Ik wil deze!

19-10-2010 22:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een lampenkap zoals deze. Maar dan niet deze kinderkamerversie.

Ik wil een hele winkel vol met dergelijke, leuk bewerkte, lampenkappen, en ik wil niet meer zoeken op marktplaats! Waaaarrrrrr zijn alle schattige winkeltjes opgericht door twee leuke Amsterdamse vriendinnen, die veel te hoge prijzen vragen voor hun schattige spulletjes?

Ik heb natuurlijk wat rondgesnuffeld op internet maar ik kon het niet goed vinden. Vandaar hier mijn vraag.

Moet ik op internet blijven ronddarren? En waar dan precies? Moet ik toch echt iedere week de collectie van Piekfijn en marktplaats gaan checken? Of kent een van jullie misschien net dat ene winkeltje waar ze heel veel van dit soort lampen hebben?

Help en alvast bedankt!

p.s.

Als iemand hier een heel gedetailleerde handleiding voor kan leggen waarin precies staat hoe je zelf zoiets maakt...dat zou ik ook fantastisch vinden.
Ja schattig he! Misschien ga ik zo'n workshop wel doen. Lijkt me wel erg leuk, dan ben je meteen ook al van het gedoe af.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-02-2011 21:35
Reden: verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
Ik dacht eens even te kijken wat iemand zo graag wil hebben. Schrok me rot, vind het een afzichtelijk ding. Maar succes met zoeken.
www.living-colour.nl

ook erg leuk!

Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven