inloopkast

23-07-2013 22:18 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bijna de sleutel van mijn huisje en ben van plan een van de kamers om te toveren in een inloopkast.

Heeft iemand een inloopkast? Welke meubels heb je hier voor gebruikt en bij welke winkel heb je dit gekocht?

Heeft iemand leuke ideeën en/of tips?

De slaapkamer is 1,88 bij 3,66.

Oja en ik heb al een ikea pax kast van 1,50 die er ook inkomt. ( de deuren kan ik er eventueel afhalen).

Nou wil ik de rest niet te duur kopen aangezien mijn kast als rond de 400 euro was...

Alvast bedankt :Imao:
quote:hiltje schreef op 23 juli 2013 @ 23:21:

Emmeline is heel rijk, volgens mij een expatmevrouw. Dat komt in bijna elke post wel naar voren.

120 vierkante meter vind ik trouwens zelfs geen 'boetiekje' meer.Heeft ze dan ook van die Tippi Wans om haar woonwarenhuis schoon te houden?
Je kunt ook kledingrekken nemen, is de goedkoopste oplossing volgens mij:

En Ikea Billy boekenkasten voor schoenen

quote:waarbij schreef op 23 juli 2013 @ 23:26:

[...]

Heeft ze dan ook van die Tippi Wans om haar woonwarenhuis schoon te houden?Geen Tippi Wan volgens mij. Maar ik herinner me wel een topic van haar omdat ze problemen met het personeel had. Een local meisje dat kwam oppassen.
Ow heerlijk soms dat loepje!
Tenzij je een groot huis hebt, lijkt me een slaapkamer ombouwen tot inloopkast een waarde vermindering. (En dan bedoel ik niet kasten er in maken, maar als je de deur dicht maakt en een opening maakt naar de grote slaapkamer,)

Enuh.. 10mx12m wow, dat wil ik ook wel!!

En nog even een vraagje aan iedereen hier, hebben jullie zoveel kleding om een hele kamer te vullen?
quote:waarbij schreef op 23 juli 2013 @ 23:11:

[...]

10 bij 12?????? Dat is zeg maar mijn huiskamer en die van mijn buren bij elkaar opgetelt Dat is vier keer mijn hele huis (ik dacht tenminste dat mijn huis 30 m2 is, maar dat weet ik niet 100% zeker ) Volgens mij is de Albert Heijn hier ongeveer zo groot als die inloopkast. Oke, nee. Niet de Albert Heijn. De HEMA eerder denk ik. Zou kunnen dat de HEMA zelfs nog iets kleiner is.
quote:chocolol schreef op 23 juli 2013 @ 23:31:

Tenzij je een groot huis hebt, lijkt me een slaapkamer ombouwen tot inloopkast een waarde vermindering. (En dan bedoel ik niet kasten er in maken, maar als je de deur dicht maakt en een opening maakt naar de grote slaapkamer,)

En nog even een vraagje aan iedereen hier, hebben jullie zoveel kleding om een hele kamer te vullen?Nee, zoveel kleding heb ik niet maar met een inloopkast formaatje gymzaal , daar kun je nog eens een kudde illegale Polen in stallen tegen een leuk tarief.
quote:chocolol schreef op 23 juli 2013 @ 23:31:

En nog even een vraagje aan iedereen hier, hebben jullie zoveel kleding om een hele kamer te vullen?Nou, als ik die van 120m2 moet vullen zet ik denk ik om de vijf meter een schoen neer
Nog wat plaatjes (bij mij zou het binnen 1 dag echt zo'n zooi zijn)

Wat handig! Een inloopkast/garage voor je step...

Whaaaa die inloopkast van Christina Acquilera wilde ik hier net komen plakken!
Ja, wel aardig hè?! Boudoirtje erbij..
Dit is wel iets voor mij.

Voor mijn schoenen dan.

De avondschoenen-that is

Mijn eventueel te timmeren kinderkamer zal kleiner zijn dan de gemiddelde inloopkast hier, namelijk 1,40 bij 2,50.

