Ik zoek een hobby
vrijdag 16 november 2012 om 16:00
Beste dames van het Vivaforum,
Het klinkt heel simpel, maar ik ben op zoek naar een leuke hobby. Ik studeer heel veel en af en toe speel ik eens een spel op de pc, maar voor de rest heb ik eigenlijk niet veel wat ik leuk vind om te doen. Heeft iemand suggesties? Wat zijn jullie hobby's en hoe kwam je daar achter?
Bedankt!
Het klinkt heel simpel, maar ik ben op zoek naar een leuke hobby. Ik studeer heel veel en af en toe speel ik eens een spel op de pc, maar voor de rest heb ik eigenlijk niet veel wat ik leuk vind om te doen. Heeft iemand suggesties? Wat zijn jullie hobby's en hoe kwam je daar achter?
Bedankt!
vrijdag 16 november 2012 om 16:17
vrijdag 16 november 2012 om 16:29
quote:srekeamar schreef op 16 november 2012 @ 16:17:
Ik doe al jaren aan hardlopen (de laatste tijd ietsm inder actief) lkkr met de hond wandelen en leuke dingen doen met vriend zin zo een beetje mijn hobby's.
Zoek je een crea hobby of iets actiefs. Iets voor jouw alleen of iets voor een groepje?Dat is een goede vraag.. ik sport nu drie keer per week, maar dat heeft verder niet echt een doel. Iets creatiefs wellicht, maar iets actiefs mag eigenlijk ook. Wandelen met de hond lijkt mij erg leuk, afgezien van het feit dat ik geen hond heb en de kat niet mee naar buiten krijg
Ik doe al jaren aan hardlopen (de laatste tijd ietsm inder actief) lkkr met de hond wandelen en leuke dingen doen met vriend zin zo een beetje mijn hobby's.
Zoek je een crea hobby of iets actiefs. Iets voor jouw alleen of iets voor een groepje?Dat is een goede vraag.. ik sport nu drie keer per week, maar dat heeft verder niet echt een doel. Iets creatiefs wellicht, maar iets actiefs mag eigenlijk ook. Wandelen met de hond lijkt mij erg leuk, afgezien van het feit dat ik geen hond heb en de kat niet mee naar buiten krijg
vrijdag 16 november 2012 om 16:31
quote:mediocrity schreef op 16 november 2012 @ 16:29:
[...]
Dat is een goede vraag.. ik sport nu drie keer per week, maar dat heeft verder niet echt een doel. Iets creatiefs wellicht, maar iets actiefs mag eigenlijk ook. Wandelen met de hond lijkt mij erg leuk, afgezien van het feit dat ik geen hond heb en de kat niet mee naar buiten krijg Ga naar en plaatselijk asiel en vraag of je daar af en toe een hond mag meenemen voor een lange wandeling?
[...]
Dat is een goede vraag.. ik sport nu drie keer per week, maar dat heeft verder niet echt een doel. Iets creatiefs wellicht, maar iets actiefs mag eigenlijk ook. Wandelen met de hond lijkt mij erg leuk, afgezien van het feit dat ik geen hond heb en de kat niet mee naar buiten krijg Ga naar en plaatselijk asiel en vraag of je daar af en toe een hond mag meenemen voor een lange wandeling?
vrijdag 16 november 2012 om 16:32
vrijdag 16 november 2012 om 16:35
Mijn hobby's zijn tennissen, kickboksen, stijldansen, hardlopen, koken, bakken, dinken maken (jurkje, slofjes of knuffel voor mijn nichtjes, iets moois voor in huis, leuke zelf-maak-ideeën vind je o.a. op pinterest en het is makkelijker dan je denkt), boeken en tijdschriften lezen, en mijn katten knuffelen.
Verder ga ik graag op vakantie (zon, stad of ski), ga ik gezellig winkelen of wat eten of drinken met vriendinnen en kijk ik graag films met vriendlief op de bank.
Wat voor hobby zoek je?
Verder ga ik graag op vakantie (zon, stad of ski), ga ik gezellig winkelen of wat eten of drinken met vriendinnen en kijk ik graag films met vriendlief op de bank.
Wat voor hobby zoek je?
vrijdag 16 november 2012 om 16:38
Je klinkt alsof je het heel goed voor elkaar hebt
Kickboksen lijkt mij ook een erg leuke hobby, maar naar mijn weet zit dat hier niet zo één twee drie in de buurt. Het moet natuurlijk wel toegankelijk blijven.
Ik denk dat ik toch opzoek ben naar iets creatiefs, maar ik sta voor alle suggesties open!
Kickboksen lijkt mij ook een erg leuke hobby, maar naar mijn weet zit dat hier niet zo één twee drie in de buurt. Het moet natuurlijk wel toegankelijk blijven.
Ik denk dat ik toch opzoek ben naar iets creatiefs, maar ik sta voor alle suggesties open!
vrijdag 16 november 2012 om 16:41
Haha, het is niet zo dat ik al die hobby's dagelijks uitvoer natuurlijk.. Maar ik mag inderdaad niet klagen. Heb het meer naar m'n zin dan een jaar geleden toen ik voornamelijk voor de tv hing als ik uit werk of school kwam. Nu ben ik veel actiever en daar voel ik me prettig bij. Ik zou het geweldig vinden om een instrument te leren spelen, maar daar heb ik dan weer minder aanleg voor. Ik heb wel een gitaar staan, dus misschien ooit...
vrijdag 16 november 2012 om 16:58
Ik schilder van alles, meestal als een uiting van emotie.
Soms in opdracht, bloemen pakken meestal wel goed uit
Ik teken tattoo-stijl, ook vaak in opdracht.
En ik schrijf gedichten (en songteksten als iemand daar om vraagt).
Taal leren is ook altijd leuk! Daar heb ik er ook nog wel wat van op mijn verlanglijstje staan.
Soms in opdracht, bloemen pakken meestal wel goed uit
Ik teken tattoo-stijl, ook vaak in opdracht.
En ik schrijf gedichten (en songteksten als iemand daar om vraagt).
Taal leren is ook altijd leuk! Daar heb ik er ook nog wel wat van op mijn verlanglijstje staan.