Ik zoek weer iets (raamversiering dierenfiguren)

02-08-2010 21:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik ben op zoek naar iets, ik weet niet hoe ik het moet noemen maar ik heb het eens gezien bij mensen thuis. Dierenfiguren die met een visdraadje voor het raam hangen. Het is gemaakt van alleen maar glas en verschillende kleuren zoals blauw en groen. Ze zijn er in bv een uil, een vogeltje, een olifantje, een kat enz. Ze worden gemaakt door een kunstenaar waarvan ik de naam helaas niet weet. Ik heb me suf gegoogled maar ik kan het nergens vinden.

Wie helpt me mee?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Kan niet echt plaatjes toevoegen ivm aaifoon maar kijk eens op de sering-Hennie wanders-tiffany..is dat wat je bedoelt?
bedoel je glas in lood, of iets anders?
Nee, ik bedoel geen glas in lood. Echt alleen glas.

Ik heb gegoogled op die woorden riekie maar daar kom ik niet echt wijs uit. Maar als ik denk aan Tiffany, dan denk ik aan die lampen, dat bedoel ik dus niet.
Het zijn dus echt dieren gemaakt van glas en niets erbij, dus geen omlijsting, niks.
Wat ik gevonden had was idd glas in lood..niet echt wat jij bedoelde dus..we zoeken nog ff verder
Volgens mij heet dat Glass Art. Ik ken iemand die daar 'n cursus voor heeft gevolgd: stukken glas smelten is het eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven