Ik zoek een hobby

16-11-2012 16:00 35 berichten
Beste dames van het Vivaforum,

Het klinkt heel simpel, maar ik ben op zoek naar een leuke hobby. Ik studeer heel veel en af en toe speel ik eens een spel op de pc, maar voor de rest heb ik eigenlijk niet veel wat ik leuk vind om te doen. Heeft iemand suggesties? Wat zijn jullie hobby's en hoe kwam je daar achter?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Woon je alleen of zoek je een hobby voor samen? Ook dat scheelt bij het tips geven.
Vriendschap armbandjes maken , kijk op YouTube of Google onder Friendschip bracelets , super leuk en verslavend om te doen hartstikke hip en modieus nog wel .
Een hobby zoeken? Dat kan toch niet?

Je vindt iets leuk, of je vindt er geen bal aan. Maar er is toch wel iets dat je interesseert?
Muziek instrument leren (ookal zit daar natuurlijk een oefenverplichting aan)

Dansen

Mijn ultieme hobby is schietsport: heerlijke combi tussen gefocust bezig zijn en gezelligheid. Er zijn veel verschillende diciplines en vele niveaus Keus genoeg. Wel buiten de deur maar niet de druk om altijd op te moeten dagen die je wel heb bij n teamsport.
Been there, done that, got the T-shirt.
Scrabbelen, borduren, lezen, cryptogrammen oplossen,

sokken of wanten breien en nog veel meer.
odi et amo
quote:nlies schreef op 16 november 2012 @ 16:29:

bordspellen spelen

Je hebt ook clubs waar bordspellendagen worden gehouden.

Hier 1 van de clubs: De Spelbreker
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Sportschool

Lopen

Puzzels

Vriendinnen

Eetclub (samen met manlief)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik ben dol op talen leren. Maar dat moet dus wel in groepsverband, met een leraar. In je eentje met boeken en cd's is niet zo effectief...
Ik ben dol op talen leren. Maar dat moet dus wel in groepsverband, met een leraar. In je eentje met boeken en cd's is niet zo effectief...
Als je iets creatiefs wilt: goedkopere winkels als Xenos, Action en Euroland hebben knutselspullen voor heel goedkoop. Dan heb je niets geweldigs, maar kun je wel uitproberen of je het leuk vindt en vervolgens kun je betere kwaliteit/uitbreiding op je sint/kerstlijstje zetten. Is dat ook direct gevuld :-)

(ik heb daar al eens verf, kwasten, kraaltjes, bakspullen, wol, breiboekje gescoord, dus raad maar wat mijn hobby's zijn!).
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven