inloopkast

23-07-2013 22:18 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bijna de sleutel van mijn huisje en ben van plan een van de kamers om te toveren in een inloopkast.

Heeft iemand een inloopkast? Welke meubels heb je hier voor gebruikt en bij welke winkel heb je dit gekocht?

Heeft iemand leuke ideeën en/of tips?

De slaapkamer is 1,88 bij 3,66.

Oja en ik heb al een ikea pax kast van 1,50 die er ook inkomt. ( de deuren kan ik er eventueel afhalen).

Nou wil ik de rest niet te duur kopen aangezien mijn kast als rond de 400 euro was...

Alvast bedankt :Imao:
quote:lovelife92 schreef op 23 juli 2013 @ 22:28:

Ellemiekje: ik heb dat systeem inderdaad gezien op de site van ikea, maar ze verkopen geen losse elementen alleen vaste stukken (zoals bij een ladeblok, spiegel, een plank en een roede) dat vind ik erg jammer aangezien je het dan niet helemaal kan doen hoe je het zelf wilt.

Kon jij de onderdelen wel los kopen?

Op de ikea site ga je automatisch naar de combinaties, ter inspiratie.

Maar de losse onderdelen staan er ook gewoon op:

http://www.ikea.com/nl/nl ... epartments/bedroom/19109/ (misschien nog even doorklikken naar alle onderdelen)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2013 19:42
Reden: spam
% gewijzigd
Dit is spam en mag niet!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Steigertijger, ik heb je gestaft. Spammen mag hier niet en ik vind het ook nog eens heel erg vervelend, dat gespam.
Ik had 20 jaar geleden al een hoogslaper van steigerbuizen. Wat nou nieuwe trend?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij hebben ook een inloopkast met Pax gemaakt. Elk onderdeel, ook de kasten zelf zijn los te krijgen. Op de website staat niet alles. Gewoon een keer een dagje naar Ikea om ideeën op te doen. Ertegenover hebben we ladekastjes voor sokken en ondergoed en een kaptafel voor m'n make-up spullen. Alles heeft een plek. Nooit meer zoeken naar dat ene truitje of die ene riem, ideaal dus! Veel plezier met je nieuwe huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven