Ik zal 'em zo missen...

17-08-2010 16:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht. Helaas zijn de keuken en de kamer kleiner dan we nu hebben. (maar we hebben wel meer slaapkamers en daar ging het om en een groter huis was financieel echt geen optie). Nu heb ik een heel grote eettafel waar ik erg aan gehecht ben. Ik ben alleen bang dat hij niet gaat passen in het nieuwe huis. Je kunt er wel met 14 mensen aan eten als je een stel magere kinderen meetelt. Maar ook met tien volwassen kun je er goed aan zitten. Niet dat dat nou zo vaak voorkomt, maar toch. En het leek me altijd zo mooi dat je er aan kunt eten en dat de knutsels en schilderijen van de kinderen dan gewoon kunnen blijven liggen aan de andere kant van de tafel...

Ik zit erg te twijfelen of ik de tafel toch zal meenemen om het uit te proberen of dat ik er echt afstand van zal nemen. Misschien schenken aan een heel groot gezin? Iemand nog een briljant idee?
Eerst kijken of het past.

Weggeven kan altijd nog!
Meenemen!!!!
Opslaan als het niet past!
Kun je hem niet inkorten? Dat je hem gewoon op maat maakt voor in je nieuwe huis. Misschien dat een meubelmaker dat voor je kan doen.....ligt een beetje aan het model van je tafel natuurlijk.....
Geen tips, wel herkenning. Ik had ook een grote tafel (niet voor 14 man maar voor 8). In mijn nieuwe huis paste hij niet maar omdat ik er zo aan gehecht was, heb ik m toch het huis in gesleept. Hij kon maar op 1 manier staan, tegen een muur en hij raakte bijna de bank. Ik vond dat propperige erg armoedig staan. Een mooie tafel moet ook goed tot zijn recht komen. Ik heb m verkocht en geen spijt. Ik mis de mooie tafel maar ben blij dat ik weer ruimte heb. Dus misschien toch een tip: tafel wel meenemen zodat je zeker weet dat het geen gezicht is en het niet zo zeer doet om m te verkopen.
Misschien is het inderdaad een goed idee om het uit te proberen om tot de conclusie te komen dat het geen gezicht of onhandig is. Met de korte kant tegen de muur moet je er waarschijnlijk teveel omheen lopen om in de keuken te komen en met de lange kant langs de muur komt hij waarschijnlijk teveel in de buurt van waar de tv-kast waarschijnlijk komt te staan..... Maar deze problemen los je waarschijnlijk alleen écht op door een vierpersoonstafeltje te kopen en dat vind ik zo krap.
Ik wil um wel! (4 kinderen groot gezin genoeg?)
Ruilen? Ik heb een 6 tot 8 persoons
Oh hahaha Pimp!
Ik dacht dat het om een kat ging!
Een 14-persoons kat?
quote:Artpiraat schreef op 17 augustus 2010 @ 17:06:

Ik dacht dat het om een kat ging!

Whahahaha, ik ook!

Maarre, inkorten kan best hoor. Kwestie van goeie timmerman vinden...
quote:Garden_of_Sarah schreef op 17 augustus 2010 @ 17:07:

Een 14-persoons kat? Een beeldenstorm-kat... miauw!
quote:Garden_of_Sarah schreef op 17 augustus 2010 @ 17:07:

Een 14-persoons kat?

Kat met 14 poten.

Maar eigenlijk ben ik er blij om dat het niet om een kat gaat.
quote:Djaza schreef op 17 augustus 2010 @ 17:09:

[...]

Een beeldenstorm-kat... miauw!
Gelukkig heb ik geen 14-potige kat in de aanbieding. Mocht ik de tafel later toch nog weg willen doen, kom ik er hier zeker op terug. Ik dacht trouwens meer aan een gezin met acht kinderen . Dan heb ik echt het idee dat ie goed terecht komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven