Ik wil schelden en mopperen!!!!!!!
dinsdag 2 juli 2013 om 17:30
Er wordt, hoop ik, een pakketje bezorgd vandaag.
Ik zit al de hele dag voor de kat z'n viool te wachten en mijn hele dag is naar de maan.
Het was zulk heerlijk weer vandaag en had graag het huis verlaten voor nodige zaken.
Het is altijd hetzelfde met die figuren en het zou me niet eens verbazen als ze al twintig keer door mijn straat zijn gereden.
Ik krijg hier een sik van!!!!!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.
Ik zit al de hele dag voor de kat z'n viool te wachten en mijn hele dag is naar de maan.
Het was zulk heerlijk weer vandaag en had graag het huis verlaten voor nodige zaken.
Het is altijd hetzelfde met die figuren en het zou me niet eens verbazen als ze al twintig keer door mijn straat zijn gereden.
Ik krijg hier een sik van!!!!!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.
dinsdag 2 juli 2013 om 19:23
dinsdag 2 juli 2013 om 19:26
quote:missmonroe schreef op 02 juli 2013 @ 19:23:
Of ze geven pakjes die niet bij de buren afgegeven mogen worden wel af bij de buren, enz. Ik heb toch maar een keer een klacht ingediend bij tnt, dat heeft wel geholpen.Ik wil juist wel dat ze alles bij de buren afgeven als ik er niet ben, anders duurt t nog 2 dagen langer voor ik het in huis heb.
Of ze geven pakjes die niet bij de buren afgegeven mogen worden wel af bij de buren, enz. Ik heb toch maar een keer een klacht ingediend bij tnt, dat heeft wel geholpen.Ik wil juist wel dat ze alles bij de buren afgeven als ik er niet ben, anders duurt t nog 2 dagen langer voor ik het in huis heb.
dinsdag 2 juli 2013 om 19:41
quote:SilverShadow schreef op 02 juli 2013 @ 19:25:
Domme vraag misschien maar past het wel?
hahaha daar zat ik dus ook al meteen aan te denken, stel je voor zeg.
Cateautje help ons, stel ons gerust dat niet alles voor niets is geweest, al ons medeleven, compassie en medelijden, verlos ons .... (van dat beetje sarcames wat we heben laten zien )
Domme vraag misschien maar past het wel?
Cateautje help ons, stel ons gerust dat niet alles voor niets is geweest, al ons medeleven, compassie en medelijden, verlos ons .... (van dat beetje sarcames wat we heben laten zien )
dinsdag 2 juli 2013 om 19:53
quote:lavendelbleu schreef op 02 juli 2013 @ 19:41:
[...]
Jaja, het past En het staat natuurlijk geweeeeeeeeeeeeeeeldig
Het zijn twee vesten, eentje in heel donker roze en eentje in turquase. Helemaal top.
[...]
Het zijn twee vesten, eentje in heel donker roze en eentje in turquase. Helemaal top.
dinsdag 2 juli 2013 om 20:09
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 19:53:
[...]
Nou gelukkig dan maar anders hadden we ook nog op die postbode moeten mopperen ( niet dat hij er wat aan kon doen maar je moet toch iemand de schuld geven )
Je hebt hem toch wel een dikke kus gegeven hoop ik.
Veel plezier morgen .
[...]
Nou gelukkig dan maar anders hadden we ook nog op die postbode moeten mopperen ( niet dat hij er wat aan kon doen maar je moet toch iemand de schuld geven )
Veel plezier morgen .
dinsdag 2 juli 2013 om 20:13
quote:lavendelbleu schreef op 02 juli 2013 @ 20:09:
[...]
Veel plezier morgen .
Nee de schuld laat ik in het midden of ik steek mijn vingertje uit naar de grote baas, die kan wel wat hebben met dat enorme salaris.
Het is een beste jongen en hij werkt hard en is altijd even vriendelijk, ook als ik hem ergens in het wild tegen kom.
Ik zeg ook altijd dat ik het leuk vind dat hij weer cadeautjes komt brengen.
Morgen wordt vast leuk, dank je.
[...]
Veel plezier morgen .
Nee de schuld laat ik in het midden of ik steek mijn vingertje uit naar de grote baas, die kan wel wat hebben met dat enorme salaris.
Het is een beste jongen en hij werkt hard en is altijd even vriendelijk, ook als ik hem ergens in het wild tegen kom.
Ik zeg ook altijd dat ik het leuk vind dat hij weer cadeautjes komt brengen.
Morgen wordt vast leuk, dank je.
dinsdag 2 juli 2013 om 20:13
herkenbaar, ben naderhand wel eens gebeld door de juffrouw vn betreffend bedrijf. dat er een pakje lag. ik wist van niets (ik wist dat bedrijf wat zou sturen maar niet binnen welke termijn > klantenservice gevalletje). Zegt ze dat ik wel een briefje heb gehad (nou dat had ik dus niet).
Vraag ik wanneer ze bezorgen
ZIj: ma-vrij tussen 9-17.00
ik: moeilijk, ik ben om 7.00 deur uit en 18.00 thuis. Wel over 1.5 week een dag vrij..
zij: ok dan laat ik het dan bezorgen, ochtend/middag:
ik: ochtend
zij: wopdt tussen 9 en 1 bezorgd.
Betreffende dag.. half 2, geen pakketje...heb tot 3 uur gewacht, gebeld met pakketservice.
Krijg ik te horen, nee mw. we kunnen u niet vertellen waar pakketje is. hebt u een nummer?
Dat had ik niet, want geregeld door klantenservice etc...
'nou dan kunnen we u niet helpen
WTF:S :S tot op heden pakketje nooit ontvangen en uiteindelijk via bedrijf/klantenservice opnieuw onderdeel laten bestellen en bij bedrijf 30 km verderop persoonlijk op gaan halen..
En heel mn vrije dag naar de kl***
Vraag ik wanneer ze bezorgen
ZIj: ma-vrij tussen 9-17.00
ik: moeilijk, ik ben om 7.00 deur uit en 18.00 thuis. Wel over 1.5 week een dag vrij..
zij: ok dan laat ik het dan bezorgen, ochtend/middag:
ik: ochtend
zij: wopdt tussen 9 en 1 bezorgd.
Betreffende dag.. half 2, geen pakketje...heb tot 3 uur gewacht, gebeld met pakketservice.
Krijg ik te horen, nee mw. we kunnen u niet vertellen waar pakketje is. hebt u een nummer?
Dat had ik niet, want geregeld door klantenservice etc...
'nou dan kunnen we u niet helpen
WTF:S :S tot op heden pakketje nooit ontvangen en uiteindelijk via bedrijf/klantenservice opnieuw onderdeel laten bestellen en bij bedrijf 30 km verderop persoonlijk op gaan halen..
En heel mn vrije dag naar de kl***
dinsdag 2 juli 2013 om 20:27
Iemand riep hier iets over laten bezorgen bij een afhaalpunt. Dat heb ik ook een keer gedaan omdat ik niet wilde dat de buren steeds de dupe werden van mijn koopzin 
Besteld bij de online winkel die eerst alleen boeken deden en nu alles verkopen.
Ik had het boek Spaans voor Dummies snel nodig. 1 exemplaar laten bezorgen bij een vriendin die mij Spaans zou leren en mijn eigen exemplaar bij zo'n afhaalpunt.
Nou, dat heb ik geweten: m'n vriendin had het de volgende dag al (zoals ze beloven). Mijn exemplaar duurde daaaaaaagen....
Uiteindelijk heb ik het nóg een keer besteld en dat had ik de volgende dag inderdaad thuis. Nog eerder dan die op het bezorgpunt.
Die heb ik vanaf daar meteen geretourneerd met als reden (dat was een aanvink-optie) dat het te laat was.
Dus als het snel wilt hebben (zeiden ze daar ook): via zo'n afhaalpunt duurt langer!
Besteld bij de online winkel die eerst alleen boeken deden en nu alles verkopen.
Ik had het boek Spaans voor Dummies snel nodig. 1 exemplaar laten bezorgen bij een vriendin die mij Spaans zou leren en mijn eigen exemplaar bij zo'n afhaalpunt.
Nou, dat heb ik geweten: m'n vriendin had het de volgende dag al (zoals ze beloven). Mijn exemplaar duurde daaaaaaagen....
Uiteindelijk heb ik het nóg een keer besteld en dat had ik de volgende dag inderdaad thuis. Nog eerder dan die op het bezorgpunt.
Die heb ik vanaf daar meteen geretourneerd met als reden (dat was een aanvink-optie) dat het te laat was.
Dus als het snel wilt hebben (zeiden ze daar ook): via zo'n afhaalpunt duurt langer!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
dinsdag 2 juli 2013 om 20:44
quote:Cateautje schreef op 02 juli 2013 @ 20:36:
Dank ladies.
Laten we wel zijn, mode is toch de beste uitvinding na de ontdekking van het vuurmaken, toch?Eensch. Maar vergeet het wiel nou niet. Hoe denk je dat je er uitziet na een wandeling van 50 km, als je naar de bruiloft van je beste vriendin wilt?
Dank ladies.
Laten we wel zijn, mode is toch de beste uitvinding na de ontdekking van het vuurmaken, toch?Eensch. Maar vergeet het wiel nou niet. Hoe denk je dat je er uitziet na een wandeling van 50 km, als je naar de bruiloft van je beste vriendin wilt?