ijsblokjes

31-10-2012 21:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet hoe ik ijsblokjes mee kan nemen

Ik moet na een tandarts behandeling goed koelen alleen hoe gaan we dit doen
Icepack? Of moet je in je mond koelen ipv aan de buitenkant?
Koeltas met koelelementen.
Ik heb een koelbox hier staan met koelelementen

Kan het daar 3 uur in
Maar je kan thuis toch koelen?
Hoe lang doe je er over om van de tandarts naar huis te komen dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eerst naar huis, dan koelen.
Neem zo'n gel/cold pack mee. Blijft lang heel koud en is ook veel comfotabeler dan ijsblokjes.
Als je toch ijsblokjes wil neem ze dan mee in een thermosflesje.
@ Reisa: Ik heb laatst ijsblokjes meegenomen in een thermoskan, maar dat werkte niet, omdat de blokjes aan elkaar bleven kleven.
Is ongeveer 3 kwartier naar huis maar als ik in de auto zit moet ik al koelen
Neem dan een vriestas mee van de supermarkt met daarin een icepack. Werkt veel beter dan ijsblokjes
Toen ik na een behandeling bij de kaakchirurg moest koelen, kreeg ik daar gewoon ijsblokjes mee. Ik weet alleen niet of dat bij de tandarts ook zo is.

Anders kun je een coldpack misschien goed inpakken in aluminiumfolie en daarna een theedoek er omheen. Zo hield ik de coldpack koud (was achteraf alleen niet nodig dus).
Koelbox, ijsblokken erin en 2 zakkendiepvrieserwten. Ijsblokjes zijn te vierkant om het pijngebied te verzachten. Sterkte trouwens. Klinkt niets leuk wat jij gaat doen.
Is ijs niet veel te koud om rechtstreeks mee te koelen? Volgens mij kun je beter minder koud koelen zodat je het langer volhoudt. Dan zou ik dus wel ijsblokjes doen en die lekker laten smelten in een theedoek en die gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven