iets engs gedaan!

30-09-2011 23:56 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zat net echt een mega dikke joekel van een spin in de woonkamer, volgens mij beet ie mijn hond want ze sprong ineens op en stond met dr kop te schudden en wat te brommen. Ga ik kijken, zat ie dus op de grond, een mega dikke spin, zo'n bruine harige!!!! Ieuwwww...ben als de dood van spinnen, maar heb toch mezelf over mijn angst heen gezet en een glas er over gezet en een blaadje eronder geschoven en buiten gezet. Ik vind ze zo eng en normaal durf ik niet eens in de buurt te komen haha

Waar er 1 zit, zitten er 2 toch..? Brrr...
Ja hoor, hij beet de hond... Kamikazespin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik denk het, anders zou ze niet ineens zo gek doen..kan dat niet?
Klasse! Spin weg en iedereen leeft nog.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelukkig wel haha
quote:duffiej schreef op 30 september 2011 @ 23:59:

Ik denk het, anders zou ze niet ineens zo gek doen..kan dat niet?Jawel ben ook eens gebeten door een spin. Het voelt als een prikje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is de komkommertijd overgegaan in spinnentijd?

volgens mij scoren ze hoog op de top10
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Spinnentijd, muizentijd...
luchtjes in de wasmachine-of-droger-tijd.
Hahahahah, ik heb gelukkig maar 2 keer per jaar een spin en daar is mijn kat gek op.

Ze zitten op mijn plafond en dan moet ik een stoel pakken, mijn kat optillen zodat hij de spin op de grond slaat, Ik laat hem snel los op de grond en hij maakt het karwij af. Of is het karwei? Nou iig ik ben zo bang voor spinnen maar hier regelen ze het. Die ene kat speurt ook elke dag het plafond af. Heel nerveus kan ik worden als hij doet alsof hij er een ziet, dan heeft hij een raar piepje. Soms is het een schaduw ipv een spinnetje.

Nou ja, neem een goede spinnen-vang-kat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik krijg bij dit soort topics altijd zin om plaatjes te plakken van heule grote spinnen .... herkenbaar ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Heel herkenbaar DS.
http://t3.gstatic.com/ima ... 2axV9at-VuPwUrGnIzuIKxPuQ
quote:Donkeyshot schreef op 01 oktober 2011 @ 00:08:

Ik krijg bij dit soort topics altijd zin om plaatjes te plakken van heule grote spinnen .... herkenbaar ? Ik om spin Sebastiaan, van Annie M.G weer te plakken. Maar dat heb ik al in een ander topic gedaan, dus ik mag niet meer van mezelf
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Enn schreef op 01 oktober 2011 @ 00:00:

[...]

Jawel ben ook eens gebeten door een spin. Het voelt als een prikje.Ik twee keer. Normaal merk je het niet zo, maar ik ben er ontzettend allergisch voor. Maar ik ben niet bang voor insecten en spinnen. Ik pak ze gewoon op om buiten te zetten, niks geen glaasje.
haha ik heb 8 katten, en ze zaten er allemaal heel gefocust naar te kijken, maar ik vond het zo sneu om hem op te laten eten, hij zat vast aan een plukje haar van me hond, dus hij kon niet weglopen. Mijn katten zit ook vaak savonds ineens naar 1 plek te staren, dan wordt ik helemaal nerveus, gelijk alle lichten aan om te kijken of er iets zit, maar dan is het een pluisje ofzo :P

ik heb net me hele slaapkamer binnenstebuiten gekeerd om te kijken of er iets zat, ik ben gelijk op me hoede als ik zo'n joekel zie
Brr vind het knap hoor.

Ik zat even te googlen en vond dit:

Aantal spinnen in huis

Gemiddeld bevat een hygiënisch huis 1500 spinnen. Vooral in juni en september tref er je de meeste aan in huis. Het najaar is de topperiode voor spinnen: de volwassen geworden mannetjes gaan dan op zoek naar een vrouwtje om mee te paren. Geen wonder dat de spinnen in die periode uit hun schuilplaatsen komen en door je huis paraderen.

Zolang de spinnen in een hoek van het plafond zitten vind ik het niet erg. Zeker niet als het trilspinnen zijn. Die dikke zwarte vind ik minder prettig. Gelukkig heb ik 2 moordzuchtige katten
Knap van je hoor!

Ik doe het je niet na!

Vaika: 1500 spinnen, dat wou ik niet weten. Nou gelukkig is het nu oktober en zijn de spinnen verminderd

Ik heb gelukkig bijna nooit dikke grote spinnen in mijn kamer.

Overigens ben ik smorgens maar al te blij dat het donker is, ik weet namelijk dat overal dikke spinnen zitten en ik ben maar blij dat ik niets zie. Kapuchon op en ik voel ook niets.

En gelukkig nog nooit gehad dat er een op me zat.

Ik denk dat de mensen anders niet blij zijn in de omgeving
Zo dat is veel, nu kan ik helemaal niet meer slapen ik las dat ze azijn vies vinden dus ik zet zo wel even een bakje azijn naast me bed
Ze lussen ook geen bier of wijn. En ze kunnen helemaal niet tegen spekkies.
Ik ben dol op spinnen, zeker nu het hier piept van de muggen. De kinderen vinden ze ook leuk. Als er een nieuwe spin binnen is gekomen roepen ze "Hoera, een nieuw huisdier!" en ze geven de spinnen namen als ze (de spinnen dus) wat langer blijven . Sinds een paar dagen hebben we ook vleermuizen. Zijn we ook heel blij mee in verband met de muggenplaag.
Goed dat je 'm buiten heb gezet, ik had 'm waarschijnlijk opgestofzuigd

Heb hier eigenlijk heel weinig last van spinnen, en al helemaal weinig van die grote dikke *afklop*
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:mrsstanleywalker schreef op 01 oktober 2011 @ 00:37:

Ze lussen ook geen bier of wijn. En ze kunnen helemaal niet tegen spekkies.

Hilarisch. Combi van die drie is dodelijk.

En waar 1 zo'n grote bouwspin zit, zitten er idd. altijd 2. Hoor dat altijd en heb dat ook al een aantal keren meegemaakt. Meestal tussen de spouwmuren of in die convectorput van de vloerverwarming. Sterkte met het vinden van nr. 2
Bah.
zolang nr. 2 lekker blijft zitten in de kelder of waar ie ook zit vind ik het niet zo erg. Zodra ze gezellig door de kamer gaan huppelen vind ik het doodeng, dan weet ik dat ze er zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven