Ik word oma!

18-02-2009 11:06 1206 berichten
Mijn grijze poes is zwanger!

Ik denk een week of drie, vier, 21 of 28 dagen dus en dan moet ze tussen de 59ste en 70ste dag bevallen las ik.

Hoewel ik 40 ben en al mijn hele leven katten heb, is er nog nooit een nest poezen in mijn nabijheid geboren en al helemaal niet bij mij in huis. Ik vind het dus ontzettend spannend.

Wat kan ik doen voor mijn zwangere lieve dier? Waar moet ik op letten? Do's en dont's, voeding, voorbereidingen en omgang met de andere 4 katten.

Kunnen jullie met me meedenken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal denk ik wel zwetend, stotterend en trillend aan de lijn hangen, maar waarschijnlijk overleef ik het wel om je te bellen ja Let's give it a try
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ooh, de poezekindjes zijn er!!!

Van ganscher harte gefeliciteerd, lieve Leo! En jij ook, La Vie!

Wat heerlijk dat alles goed is gegaan! Wat een rijkdom! Geniet ervan!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bedankt Ka en Mara !

Wat lief dat jullie mij ook feliciteren, ik voel me helemaal blij vandaag!
Felicitaties voor oma en alle adoptie mama's
Gefeliciteerd Leo en Rose en mamapoes natuurlijk ook!
Gefeliciteerd oma en adoptiemama
OOO, wat leuk!!! Gefeliciteerd poezenoma!!!! Wat fijn dat alles goed gegaan is. Mooi hoe dat zo allemaal gaat, puur op het gevoel van zo'n lieve mamapoes.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Fien is zeker ook helemaal in de wolken.

Stressed is just desserts spelled backwards

Gefeliciteerd Leo!
Oooohhh, gefeliciteerd!
Leo, gefeliciteerd met je kittens! Ik hoop dat je hier een foto kunt plaatsen, ben zo benieuwd.

En wat mooi hoe je het omschrijft. Lijkt me heel bijzonder om mee te maken zo'n poezenbevalling.

*heeft opeens trek in beschuit met muisjes*
Goh.....ben helemaal vol van jullie reacties. Beetje omfloerst zeg maar (gewoon jankerig maar dat staat weer zo overemotioneel). Ik was toch wel bang dat er iets mis zou gaan dus dokter Poes stond onder de speeddial. En toen ging alles goed.

Wat hebben we gescoord:

Zoals het er nu naar uitziet zijn het 4 wit, grijs, zwarte poesjes en 1 zwart/witte die volgens Fien (toch maar, met d'r hand over haar hart gestreken voor d'r oude gekke moeder) 'Lena' heet.

Die zwart/witte heeft zulke scheetige pootjes, lijken wel héle kleine handjes.....

Vanavond ga ik ze wegen en dan neem ik van het hele clubje afzonderlijk even een foto. Ik zal ze op een warm lapje leggen (niet vergeten vooraf het lapje te wegen Lé!) anders liggen ze met die kleine buikjes op een koude plaat glas.

Ik verheug me er zo op dat ik ze straks allemaal even vast kan houden!
Ik had je vanmorgen al gefeliciteerd Leo, maar kweam nog even het bevallingsverslag hier lezen. Jij ook gefeliciteerd La Vie!

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Aaaaaaahhhhh

Gefeliciteerd Eleonora en LaVie natuurlijk ook!
Bedankt!!

Ben echt benieuwd naar ze...!

Hebben jullie al uitgezocht welke bij jullie blijven?
Nee, nog niet, we hebben ze eigenlijk nog niet eens goed kunnen bekijken.

Ik ga je een paar foto's .

Je moet maar van mij aannemen dat het er vijf zijn hahaha!
Wat een ontzettend leuk topic!

Allereerst gefeliciteerd Leo & La Vie met jullie nieuwe aanwinsten!

Een ontzettende leuke tijd voor jullie alle 2!!

Ik had nooit kunnen bedenken dat dit topic ging over oma worden van kittens.. dacht iedere keer als ik de topic titel las.. dat gaat over oma worden van kindjes.. wat nog ver van mijn bedshow is haha..!

Maar uit nieuwsgierigheid ging ik toch even kijken..

En in 1x het hele topic gelezen..

Heel toevallig heb ik gister een kitten topic geopend hier op het forum! heel erg toevallig..

Ik vind dat heel veel mensen een voorbeeld mogen nemen aan Leo hoe je voor een huisdier hoort te zorgen! wat doe jij dat met zo ontzettend veel liefde!

Ook ik ga binnekort kittens in huis halen (zie kittentopic).. en ga daarom dit topic met veel plezier volgen..

En hopelijk plaats je snel fotos van je kleine baby kindjes..

Good luck "oma' met je kleine schatjes!!
Ooow gefeliciteerd!!! Oma Eleonora en adoptief mama La Vie. Word hier zo vrolijk van alsof ik er zelf bij ben geweest. Eleonora zet je hier ook een foto van je trots neer of vind je dat te privé? En je houdt ons toch wel op de hoogte he. En La Vie wat moet het moeilijk zijn om nu nog zoveel weken te moeten wachten.

Gefeliciteerd! En wat schattig zullen zijn, vijf pluizige superzachte bolletjes wol!
Dank jullie wel San en Touch en Sound (kom jij weer eens langs bij de BEO Sound? Ik mis je!)

Ik zal morgen een paar foto's van het gebroed via 'mijn album' op het forum zetten, ik ben nu echt uitgeput. Om 04.15 uur opstaan en meteen vól aan het doula-en gaan en verder de hele dag gordijnen ophangen, Ziggo meneren hun werk goed laten doen en onbeschofte deurenleveranciers de les lezen doe je niet ongestraft haha!

La Vie en Rose......

Nee, wacht, ik open even een nieuw reactievenster.....
La Vie en Rose.....

JE MAG TWEE POESJES HEBBEN!!!!!!!!!!!!

Kunnen ze lekker bij elkaar blijven, dat vind ik een heel fijn idee.

Ben blij voor je!

Gefeliciteerd Eleonora en La Vie!

Ik heb t topic steeds op de voet gevolgd en ben heel blij dat de kleinkinderen gezond en wel ter wereld gekomen zijn. Geniet ervan!
Oe, wat leuk voor LaVie, wat zal ze blij zijn! En de poezjes ook!
Gefeliciteerd!!!
Lieve Leo,

Ik heb je al gemaild, dat weet je. Maar hierbij nogmaals:

YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

Hier zijn we heel erg blij mee thuis en de katjes weet ik zeker ook!

Ze krijgen het heel goed bij ons, dat beloof ik je!!

Bedankt!

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven