Ik verveel me...
donderdag 3 januari 2019 om 21:49
...en tegelijkertijd heb ik nergens zin in.
Heb net op televisie gekeken of er wat te doen is en ik heb nog drie films en een docu staan. Ook volg ik een serie op Netflix, maar geen zin.
Ik ben de hele dag al zo, heb al twee lange dutjes gedaan en daarbij lekker gedroomd, dan heb ik het wel naar mijn zin, maar ik kan moeilijk slapend door het leven gaan.
Ik denk dat ik een feestdagendip heb, het is ook elk jaar weer vreselijk veel.
Hebben jullie dat ook weleens en wat doen jullie als je je verveelt en nergens zin in hebt?
Heb net op televisie gekeken of er wat te doen is en ik heb nog drie films en een docu staan. Ook volg ik een serie op Netflix, maar geen zin.
Ik ben de hele dag al zo, heb al twee lange dutjes gedaan en daarbij lekker gedroomd, dan heb ik het wel naar mijn zin, maar ik kan moeilijk slapend door het leven gaan.
Ik denk dat ik een feestdagendip heb, het is ook elk jaar weer vreselijk veel.
Hebben jullie dat ook weleens en wat doen jullie als je je verveelt en nergens zin in hebt?
vrijdag 4 januari 2019 om 00:40
Ik heb nog een oude JVC staan met een grote kont, wel breedbeeld. Dat ding kan in mijn testament, niet kapot te krijgen.
vrijdag 4 januari 2019 om 00:41
Oh, jij denkt echt in mogelijkheden!!Cateautje schreef: ↑04-01-2019 00:39Ja, voor zeldzame opnames is het een oplossing, alleen ben ik bang dat dat wel tijdelijk is.
Tot nu toe in al die jaren één keer geen internet gehad voor een uur of twee, dus daar maak ik me niet druk om en als het gebeurt en ik heb zin in muziek, dan draai ik platen, die doen het altijd wel.
Wat betreft het verwijderen van muziek van de tube, daar weet ik altijd wel,een mouw aan te passen, want ze staan er meestal dezelfde dag weer op.
Moet ik ook eens wat meer doen denk ik
vrijdag 4 januari 2019 om 00:43
Die van mij ligt nu heerlijk zen aan het andere einde van de hoekbank te slapen
Dan zeg ik 'naam kat, het is nu slaaptijd' maar daar heeft hij natuurlijk geen boodschap aan
vrijdag 4 januari 2019 om 00:44
Mijn Aldi-tv met grote beeldbuis heb ik ook heel lang gehad, totdat die er echt mee ophield. Nu alweer een hele tijd een bescheiden Toshiba flatscreen, heel erg blij mee.
vrijdag 4 januari 2019 om 00:48
Ik ga zo ook, begin nu ineens erge trek te krijgen en dat is niet de bedoeling. En alhoewel ik geen nachtelijke angst meer heb voor binnen sinds ik jaren geleden cold turkey gestopt ben met enge films kijken (buiten nooit last van en ook nooit gehad) hoor ik nu ineens overal vreemde geluiden. En ben toch niet helemaal fit dus misschien dat vannacht goed slapen me goed zal doen.
Welterusten Cateautje!!
vrijdag 4 januari 2019 om 08:58
Heb je een recept?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 4 januari 2019 om 09:38
Ik ben ook een echt hondenmens
vrijdag 4 januari 2019 om 10:00
Yep!
Eigen verzinsel dus je kunt ingredienten aanpassen:
35 gram boursin bieslook (nog nooit met de knoflook variant getest, misschien ook lekker?)
35 gram roomboter
ca. 15 gram grove zaanse mosterd
30 gram haverzemelen
50 gram bloem
80 gram Parrano strooikaas (in elk geval fijn gemalen pittige kaas zodat er geen taaiheid ontstaat)
Naar smaak: chiliflakes, paprikapoeder pikant, beetje uipoeder, beetje ei/friet kruiden
Eventueel halve eidooier (ben er nog niet aan uit of dat nu echt verschil maakt)
Alles goed kneden en dunne rolletjes van maken, deze in de koelkast af laten koelen. De heteluchtoven op 165 graden voorverwarmen. Rolletjes in dunne plakjes snijden op ovenpapier, 17,5 minuut afbakken. Af laten koelen zodat ze wat uitharden en knapperig worden (dat halen ze bij mij niet allemaal
Recept is gebaseerd op 1/3 boter, 1/3 bloem, 1/3 kaas. Als je die verhoudingen aanhoudt met je eigen gekozen ingredienten dan komt 't wel goed.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 10:28
8.19% gewijzigd
vrijdag 4 januari 2019 om 10:04
vrijdag 4 januari 2019 om 10:43
Goedemorgen allemaal!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen? Vond het jammer om wakker te worden.
Vandaag heb ik geen tijd om me te vervelen, want ik moet boodschappen doen en als ik eenmaal de rit heb blijf ik meestal actief, dus dat komt goed vandaag.
Ceylon, ik heb mijn kaarten in de kelder geparkeerd, dus ik moet je teleurstellen.
Hebben jullie ook zo lekker geslapen? Vond het jammer om wakker te worden.
Vandaag heb ik geen tijd om me te vervelen, want ik moet boodschappen doen en als ik eenmaal de rit heb blijf ik meestal actief, dus dat komt goed vandaag.
Ceylon, ik heb mijn kaarten in de kelder geparkeerd, dus ik moet je teleurstellen.