Indeling woonkamer
donderdag 17 november 2011 om 11:35
Zo ziet onze woonkamer er sinds eergisteren uit maar ik weet nog steeds niet zo goed of ik heel blij ben met de indeling zo. Zou het bv mooier zijn die hoge kast aan de andere kant naast de bank te zetten, aan de kant van het raam? De tv moet daar zo ongeveer blijven staan ivm aansluiting. Iemand nog een ander idee? Ook voor accessoires, planten ed?
Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Ben benieuwd naar jullie ideeen!
donderdag 17 november 2011 om 12:44
donderdag 17 november 2011 om 12:53
Maar als je op de linkjes klikt krijg je geen foto's meer toch? Die naam vind ik niet zo heel erg. Heb wel mod gevraagt te verwijderen.
Boekenkast...moet je wel boeken hebben om er in te zetten!
Planten in mooie potten gaan we zeker naar kijken.
Andere kussenhoezen liggen trouwens bij de post als goed is, soort aubergine van kleur.
Vloer ben ik trouwens heel blij mee, maar moet wel zeggen dat die op de foto ook weer veel donkerder leek dan in het echt.
Foto's... Miss mooie canvassen boven de bank?
Boekenkast...moet je wel boeken hebben om er in te zetten!
Planten in mooie potten gaan we zeker naar kijken.
Andere kussenhoezen liggen trouwens bij de post als goed is, soort aubergine van kleur.
Vloer ben ik trouwens heel blij mee, maar moet wel zeggen dat die op de foto ook weer veel donkerder leek dan in het echt.
Foto's... Miss mooie canvassen boven de bank?
donderdag 17 november 2011 om 12:59
Tja, over je indeling: op zich prima, maar vind de kleuren dus echt niet mooi. Zoals iemand al eerder zei: het komt heel donker over, je ramen zijn klein, weinig lichtinval en je kiest voor een donkere kleur op de muur. Blauw was veel vrolijker, luchtiger en ruimtelijker. Groen zou ik ook een mooie kleur vinden trouwens, misschien olijfgroen of mintgroen of daar ergens tussen in.
Aubergine accenten vind ik ook niet mooi, weer een donkere kleur dus het maakt het waarschijnlijk somberder. Ik had gekozen voor lichte kleuren in de accenten.
En die vloer, nee sorry, niet mooi.
De keuken vond ik dan wel weer mooi En je dochter lijkt me een schatje! Of mag ik dat niet typen hier, dan haal ik het wel weer weg hoor.
Aubergine accenten vind ik ook niet mooi, weer een donkere kleur dus het maakt het waarschijnlijk somberder. Ik had gekozen voor lichte kleuren in de accenten.
En die vloer, nee sorry, niet mooi.
De keuken vond ik dan wel weer mooi En je dochter lijkt me een schatje! Of mag ik dat niet typen hier, dan haal ik het wel weer weg hoor.
donderdag 17 november 2011 om 13:03
quote:janab schreef op 17 november 2011 @ 12:53:
Boekenkast...moet je wel boeken hebben om er in te zetten!
Het kan ook een open kast zijn waar je andere dingen in zet, misschien leuke (gekleurde) manden waar het speelgoed van de kinderen in kan..
Planten in mooie potten gaan we zeker naar kijken.
Andere kussenhoezen liggen trouwens bij de post als goed is, soort aubergine van kleur.
volgens mij moet je het juist meer zoeken in contrastkleuren, dat maakt het interessanter en levendiger..
Vloer ben ik trouwens heel blij mee, maar moet wel zeggen dat die op de foto ook weer veel donkerder leek dan in het echt.
Foto's... Miss mooie canvassen boven de bank?
Boekenkast...moet je wel boeken hebben om er in te zetten!
Het kan ook een open kast zijn waar je andere dingen in zet, misschien leuke (gekleurde) manden waar het speelgoed van de kinderen in kan..
Planten in mooie potten gaan we zeker naar kijken.
Andere kussenhoezen liggen trouwens bij de post als goed is, soort aubergine van kleur.
volgens mij moet je het juist meer zoeken in contrastkleuren, dat maakt het interessanter en levendiger..
Vloer ben ik trouwens heel blij mee, maar moet wel zeggen dat die op de foto ook weer veel donkerder leek dan in het echt.
Foto's... Miss mooie canvassen boven de bank?
donderdag 17 november 2011 om 13:27
We hadden dus eerst open kasten, die waren nog van de vorige bewoners en ik vond het verschrikkelijk, ik had er manden in staan voor de dvd's maar dochterlief (ze is best een schatje hoor
) trok dus steeds alles overhoop, vandaar dat we nu voor een dichte kast hebben gekozen.
Olijfgroen vind ik trouwens wel een mooie kleur, maar op de muur vond vriendlief niet zo'n goed idee!
Olijfgroen vind ik trouwens wel een mooie kleur, maar op de muur vond vriendlief niet zo'n goed idee!