ik zoek een website
dinsdag 29 november 2011 om 11:04
Het is een webwinkel volgens mij, er was een tijd geleden een reclame van op tv. Een dekbed voor een tientje en een kledingkast voor 40 euro, allemaal spotprijsjes in ieder geval.
Weet iemand welke site ik bedoel? Ik heb echt geen idee meer, ga binnenkort verhuizen en heb nog wat spullen nodig en heb een laag budget dus vandaar. Hoop dat iemand mij kan helpen!
Weet iemand welke site ik bedoel? Ik heb echt geen idee meer, ga binnenkort verhuizen en heb nog wat spullen nodig en heb een laag budget dus vandaar. Hoop dat iemand mij kan helpen!
dinsdag 29 november 2011 om 11:28
dinsdag 29 november 2011 om 11:34
Bij een kringloopwinkel moet je gewoon vaak binnenlopen. Soms hebben ze hele mooie spullen en soms is het drie keer nks.
Mijn eettafel is van de kringloop, zag er niet mooi uit, (model wel, maar lak was oud en vies), heb hem opgeschuurd en geverfd. Nu krijg ik er veel complimenten over!
Het kost alleen wat meer tijd.
Ze verkopen daar ook witgoed, maar ik weet niet hoe het met garantie zit.
Mijn eettafel is van de kringloop, zag er niet mooi uit, (model wel, maar lak was oud en vies), heb hem opgeschuurd en geverfd. Nu krijg ik er veel complimenten over!
Het kost alleen wat meer tijd.
Ze verkopen daar ook witgoed, maar ik weet niet hoe het met garantie zit.
dinsdag 29 november 2011 om 11:37
dinsdag 29 november 2011 om 11:54
donderdag 1 december 2011 om 00:00
Ik vind Jysk ook niet echt iets. Kende het al uit mijn tijd in Scandinavië, maar ik vind het grotendeels echt heel slechte kwaliteit. Dan zou ik toch veel eerder naar IKEA gaan, die hebben best redelijke dingen voor dezelfde prijzen (en ja, ook de IKEA bank van 200 euro gaat geen 30 jaar mee, je krijgt wel waar je voor betaalt natuurlijk, maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding een stuk beter.
Ook een idee: vertel de hele wereld wat je zoekt. Er is altijd iemand die net een bank kwijt moet, of een nieuwe kast heeft en geen plek meer voor de oude etc.
Ook een idee: vertel de hele wereld wat je zoekt. Er is altijd iemand die net een bank kwijt moet, of een nieuwe kast heeft en geen plek meer voor de oude etc.