Ikea keuken
zaterdag 13 februari 2010 om 22:19
Wie van jullie heeft er een ikea keuken in huis?? Heb er veel goede verhalen over gelezen in bladen als VT wonen, dit niet vanuit het blad zelf maar door mensen die een reportage hebben gedaan en een ikea keuken hebben. Nu vraag ik mij af wat jullie ervaring is?
Je kunt zelf helemaal een keuken samenstelen en hoe zit het met die 25 jaar garantie? Wat waren jullie kwijt aan een complete en gemonteerde keuken?
Alvast bedankt
Je kunt zelf helemaal een keuken samenstelen en hoe zit het met die 25 jaar garantie? Wat waren jullie kwijt aan een complete en gemonteerde keuken?
Alvast bedankt
vrijdag 19 februari 2010 om 23:03
De keukenaktie is verlengd tot en met zaterdag 27 feb.
Was vandaag nog in de ikea, dus das mooi voor degene die net te laat waren voor de aktie.
De service is echt super bij ikea en die garantie is echt 25 jaar en apparatuur 5 jaar.
Je moet alleen heel goed de bon bewaren.
ik ben nog altijd heel blij met men ikea keuken
Was vandaag nog in de ikea, dus das mooi voor degene die net te laat waren voor de aktie.
De service is echt super bij ikea en die garantie is echt 25 jaar en apparatuur 5 jaar.
Je moet alleen heel goed de bon bewaren.
ik ben nog altijd heel blij met men ikea keuken
zondag 21 februari 2010 om 03:32
Wij hebben ook net de keuken bij Ikea besteld.Ooit eerder een ikea keuken gehad en dat beviel prima. Prijs 4700 inclusief gasfornuis, oven, magnetron, koelkast, vriezer en afwasmachine. Ze kwamen met heel goede suggesties bij Ikea, ook over hoe we de bestaande combiketel mooi weg konden werken in de keuken en een oplossing voor een niet standaard hoekje. We hebben een u vorm keuken, hout met donker werkblad. Voor deze prijs kunnen we een keuken kopen met inhoud (d.w.z. alle dingen die passen in de vele lades die we hebben.). We kregen ook de waardebon voor vijfhonderd euro. We moeten nu alleen nog een afzuigkap kopen en een zuil voor de electriciteit die in het werkblad ingebouwd wordt.
We zijn ook nog bij Bruynzeel geweest maar daar konden ze veel minder,zowiezo maar een derde van de lades, de rest gewone kastjes en minder apparatuur en de meest standaard keuken. Toen ik ze belde dat we het toch te duur vonden haalden ze vijftig procent van de keuken af, was eerst veertig, maar kwam de keuken nog op zeven duizend euro.
Overigens hoor ik vaker dat mensen ikea afkraken maar als je het goed installeert (wij doen het zelf, handige man, en het werkblad laten we plaatsen), dan doet het echt niet onder voor welke andere keuken. Voorbeeldje, mijn tante heeft een dertigduizend euro keuken vol met miele apparatuur, prachtige hoogglans kastjes. Ding is nu twee jaar oud en er zit al een kras op en er is een stukje uit een kastje.
En tenslotte, in veel van de woonmagazines staan vaak Ikea keukens bij mensen thuis. Ziet er vaak heel mooi uit!
We zijn ook nog bij Bruynzeel geweest maar daar konden ze veel minder,zowiezo maar een derde van de lades, de rest gewone kastjes en minder apparatuur en de meest standaard keuken. Toen ik ze belde dat we het toch te duur vonden haalden ze vijftig procent van de keuken af, was eerst veertig, maar kwam de keuken nog op zeven duizend euro.
Overigens hoor ik vaker dat mensen ikea afkraken maar als je het goed installeert (wij doen het zelf, handige man, en het werkblad laten we plaatsen), dan doet het echt niet onder voor welke andere keuken. Voorbeeldje, mijn tante heeft een dertigduizend euro keuken vol met miele apparatuur, prachtige hoogglans kastjes. Ding is nu twee jaar oud en er zit al een kras op en er is een stukje uit een kastje.
En tenslotte, in veel van de woonmagazines staan vaak Ikea keukens bij mensen thuis. Ziet er vaak heel mooi uit!
maandag 8 maart 2010 om 22:25
Ik heb ook net zelf een Ikea keuken geplaatst. De spullen vindt ik van prima kwaliteit. Voelt lekker degelijk aan enzo. De service van Ikea is alleen wel minder goed. Ik heb twee werkbladen verkeerd geleverd gekregen en dat gaat al 7 weken duren voordat de nieuwe er zijn
Als je zelf wil plaatsen heb ik hier overigens wat tips staan voor de handige mannen.
www.mijnikeakeuken.nl
Succes met uitzoeken!
Als je zelf wil plaatsen heb ik hier overigens wat tips staan voor de handige mannen.
www.mijnikeakeuken.nl
Succes met uitzoeken!
woensdag 23 juni 2010 om 17:53
Heb mijn 2e Ikea Keuken en ben er zeer tevreden over! Nu een combinatie van zwart en wit hoogglans. Iedereen is altijd zeer verbaasd dat het een Ikea keuken is.
Tip voor Quinto. Mijn buurman moest ook twee maanden wahcten op zijn blad voor Ikea. Hij heeft met bonnen aangetoond dat hij hierdoor extra kosten heeft moeten maken; uit eten enzo. En hier dus een leuke schade vergoeding voor gekregen. Goede service dus!
Tip voor Quinto. Mijn buurman moest ook twee maanden wahcten op zijn blad voor Ikea. Hij heeft met bonnen aangetoond dat hij hierdoor extra kosten heeft moeten maken; uit eten enzo. En hier dus een leuke schade vergoeding voor gekregen. Goede service dus!