Iemand al ervaring met de VK-fiets?
donderdag 23 september 2010 om 09:24
donderdag 23 september 2010 om 09:35
donderdag 23 september 2010 om 09:49
Ik wil m vooral gebruiken als stadsfiets. Ik heb ook nog een gewone stevige fiets, maar ik zie mezelf wel stylish hierop door de straten gaan Ik twijfelde inderdaad ook aan de stevigheid van het geheel.
Dus ik gebruik m niet echt voor tourtochten of boodschappen doen ofzo, maar zo het toch wel leuk vinden als ie wat langer meegaat.
Dus ik gebruik m niet echt voor tourtochten of boodschappen doen ofzo, maar zo het toch wel leuk vinden als ie wat langer meegaat.
donderdag 23 september 2010 om 10:39

donderdag 23 september 2010 om 10:45
donderdag 23 september 2010 om 11:19
Hier even de link, voor de mensen die hem ook graag willen zien:
http://messagent.volkskra ... L7p8fCbnaQCFdcr3godKmBlEg
Ik zou eerst kijken of je de krant vaak leest, of je de Volkskrant leuk vindt en of je er geld voor hebt. Is het antwoord op alle vragen ja: doen!
http://messagent.volkskra ... L7p8fCbnaQCFdcr3godKmBlEg
Ik zou eerst kijken of je de krant vaak leest, of je de Volkskrant leuk vindt en of je er geld voor hebt. Is het antwoord op alle vragen ja: doen!
donderdag 23 september 2010 om 11:32
Ooit zo'n fiets gebruikt, rampending was het! Ten eerste was ie al half uit elkaar geroest, en allemaal gammele onderdelen erop. Bovendien is die houding echt niet prettig en je neemt in je eentje het hele fietspad in beslag omdat het stuur zo breed is. Om dezelfde reden kan je 'm in geen enkel fietsenrek kwijt. Niet doen dus!

donderdag 23 september 2010 om 11:43
quote:potsiedikkie schreef op 23 september 2010 @ 10:32:
Leuke fiets, en als je de krant toch graag leest, waarom niet.Eens. Waarom zo moeilijk doen, als je een goede fiets wilt zal je ervoor moeten betalen. Of een oerdegelijke tweedehands omafiets moeten kopen. Als je graag de Volkskrant leest is dit toch een leuk cadeau erbij?
Leuke fiets, en als je de krant toch graag leest, waarom niet.Eens. Waarom zo moeilijk doen, als je een goede fiets wilt zal je ervoor moeten betalen. Of een oerdegelijke tweedehands omafiets moeten kopen. Als je graag de Volkskrant leest is dit toch een leuk cadeau erbij?
donderdag 23 september 2010 om 13:52
Ik zag toevallig net DE fiets staan in een fietsenrek. Heb m dus even aan een grondige inspectie onderworpen en hij lijkt inderdaad minder stevig dan op het plaatje. In het echt viel ie toch een beetje tegen.
Ik wilde opzich wel een krantenabonnement en de fiets deed me overhalen er ook echt een te nemen, maar ik denk toch dat ik krant+ fiets laat schieten.
Misschien maar gaan sparen voor een goede, duurdere, stevigere
Thanx voor alle reacties!
Ik wilde opzich wel een krantenabonnement en de fiets deed me overhalen er ook echt een te nemen, maar ik denk toch dat ik krant+ fiets laat schieten.
Misschien maar gaan sparen voor een goede, duurdere, stevigere
Thanx voor alle reacties!