Ik denk dat een abrupte omschakeling naar een naturistische leefwijze de enige oplossing voor mij is
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Deze is van Paris Hilton. Zelfs die is niet 10 bij 12

quote:ClaudeFiolle schreef op 23 juli 2013 @ 23:45:

Mijn eventueel te timmeren kinderkamer zal kleiner zijn dan de gemiddelde inloopkast hier, namelijk 1,40 bij 2,50.

Ik denk dat een abrupte omschakeling naar een naturistische leefwijze de enige oplossing voor mij is

Ja, in mijn nieuwe huis heb ik ook zo'n kamertje. Is nu ook heel schattig kinderkamertje.

Maar ik heb geen beeb, dus komen mijn schoenen er.
Ik wil ook een inloopkast!!!
:kwijl:

Lijkt me leuk veel geld hebben, haha.

Je moet wel heel opgeruimd zijn voor zoiets denk ik. Anders ziet het er al snel uit als een teringbende.
quote:hiltje schreef op 23 juli 2013 @ 23:48:

[...]

Ja, in mijn nieuwe huis heb ik ook zo'n kamertje. Is nu ook heel schattig kinderkamertje.

Maar ik heb geen beeb, dus komen mijn schoenen er.Die schoenen verdienen ook gewoon een eigen kamer
quote:chocolol schreef op 23 juli 2013 @ 23:54:

:kwijl:

Lijkt me leuk veel geld hebben, haha.

Je moet wel heel opgeruimd zijn voor zoiets denk ik. Anders ziet het er al snel uit als een teringbende.Maar dan kan je gewoon de deur dicht doen, en niemand die het ziet
Wij hebben onlangs ook een inloopkast gemaakt in de kleinste slaapkamer. We hebben een grote 5x5 expedit kast, daarbovenop 1x5 liggend. In de grote 5x5 hebben we niet alle lange planken geplaatst. we hebben alleen de onderste twee rijen met kleine vakken (helemaal onderop hebben we de paarse transparante lades),de bovenste drie zijn leeg gelaten voor het hanggedeelte.

Ernaast een 2x2 met daarboven op twee schoenenrekjes. De schoenenrekjes waren precies even breed als de 2x2 expedit, dus dat kwam mooi uit.

Aan de andere kant hebben we een goedkoop los kleddingrekje gekocht, maar dat ding is zo gammel, dat het afbreuk doet een de inloopkast. Daarom kopen we binnenkort nog een 5x5, die we ook deels voor hangkleding gebruiken gaan.

Heel theoretisch verhaal, volgens mij moet je het gewoon zien, haha! Het trekt wel enorm veel stof aan inderdaad, maar ik vind het er erg chique uitzien en ben ook trots dat ik zelf het plan ontworpen heb!
Wij hebben een inloopkast sinds een paar weken. Onze slaapkamer bestond vroeger uit twee slaapkamers. De vorige bewoners hebben die bij elkaar getrokken zodat er een grote kamer van 7,50 x 5,00 kwam. We hebben nu dus een inloopkast van 5,00 bij 3,50. Ik hoef nooit meer een seizoenswissel te doen nu. Heerlijk!

Wij hebben hem overigens op maat laten maken.

Langs de wanden staan kasten (open) en in het midden van de ruimte een dressoir met lades voor ondergoed, sokken, stropdassen etc.etc. Die is ook handig voor het opvouwen van de was trouwens.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:Vl43inder schreef op 23 juli 2013 @ 22:57:

.

Wij zagen een inloopkast vooral als stofnest eigenlijk en helemaal niet als luxe, wel leuk als idee, maar niet in daadwerkelijke uitvoering. Maar ik krijg het idee (niet alleen van dit topic, ook van mijn buren, vrienden en fam) dat wij daar apart in zijn.

Ik denk ook zo.

Je moet dan veel te veel zorgen dat alles netjes op stapels etc ligt.

Veel te veel gedoe lijkt me...

Heb veel liever een dichte kast.
Hij is toch dicht? Bij ons zitten er gewoon twee schuifdeuren voor die dicht zijn als we niet in de kast hoeven te zijn
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven