In 2010 ga ik/ wil ik........
zondag 20 december 2009 om 22:41
quote:Moosey schreef op 20 december 2009 @ 22:38:
In 2010 ga ik werkmatig net zulke gave dingen doen als in 2009, en misschien wel nog gaver, en ga ik een week naar New York!
En ik zou in 2010 wel weer eens een leuke kerel willen.
Gaaf, New York, die staat ook op mn lijstje van dingen die ik nog wil doen!!
Vertel als je terug bent hoe het was!!
In 2010 ga ik werkmatig net zulke gave dingen doen als in 2009, en misschien wel nog gaver, en ga ik een week naar New York!
En ik zou in 2010 wel weer eens een leuke kerel willen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zondag 20 december 2009 om 22:41
zondag 20 december 2009 om 22:48
quote:AgentL schreef op 20 december 2009 @ 22:33:
[...]
Wat fijn Poezewoes! Dank je!
Heb eindelijk de man gevonden die wel eens dé liefde van mijn leven zou kunnen blijken te zijn.... Ben zo gelukkig met hem, niet te omschrijven.
Kan wel een poging doen maar dan springt het glazuur van jullie tanden en dat zal ik jullie besparen
[...]
Wat fijn Poezewoes! Dank je!
Heb eindelijk de man gevonden die wel eens dé liefde van mijn leven zou kunnen blijken te zijn.... Ben zo gelukkig met hem, niet te omschrijven.
Kan wel een poging doen maar dan springt het glazuur van jullie tanden en dat zal ik jullie besparen
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Vinyl schreef op 20 december 2009 @ 22:41:
[...]
He, Bieb, wat leuk!
Maar ik sta er wel van te kijken! (in het kader van eerdere relatiepostings snap ik het ook weer niet helemaal geloof ik )
haha,snap ik.
Maar ik wil gewoon net als jij een babytje ...en ondertussen wordt er aan dat andere hard getherapied.
[...]
He, Bieb, wat leuk!
Maar ik sta er wel van te kijken! (in het kader van eerdere relatiepostings snap ik het ook weer niet helemaal geloof ik )
haha,snap ik.
Maar ik wil gewoon net als jij een babytje ...en ondertussen wordt er aan dat andere hard getherapied.
zondag 20 december 2009 om 22:50
- In 2010 ga ik samenwonen en hoop dus dat dit goed gaat, dat de relatie ook goed blijft gaan
- Ga ik verder met de zoektocht naar wat ik eigenlijk wil doen in het leven (quote van Ananya) precies wat ik ook wil doen
- En misschien nog wel het aller belangrijkste: "Beter worden" en daarbij mijn therapie afronden
- Nog meer afvallen, er was al 19 kilo af, maar mijn doel is min. nog 10 a 15 kilo lichter.
- En eindelijk eens die tatoeage laten zetten (stond eigenlijk voor dit jaar op de planning, maar heb er dit jaar geen geld voor gehad)
- Een leuke baan vinden
- Ga ik verder met de zoektocht naar wat ik eigenlijk wil doen in het leven (quote van Ananya) precies wat ik ook wil doen
- En misschien nog wel het aller belangrijkste: "Beter worden" en daarbij mijn therapie afronden
- Nog meer afvallen, er was al 19 kilo af, maar mijn doel is min. nog 10 a 15 kilo lichter.
- En eindelijk eens die tatoeage laten zetten (stond eigenlijk voor dit jaar op de planning, maar heb er dit jaar geen geld voor gehad)
- Een leuke baan vinden
zondag 20 december 2009 om 22:50
quote:biebelie schreef op 20 december 2009 @ 22:48:
[...]
haha,snap ik.
Ah zo...
Ik vind het persoonlijk niet zo heel ehm... slim zeg maar, vanuit een onstabiele situatie.
Maar dat is niet aan mij....
Heel veel geluk in 2010!!!!
[...]
haha,snap ik.
Ah zo...
Ik vind het persoonlijk niet zo heel ehm... slim zeg maar, vanuit een onstabiele situatie.
Maar dat is niet aan mij....
Heel veel geluk in 2010!!!!
zondag 20 december 2009 om 22:52
quote:Poezewoes schreef op 20 december 2009 @ 22:48:
[...]
Dank je!
Kan wel een poging doen maar dan springt het glazuur van jullie tanden en dat zal ik jullie besparen Poez, wat fijn!
[...]
Dank je!
Kan wel een poging doen maar dan springt het glazuur van jullie tanden en dat zal ik jullie besparen Poez, wat fijn!
zondag 20 december 2009 om 22:52
zondag 20 december 2009 om 22:54
quote:biebelie schreef op 20 december 2009 @ 22:52:
[...]
Jij vind toch ook dat een kind zonder vader heel goed groot kan worden....
Dusss..
Nou, daar ben ik nog niet uit, maar ja... die keuze zou ik wel kunnen maken ja!
Maar dan kies je voor een stabiel gezin zonder vader.
Ik vind een kind laten komen in een onstabiele relatie toch net wat anders....
[...]
Jij vind toch ook dat een kind zonder vader heel goed groot kan worden....
Dusss..
zondag 20 december 2009 om 22:55
quote:Muis66 schreef op 20 december 2009 @ 22:52:
[...]
Poez, wat fijn!Ja, dat vind ik ook.... Nooit gedacht dat het zo fijn zou kunnen voelen, want was best happy in mijn eentje met uk, al die jaren.
Nu zit hij tegenover me aan zijn laptop, hééél serieus te kijken en dan vind ik um zoooo lief
[...]
Poez, wat fijn!Ja, dat vind ik ook.... Nooit gedacht dat het zo fijn zou kunnen voelen, want was best happy in mijn eentje met uk, al die jaren.
Nu zit hij tegenover me aan zijn laptop, hééél serieus te kijken en dan vind ik um zoooo lief
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 20 december 2009 om 22:55
quote:Vinyl schreef op 20 december 2009 @ 22:54:
[...]
Dat mag je vinden ja.
En zonder me te hoeven verdedigen...het gaat een stuk beter inmiddels en hebben een fijne hulp.
[...]
Dat mag je vinden ja.
En zonder me te hoeven verdedigen...het gaat een stuk beter inmiddels en hebben een fijne hulp.
zondag 20 december 2009 om 22:56
quote:Poezewoes schreef op 20 december 2009 @ 22:55:
[...]
Ja, dat vind ik ook.... Nooit gedacht dat het zo fijn zou kunnen voelen, want was best happy in mijn eentje met uk, al die jaren.
Jaja, krakende barstjes in het glazuur
Ik vind het zó leuk voor je Poez!!!
[...]
Ja, dat vind ik ook.... Nooit gedacht dat het zo fijn zou kunnen voelen, want was best happy in mijn eentje met uk, al die jaren.
Jaja, krakende barstjes in het glazuur
Ik vind het zó leuk voor je Poez!!!
zondag 20 december 2009 om 22:56
quote:diaantje1971 schreef op 20 december 2009 @ 22:41:
[...]
Als jij nou wacht met New York gaan tot je een paard hebt, wil ik best die week voor jouw paard zorgen hoor
New York stond ook al heel lang best wel bovenaan mijn lijstje (ben niet zo'n vakantieganger, doe liever werk wat ik héél leuk vind en wat niet zo goed betaalt en dan verder maar een beetje zuinigaan) en ik kon ineens een appartementje huren voor weinig en de vliegtickets wwaren niet duur... Dus gewoon maar geboekt! Heeeeel veel zin in inderdaad
[...]
Als jij nou wacht met New York gaan tot je een paard hebt, wil ik best die week voor jouw paard zorgen hoor
New York stond ook al heel lang best wel bovenaan mijn lijstje (ben niet zo'n vakantieganger, doe liever werk wat ik héél leuk vind en wat niet zo goed betaalt en dan verder maar een beetje zuinigaan) en ik kon ineens een appartementje huren voor weinig en de vliegtickets wwaren niet duur... Dus gewoon maar geboekt! Heeeeel veel zin in inderdaad