Ik zoek een hobby
vrijdag 16 november 2012 om 16:00
Beste dames van het Vivaforum,
Het klinkt heel simpel, maar ik ben op zoek naar een leuke hobby. Ik studeer heel veel en af en toe speel ik eens een spel op de pc, maar voor de rest heb ik eigenlijk niet veel wat ik leuk vind om te doen. Heeft iemand suggesties? Wat zijn jullie hobby's en hoe kwam je daar achter?
Bedankt!
Het klinkt heel simpel, maar ik ben op zoek naar een leuke hobby. Ik studeer heel veel en af en toe speel ik eens een spel op de pc, maar voor de rest heb ik eigenlijk niet veel wat ik leuk vind om te doen. Heeft iemand suggesties? Wat zijn jullie hobby's en hoe kwam je daar achter?
Bedankt!
vrijdag 16 november 2012 om 19:17
Muziek instrument leren (ookal zit daar natuurlijk een oefenverplichting aan)
Dansen
Mijn ultieme hobby is schietsport: heerlijke combi tussen gefocust bezig zijn en gezelligheid. Er zijn veel verschillende diciplines en vele niveaus Keus genoeg. Wel buiten de deur maar niet de druk om altijd op te moeten dagen die je wel heb bij n teamsport.
Dansen
Mijn ultieme hobby is schietsport: heerlijke combi tussen gefocust bezig zijn en gezelligheid. Er zijn veel verschillende diciplines en vele niveaus Keus genoeg. Wel buiten de deur maar niet de druk om altijd op te moeten dagen die je wel heb bij n teamsport.
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 19 november 2012 om 18:27
Als je iets creatiefs wilt: goedkopere winkels als Xenos, Action en Euroland hebben knutselspullen voor heel goedkoop. Dan heb je niets geweldigs, maar kun je wel uitproberen of je het leuk vindt en vervolgens kun je betere kwaliteit/uitbreiding op je sint/kerstlijstje zetten. Is dat ook direct gevuld 
(ik heb daar al eens verf, kwasten, kraaltjes, bakspullen, wol, breiboekje gescoord, dus raad maar wat mijn hobby's zijn!).
(ik heb daar al eens verf, kwasten, kraaltjes, bakspullen, wol, breiboekje gescoord, dus raad maar wat mijn hobby's zijn!).
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein