Iemand ervaring met boxspring van Leen Bakker?

15-07-2013 16:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben binnenkort een nieuw bed nodig en een erg laag budget. Nu hadden we eigenlijk het idee om bij Ikea een bed te kopen, maar nu komt net het krantje van Leen Bakker binnen en daar staat een electrisch verstelbare boxspring in (Lillehammer) van 180x200 cm voor ¤ 1.095,-

Is er iemand die dit bed heeft en zo ja, hoe bevalt het bed?
Geen ervaring met leen bakker boxsprings maar ik zou niet bezuinigen op een bed. Beter een goed bed en nog even doorsparen.
Doorsparen is even geen optie. We gaan verhuizen en hebben nu geen bed en beiden onze baan kwijt, dus ons budget is echt waar we het nu mee moeten doen....
Waarom niet naar Ikea? En los boxspring onderstel zonder poespas is absoluut niet duur (En ook goedkoop op marktplaats te vinden trouwens, heb ik mijne ook vandaan)

En dan een wat duurder matras? Op die manier blijf je onder de 1000 euro maar heb je wel een goed bed? Het matras is in mijn ogen altijd belangrijker dan waar het op ligt.

(Zie op MP meerdere onderstellen staan voor ong. 100euro (160x200)
Internagelaktisch
Ik heb ooit een goedkoop bed gekocht bij Beter Bed. Echt een rotding. Hier ook niet echt veel geld voor een bed over dus ik heb toen een Auping ombouw en spiralen via marktplaats gekocht. Zo'n bed gaat een leven lang mee zeggen ze. Dus 5 jaar oud is dan niet zo erg. Ik heb toen 2 nieuwe matrassen gekocht bij Kaufmann in Alkmaar.

Ik was toen 700 euro in totaal kwijt. Inmiddels heel wat jaren verder en nog steeds heel blij met mijn bed.
Van ikea komen ze altijd heel goed uit de test. Het zit hem in het elektrisch verstelbare, dat is echt te goedkoop om goede kwaliteit te krijgen.

Prima als je nu het budget niet hebt voor een duurdere, is ook echt helemaal niet nodig maar ga dan niet voor ook nog eens elektrisch verstelbaar. Dat moet een groot deel van de prijs zijn, dus kan het bijna niet dat je niet op kwaliteit inlevert.
Wij hebben sinds kort een boxspring van de leenbakker. Dat nieuwe bed hadden we veel eerder moeten doen! wel naar 2 verschillende leenbakker gegaan op 2 verschillende tijdstippen om te gaan "proefliggen". Een andere matrastopper erop (standaard is koudschuim, en wij wilden graag traagschuim) en we slapen hemels.

Ikea vond ik zelf totaal niets, maar het is heel erg persoonlijk.

Ga er langs en ga zeker proefliggen en vraag of ze ook verschillende toppers erop willen leggen zodat je het verschil ervaart. Succes iig.!
Mijn vriend heeft een ikea boxspring, Heeeerlijk! Maar de onze is niet in hoogte verstelbaar..
Ik zou ook naar Ikea gaan.
We zijn nog even naar de Leen Bakker geweest om te proefliggen, maar dat was gelijk duidelijk: dit wordt hem niet. Ikea zijn we ook geweest en denk idd dat we daar ons bed gaan kopen.

Thanks voor de tips!
Wij hebben trouwens ons bed gekocht bij slaapwereld. Bevalt heel goed.

Het is gewoon wat je voorkeur is, testen. Je hebt ze ook waar je er een nacht of 2 op mag slapen en dan nog mag omruilen.

Bij pocketveren kun je kijken naar het aantal veren per m2 ofzoiets. daar kan je een beetje de kwaliteit aan zien.

En dan nog kiezen voor hard, medium of zacht, ook afhankelijk van jullie lichaamsgewicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven