Iemand al ervaring met de VK-fiets?

23-09-2010 09:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben erg geneigd om het studentenabonnement van de Volkskrant af te sluiten, waarbij je op het oog een hele toffe fiets krijgt! Nu neem ik dit abonnement ook grotendeels vanwege deze fiets en nu vraag ik me af of iemand deze fiets al heeft en of deze goed bevalt?
even gekeken..

deze fietsen zijn heel hip en ik denk dat een beetje stevige trapper de fiets uit elkaar trapt..
Kicke fiets!

Hoe wil je hem gaan gebruiken?

Ik wilde ook zoiets en mijn fietsenmaker raadde het toen af omdat ik elke dag 20 km moest fietsen, daar zijn ze niet erg voor geschikt. (ze zijn zwaar en niet zo'n prettige fietshouding)

Voor ritjes in de stad schijnt hij dan wel weer leuk te zijn.
Kicke fiets?

Mijn hemel.
Nou zeg... ik vind 'm leuk!

Ik wil m vooral gebruiken als stadsfiets. Ik heb ook nog een gewone stevige fiets, maar ik zie mezelf wel stylish hierop door de straten gaan Ik twijfelde inderdaad ook aan de stevigheid van het geheel.

Dus ik gebruik m niet echt voor tourtochten of boodschappen doen ofzo, maar zo het toch wel leuk vinden als ie wat langer meegaat.
Leuke fiets, en als je de krant toch graag leest, waarom niet.
Ik zie dat ie een open kettingkast heeft. Dat is wel jammer, gaat snel roesten als je hem buiten stalt (wat de meeste studenten doen).
Heb zelf een Johnny Loco (niet de vivafiets, maar wel vergelijkbaar) en dit soort fietsen fietsen heerlijk maar zijn wel snel áf inderdaad. Heb em nu drie jaar als stadsfiets gebruikt en binnen gestald maar begint al aardig wat mankementjes te vertonen en ook binnen roest ie snel.
Even gegoogled en ik vind 'm lelijk! En verschrikkelijk dat logo van de VK er op. Dan zou ik nog liever met 'n telegraaflogo rondrijden.
quote:Sybil schreef op 23 september 2010 @ 10:36:

Ik zie dat ie een open kettingkast heeft. Dat is wel jammer, gaat snel roesten als je hem buiten stalt (wat de meeste studenten doen).