huur cv ketel

26-04-2012 17:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva dames,

ik had een vraagje, 1 Juni verhuizen wij naar onze nieuwbouw woning. Nu staat er in het contract dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor het onderhoud van de CV ketel. Hiervoor moeten wij dan een bedrijf inschakelen. Kan ik nu bij iedere willekeurig bedrijf onze CV ketel aanmelden of wordt er in zulke situaties een CV geplaatst door bedrijf x en moeten wij met hen een contract afsluiten ?

Er loopt namelijk een hele fijne actie bij mijn huidige energieleverancier waarbij we dan een gratis i-pad zouden krijgen en de prijs mooi is tegenover zijn concurrenten. Zou een leuke extra zijn natuurlijk
Ik neem aan dat hij er gewoon in zit bij oplevering en dat je dus zelf een servicecontract moet afsluiten. Of nou moet... Het is niet verplicht. Maar wel handig op zich.
Als je alleen verantwoordelijk bent voor het onderhoud, hangt er dus al een cv ketel.

Je kan dan een onderhoudsabonnement afsluiten voor een vast bedrag per maand/jaar waar jij wil.

Je kan ook gewoon eens in de zoveel tijd (ik doe het iedere 2 jaar) een onderhoudsmonteur langs laten komen voor een beurt, is ook niet zo duur, zolang er niets kapot is.

Maar krijg je die Ipad niet bij een ketel? Want voor een onderhoudsabonnement vind ik het een duur cadeau?
Heb jij het nu niet over die Oxxio aanbieding? Die heeft volgens mij vrij weinig te maken met het onderhoud van je CV ketel namelijk.
Die ketel zit er gewoon in hoor. Jij kunt alleen maar kiezen of je bij de leverancier van de ketel een onderhoudabbonnement aflsuit of bij een ander.

Ik zou het onderhoud laten doen door degen die de ketel ook heeft geleverd, omdat je dan veel handiger zit met garantie en dergelijke.
Waar komt de titel nu vandaan, wwbe? Je gaat toch helemaal geen ketel huren? Lees het bestek maar eens na, er zit een ketel in bij de oplevering van je huis.
Zie het inderdaad staan, het is bij de lease van een nieuwe CV ketel. Bij ons zou het gaan om onderhoud. Jammer de bammer dus !

Het was trouwens een aanbieding van essent maar bij de lease van een CV dus.

Vraag me inderdaad of het echt nodig is met een schoonvader die loodgieter is en een kennis die in deze branche werkt. Maar misschien wel beter, voor als er s' nachts storingen of dergelijke komen.
@ Katherina

je hebt helemaal gelijk ! Beetje in de bonen, zal de zwangerschapshormenen maar de schuld geven en de hebberigheid naar een ipad haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven