Iemand verstand van batterijen?

02-09-2010 01:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een huishoudeijk apparaat heeft een vriendin een batterij nodig. R 1020L

Ze heeft mijn hulp gevraagd om uit te zoeken welke batterij dat dan is, want in de winkel zijn de codes anders, schijnt.

Ik kan dus echt niet vinden wat een andere code is voor de batterij. Ook niet op Wikipedia. Wie weet om welke batterij het gaat?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Is het niet gewoon een 1020 Li ion batterij? Anders weet ik het ook niet, sorry
Is het niet veel makkelijker om het batterijtje mee te nemen naar de winkel en zo de juiste te vinden?

Als het goed is, is het een knoopcel batterijtje, maar weet even niet welke maat...maar in de winkel willen ze je vast graag verder helpen.

Kijk anders ook eens bij H*MA, zij hebben diverse blisterverpakkingen met batterijtjes, op die manier kun je goed vergelijken.

Mag ik zeggen dat ik wel weet wat voor huishoudelijk app. het is...hahaha...

Succes!
kijk eens op de website van batterijenhuis.

daar bestel ik tegenwoordig batterijen voor m'n keukenweegschaal omdat die maar in een heel beperkt aantal winkels te krijgen is, en dus niet eens bij de gangbare ketens waar ze deze weegschalen verkopen.
Neem de lege batterij mee naar de winkel?
quote:LadyLoveBug schreef op 02 september 2010 @ 03:44:

Is het niet veel makkelijker om het batterijtje mee te nemen naar de winkel en zo de juiste te vinden?

Als het goed is, is het een knoopcel batterijtje, maar weet even niet welke maat...maar in de winkel willen ze je vast graag verder helpen.

Kijk anders ook eens bij H*MA, zij hebben diverse blisterverpakkingen met batterijtjes, op die manier kun je goed vergelijken.

Mag ik zeggen dat ik wel weet wat voor huishoudelijk app. het is...hahaha...

Succes!Please do, want ik weet het nog niet. Ze doet er nogal vaag over. Ik zat zelf al te denken aan een vibrator, maar dat kan ik me niet voorstellen. Aangezien ik denk dat ze dat gewoon zou zeggen....
quote:Mac123 schreef op 02 september 2010 @ 10:05:

Neem de lege batterij mee naar de winkel?Heeft ze niet, het is voor het eerst dat ze de batterij nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven