, ook het simpele zit en af zouden ze toch moeten kunnen..

Ik zou geloof ik de fokker bellen waar ze bij vandaan komen en het uitleggen.

sjezus zeg! Ik snap wel waarom je nu zoiets hebt dat je geen lief pupje wilt aanschaffen.
Nu ik het zo hoor van jullie, vind ik het ook steeds zieliger worden.

Ook al kopen ze vanalles voor ze en krijgen ze royal canin, ik bedoel daar niks mee maar ik was in de veronderstelling dat die hondjes het goed hadden
Als je nog tijd/zin hebt om nog 4 dagen langer te blijven dan doe je dat toch gewoon? Neem aan dat je voor je diensten betaald wordt? Dat zijn dan dus 4 extra werkdagen. Als je nog geen plannen voor 't weekend had, toch leuk meegenomen.

En maak je niet druk over het gedrag van die pups, het is niet jouw huis wat ze vernielen/bevuilen.
Ze hadden beter stenen beeldjes van terriers kunnen kopen ipv pups.

Sterkte TO
Hoe is t afgelopen TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven