Ik moet stofzuigen

16-12-2011 14:46 63 berichten
Maar God, wat heb ik dáár een hekel aan. Vandaar dat ik zit te forummen. En lang duurt het niet hoor, hooguit een kwartier. Maar de moeite die het kost om dat ding uit de kast te halen, pffff.
quote:XionZ schreef op 16 december 2011 @ 14:49:

Ben ik de enige man die het leuk vind om te stofzuigen? Lekker alle stof uit kieren en gaatjes zuigen, lekker schoon. O wat klinkt dat fout.

Edit: Gelukkig, ik ben niet de enige.Daarom laat ik het mijn man doen. Hij doet het niet vaak, maar als hij stofzuigt weet ik tenminste dat het eens uitgebreid gebeurd.
quote:BarbaraAnn schreef op 16 december 2011 @ 14:49:

Mijn vriend vindt stofzuigen helemaal niet zo erg, dus doet hij dat. Ik heb al máánden geen stofzuiger meer aangeraakt, heerlijk! Ik heb zo'n man. En sinds een paar maanden een kruimeldief waarmee ik af en toe wat vlokken wegzuig, als ik het te erg vind worden... :$
Alle reacties Link kopieren
quote:Aruuba schreef op 16 december 2011 @ 14:57:

[...]

Ammehoela dat ik dat doe. Maar als ik een goede huisvrouw zou zijn.... Phew... *veegt angstzweet van voorhoofd* gelukkig maar, ik was al bang dat zulke mensen echt zouden bestaan
Ik moet stoofpeertjes gan schillen en koken.....

Dat vind ik nog erger dan stofzuigen.
quote:galadriel schreef op 16 december 2011 @ 14:57:

Ik moet, echt moet mijn badkamer schrobben.

Krijg morgen logees en kan ze niet in die badkamer laten.

Maar ik vind dat toch een verzoeking.

Ik doe het veel te weinig, want het kost zoveel tijd.

Kost me meer tijd dan het hele huis er om heen.

De badkamer schoonmaken is het lastigste huishoudelijkste klusje, of zeg maar klus.Succes! En juist omdat het zo'n verzoeking is is straks de voldoening extra groot! Die glimmende kranen die je tegemoet komen, die glimmende tegeltjes (dat dat maar 2 dagen duurt moet je nu gewoon even niet aan denken )
*zucht* moet ook stofzuigen, en badkamer schoonmaken en en pfff volgende week huis vol bezoek, waar er een hoop van blijven slapen, en ik wil het dan ook schoon hebben, mijn vriend zegt ze komen voor de gezelligheid niet voor het schone huis, voel me net zo een neuroot
Nog vijf minuten!
quote:emaille schreef op 16 december 2011 @ 14:55:

Start.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En? En?
Klaar ? Emaille.

Ben je nu niet trots?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik moet ook stofzuigen. Maar ik duik lekker de stad in en kijk over 2 uur nog wel eens naar mn vloer-met-katten-haren. Kerstkleding is ook belangrijk!
KLAAR!

En het fijne is dat ik nu verder kan met de dingen die ik niet kon doen voor ik gestofzuigd had.

Duurde wat langer omdat ik laatjes in de badkamer aan het herindelen ben, en die moest ook uitgezogen.
quote:galadriel schreef op 16 december 2011 @ 14:57:

Ik moet, echt moet mijn badkamer schrobben.

Krijg morgen logees en kan ze niet in die badkamer laten.

Maar ik vind dat toch een verzoeking.

Ik doe het veel te weinig, want het kost zoveel tijd.

Kost me meer tijd dan het hele huis er om heen.

De badkamer schoonmaken is het lastigste huishoudelijkste klusje, of zeg maar klus.Dat is idd nog erger. Dat gebeurt bij mij dus ook niet regelmatig. Maar.. jeej wat heb je daar een profijt van als je het hebt gedaan. Succes!!
ik heb echt ech echt een bloedhekel aan afwassen ( heb geen afwasmachine aansluiting ) en aan tanken
Ik moest eigenlijk ook de badkamer schoonmaken (we hebben er 2, aargh). Maar over een week krijg ik logées en dan moet het dus weer. Dus ik bedacht me net dat ik het dan gewoon beter volgende week heel goed kan doen. En dan kan ik nu lekker zitten met thee en een kerstkransje. Is dit nou timemanagement ?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
De was, die stopt werkelijk waar nooit, bah.
en de strijk, ben je net klaar, ligt er al weer een berg.

Vraagt zich af waar het vandaan komt
Ik heb net stofgezogen. Beneden. Nu boven nog.
Ik haat strijken. Wassen vind ik prima. Was ophangen ook, maar dat traject daarna daar heb ik een bloedhekel aan.
quote:Lunax schreef op 16 december 2011 @ 15:01:

[...]

Succes! En juist omdat het zo'n verzoeking is is straks de voldoening extra groot! Die glimmende kranen die je tegemoet komen, die glimmende tegeltjes (dat dat maar 2 dagen duurt moet je nu gewoon even niet aan denken )

Bij deze hijs ik me omhoog en ga aan de slag.

Echt.
O, nou ik ben zo'n gek die huishouden stiekem wel leuk vind. Ik word er echt blij van als ik alles lekker heb gepoetst. Dat alles me tegemoet glimt en blinkt, alles lekker fris ruikt en alles ligt waar het hoort.

Vandaag is de eerste dag van mijn vakantie van ruim 2 weken. Man en kinderen zijn niet thuis en ik heb sinds vanochtend 8u het hele huis gedaan. Overal afgestoft, gestofzuigd, gedweild, bedden verschoond, keuken, toilet en badkamers gepoetst, plinten en deuren afgenomen, (glas)servieskasten schoongemaakt en 6 wassen gedraaid. Morgen komt de glazenwasser alle ramen binnen en buiten doen en dan is alles spik en span voor de Kerst met ouders en schoonouders die hier de komende 2 weken een tijdje logeren. En nu ga ik lekker in bad liggen tot man over een uur met de kinderen en afhaal Chinees thuis komt.

Succes met stofzuigen! Of ben je al klaar? In dat geval: Je bent er weer voor een tijdje vanaf!
quote:XionZ schreef op 16 december 2011 @ 14:49:

Ben ik de enige man die het leuk vind om te stofzuigen? Lekker alle stof uit kieren en gaatjes zuigen, lekker schoon. O wat klinkt dat fout.

Edit: Gelukkig, ik ben niet de enige.Ik vlieg eerst tien rondjes met mijn mini modelheli door de kamer ,die waait alle hoeken en gaten stofvrij,daarna is stofzuigen een klusje van niks
Emaille: ik ben trots op je
Ik heb het al gedaan! godzijdank!

Was voor mij ook een hele opgave maar ik had gisteren al een luie dag, dat mocht van mij

Vanmorgen gewerkt en gelijk daarna door het huis heen gevlogen, opruimen, wassen, stofzuigen en dweilen! alles is weer netjes schoon, heb alleen nog een stapel strijk die ik echt moet doen.

Mijn oudste dochter (9) kookt vanavond, ze is geinspireerd door junior Masterchef en wil graag koken, ze gaat quiche maken, prima

Anyhoe, ik haat stofzuigen, echt, ondankbaar pokkekarwei, gelukkig heb ik 2 kinderen die wel graag stofzuigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven