Ik behang nog een keer... wat te doen met de kat X-D?
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:21
Ik wordt er gek van.... mijn kat klimt steeds tegen het plafond omhoog via een bepaalde wand in mijn woonkamer, ik heb denk ik al voor de 4e keer ofzo dat stukje opnieuw behangd..... muur is nu ook weer kaal, een dezer dagen ga ik weer behangen. Maar dan....
hoe zorg ik er voor dat de kat nu eindelijk eens echt van mijn behang afblijft?
hoe zorg ik er voor dat de kat nu eindelijk eens echt van mijn behang afblijft?
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:37
quote:Aubrey schreef op 12 oktober 2010 @ 20:29:
Het is erg grappig het is opmerkelijk dat ze steeds hetzelfde stukje muur gebruikt. Je zou bijna zeggen dat je daar een stuk tapijt tegen de muur aan zou spijkeren.Ik heb het overwogen, maar vond dat altijd zo lelijk (maar iedere keer die vellen behang die er bij hangen is nou ook niet echt mooi).
Het is erg grappig het is opmerkelijk dat ze steeds hetzelfde stukje muur gebruikt. Je zou bijna zeggen dat je daar een stuk tapijt tegen de muur aan zou spijkeren.Ik heb het overwogen, maar vond dat altijd zo lelijk (maar iedere keer die vellen behang die er bij hangen is nou ook niet echt mooi).
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:40
quote:germanwings schreef op 12 oktober 2010 @ 20:37:
[...]
Ik heb het overwogen, maar vond dat altijd zo lelijk (maar iedere keer die vellen behang die er bij hangen is nou ook niet echt mooi).Ik ken jouw inrichting verder niet maar als je op dat stuk een loper of zo zou kunnen bevestigen is het een mooi extra speeltje voor de poes. Anders misschien de meubels verplaatsen, of (tijdelijk) een stuk metaal of plastic daar plaatsen waar ze dan toch niet tegenop komt.
[...]
Ik heb het overwogen, maar vond dat altijd zo lelijk (maar iedere keer die vellen behang die er bij hangen is nou ook niet echt mooi).Ik ken jouw inrichting verder niet maar als je op dat stuk een loper of zo zou kunnen bevestigen is het een mooi extra speeltje voor de poes. Anders misschien de meubels verplaatsen, of (tijdelijk) een stuk metaal of plastic daar plaatsen waar ze dan toch niet tegenop komt.
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:45
quote:germanwings schreef op 12 oktober 2010 @ 20:42:
Het is naast onze balkondeur en ik denk dat ze daar mss omhoog klimt omdat ze dan denkt naar buiten te kunnen (deur heeft ook een kiepstand die wel wel eens open hadden.
Heb er al aluminiumfolie tegen aan gehad, maar zodra ik dat weg haal gaat ze weer omhoog.Dan is die azijn tip van Jala het proberen waard.
Het is naast onze balkondeur en ik denk dat ze daar mss omhoog klimt omdat ze dan denkt naar buiten te kunnen (deur heeft ook een kiepstand die wel wel eens open hadden.
Heb er al aluminiumfolie tegen aan gehad, maar zodra ik dat weg haal gaat ze weer omhoog.Dan is die azijn tip van Jala het proberen waard.
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:48
Ja, azijn wil ik zeker gaan proberen. Zou het helpen als ik dat stuk muur nu alvast een keer een 'verfbeurtje' met azijn geef zodat die stank er goed in blijft zitten? Kan toch moeillijk lappen azijn op mijn behang gaan plakken? En een bakje eronder, dan springt ze volgens mij zo naar 1m hoogte en denkt 'mij stoort dat bakje daar onder niet'
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:51