Ik wil dat huis!!
zaterdag 8 juni 2019 om 08:22
Goedemorgen allemaal,
man en ik zijn gisteren naar een huis gaan kijken (terwijl we niet direct de intentie hadden om te verhuizen) en jullie raden het al.. ik wil dat huis hebben
Het probleem is dat er meer kapers op de kust liggen. De bezichtigen zijn donderdag, maar wij gaan dinsdag op vakantie, dus we mochten eerder gaan kijken. Als we terugkomen van vakantie moeten we de makelaar laten weten of we een bod willen uitbrengen. Iedereen mag één bod uitbrengen en de verkopers kiezen dan met wie ze in zee willen gaan. Hij zei dat andere dingen ook belangrijk zijn zoals oplevering enzo, omdat zij nog hun nieuwe huis moeten opknappen. Daar willen we met liefde rekening mee houden, maar hebben jullie misschien verder nog tips???? Ik dacht als we ons bod op papier uitbrengen dan kunnen we erbij zetten dat we een jong gezin zijn en daar ons gezin willen uitbreiden en onze kinderen in die woning willen laten opgroeien, zoiets en dan hopen dat ze het ons gunnen
Of zeg ik dan iets heel geks
Dus dames kom maar op met de tips, behalve heeel hoog bieden
Hoe krijgen we die gunfactor
man en ik zijn gisteren naar een huis gaan kijken (terwijl we niet direct de intentie hadden om te verhuizen) en jullie raden het al.. ik wil dat huis hebben
Het probleem is dat er meer kapers op de kust liggen. De bezichtigen zijn donderdag, maar wij gaan dinsdag op vakantie, dus we mochten eerder gaan kijken. Als we terugkomen van vakantie moeten we de makelaar laten weten of we een bod willen uitbrengen. Iedereen mag één bod uitbrengen en de verkopers kiezen dan met wie ze in zee willen gaan. Hij zei dat andere dingen ook belangrijk zijn zoals oplevering enzo, omdat zij nog hun nieuwe huis moeten opknappen. Daar willen we met liefde rekening mee houden, maar hebben jullie misschien verder nog tips???? Ik dacht als we ons bod op papier uitbrengen dan kunnen we erbij zetten dat we een jong gezin zijn en daar ons gezin willen uitbreiden en onze kinderen in die woning willen laten opgroeien, zoiets en dan hopen dat ze het ons gunnen
Of zeg ik dan iets heel geks
Dus dames kom maar op met de tips, behalve heeel hoog bieden
Hoe krijgen we die gunfactor
zaterdag 22 juni 2019 om 15:33
waarom gefeliciteert, mis ik iets? er is toch geen update dat ze het huis hebben?
zaterdag 22 juni 2019 om 15:47
Ik was dit topic aan het volgen.
En nu heeft TO in een ander topic afgelopen woensdag geschreven dat hun bod geaccepteerd is.
thuis/wie-is-ook-op-jacht-naar-een-koop ... #p30067894
Zo kan ik het toch allemaal niet bijhouden? Ik dacht dat citroentje nog steeds in spanning zat.
TO, kom je ook nog juichen en updaten in je eigen topic?
En gefeliciteerd natuurlijk.
zaterdag 22 juni 2019 om 19:19
Sorry dames! Ik dacht dat er niemand meer naar dit topic keek.
Iedereen heeft de kans gehad om één bod uit te brengen. De makelaar heeft ons geadviseerd om er een persoonlijke noot aan toe te voegen. Dat hebben we dus ook gedaan.We hadden niet het hoogste bod, maar de makelaar heeft wel bij de verkopers aangegeven dat hij ons huis had gezien en dat hij ons huis snel kan verkopen.
Dus daarom is de keuze op ons gevallen
Iedereen heeft de kans gehad om één bod uit te brengen. De makelaar heeft ons geadviseerd om er een persoonlijke noot aan toe te voegen. Dat hebben we dus ook gedaan.We hadden niet het hoogste bod, maar de makelaar heeft wel bij de verkopers aangegeven dat hij ons huis had gezien en dat hij ons huis snel kan verkopen.
Dus daarom is de keuze op ons gevallen
zaterdag 22 juni 2019 om 19:33
Niet van plan zijn om te verhuizen, een mooi huis zien en dan dat kopen.citroentje1990 schreef: ↑22-06-2019 19:20Wat vind je precies raar??
Het is absoluut geen impulsieve actie geweest.....
zaterdag 22 juni 2019 om 20:54
We waren inderdaad niet van plan om te verhuizen, maar sinds we een kindje hebben (met de wens voor nog een tweede), merkten we dat we graag wat meer opbergruimte zouden willen en een grotere tuin.
Bij ons in de buurt staan een aantal 2onder1kap woningen met garage en een grotere tuin (waarvan er bijna nooit eentje te koop staat, laatste was 3 jr geleden). Daarvan kwam er nou eentje in de verkoop en daar zijn we voor gegaan. We hebben er goed over nagedacht en het bod gedaan waarvan we vonden dat het huis voor ons waard was.
Hoe dat zit met verkoopmakelaar en aankoopmakelaar weet ik niet, maar we hebben het er pas over gehad dat hij ons huis zou kunnen verkopen, nadat de verkopers ons bod hebben geaccepteerd.
In dat geval denk ik dat er geen belangenverstrengeling is?
Bij ons in de buurt staan een aantal 2onder1kap woningen met garage en een grotere tuin (waarvan er bijna nooit eentje te koop staat, laatste was 3 jr geleden). Daarvan kwam er nou eentje in de verkoop en daar zijn we voor gegaan. We hebben er goed over nagedacht en het bod gedaan waarvan we vonden dat het huis voor ons waard was.
Hoe dat zit met verkoopmakelaar en aankoopmakelaar weet ik niet, maar we hebben het er pas over gehad dat hij ons huis zou kunnen verkopen, nadat de verkopers ons bod hebben geaccepteerd.
In dat geval denk ik dat er geen belangenverstrengeling is?
zaterdag 22 juni 2019 om 20:56
Wat leuk TO, gefeliciteerd! Tja soms kan het snel gaan, hadden wij ook. Eerst niet op zoek, toen gezien dat qua rente het wel gunstig zou zijn, oriënterend en vrijblijvend ingeschreven bij een nieuwbouwproject en momenteel zijn ze aan het bouwen. Niet alles hoef je eerst jaren over na te denken toch!
zondag 23 juni 2019 om 18:17
Ik lees dat de verkoopmakelaar van huis 1 (dat TO gekocht heeft), ook hun huis gaat verkopen. Daarmee is hij geen aankoopmakelaar, maar wederom verkoopmakelaar.
En wat tips geven voor wat betreft het bieden, dat doen wel meer verkoopmakelaars.
maandag 24 juni 2019 om 17:21
Ligt er misschien aan wat voor huis je hebt. Maar het zou voor mij wel uitmaken.Whatsinaname1988 schreef: ↑08-06-2019 09:29Als ik mijn huis verkoop gaat het om geld. Wat boeit het nou in hemelsnaam
wie er komt wonen?
maandag 24 juni 2019 om 17:43