Ikea bezorging
maandag 4 april 2011 om 17:03
Leek me een toepasselijke vraag nu we tegen zo'n mooi autootje aan zitten te kijken
Je kunt je spullen van Ikea laten thuisbezorgen. Dan haal je volgens mij zelf je spullen uit de winkel, rekent ze af en dan spreek je iets af voor de bezorging. (dacht ik?)
Nu zie ik op de site niet de mogelijkheid om het echt via internet te bestellen.
Voor mij is Ikea best een eind reizen, ik heb geen auto en mijn ouders hebben een auto waar t meubelstuk niet in past. Bezorgen lijkt me ideaal, maar moet ik dan eerst naar de winkel? (als ik al weet wat ik wil)
Of zie ik nu een functie van de site over het hoofd?
Je kunt je spullen van Ikea laten thuisbezorgen. Dan haal je volgens mij zelf je spullen uit de winkel, rekent ze af en dan spreek je iets af voor de bezorging. (dacht ik?)
Nu zie ik op de site niet de mogelijkheid om het echt via internet te bestellen.
Voor mij is Ikea best een eind reizen, ik heb geen auto en mijn ouders hebben een auto waar t meubelstuk niet in past. Bezorgen lijkt me ideaal, maar moet ik dan eerst naar de winkel? (als ik al weet wat ik wil)
Of zie ik nu een functie van de site over het hoofd?
maandag 4 april 2011 om 17:05
maandag 4 april 2011 om 17:14
voor de zakelijke markt is er wèl een online shop
http://business.ikea.com/sb/siteshell/s ... ofile,join
http://business.ikea.com/sb/siteshell/s ... ofile,join
maandag 4 april 2011 om 17:15
Je kunt via Ikea Business online bestellen, moet je wel een kvknummer hebben: http://business.ikea.com/sb/siteshell/s ... ;frontpage
maandag 4 april 2011 om 17:24
Bedankt voor de antwoorden, jammer!
Met het OV ben ik echt een hele tijd bezig om er te komen. Kost tijd en geld, en dan heb ik alsnog die bezorgkosten plus dat ik daarvoor waarschijnlijk ook moet thuisblijven, als ze langs komen. Beetje omslachtig.
Maarja de Gamma en Leen Bakker (die hier wel zitten) halen het echt niet bij Ikea.
Vind het ook een beetje suf om iemand met een auto te vragen mee te gaan naar Ikea (heel eind rijden) voor spullen die we zelf niet mee kunnen nemen.
Dus... wie biedt zich aan als personal shopper?
Met het OV ben ik echt een hele tijd bezig om er te komen. Kost tijd en geld, en dan heb ik alsnog die bezorgkosten plus dat ik daarvoor waarschijnlijk ook moet thuisblijven, als ze langs komen. Beetje omslachtig.
Maarja de Gamma en Leen Bakker (die hier wel zitten) halen het echt niet bij Ikea.
Vind het ook een beetje suf om iemand met een auto te vragen mee te gaan naar Ikea (heel eind rijden) voor spullen die we zelf niet mee kunnen nemen.
Dus... wie biedt zich aan als personal shopper?
maandag 26 november 2012 om 16:34
Misschien een beetje laat, maar... Ik was ook op zoek naar zoiets omdat je niet online kon bestellen bij IKEA. Had gehoopt hier het antwoord te vinden, maar helaas, alleen dus voor de mensen met een zaak! Op marktplaats vond ik wel een aanbieder ("Bezorgservice Gert-Jan"), maar dat ziet er niet heel aantrekkelijk uit.
Wat wel kansrijk leek: "Loopjongens". Iemand daar ervaring mee? Die gaan blijkbaar ook de spullen voor je verzamelen en ze brengen het thuis.
Wat wel kansrijk leek: "Loopjongens". Iemand daar ervaring mee? Die gaan blijkbaar ook de spullen voor je verzamelen en ze brengen het thuis.