Inrichting / styling veranda
vrijdag 5 september 2014 om 09:32
Wij zijn een veranda aan het bouwen, in de winter is hij waarschijnlijk af. Nu moet ik op zoek gaan naar spulletjes om hem in te richten. Ik wil geen "standaard" inrichting ofwel met veel brocante, ofwel trendy met veel taupe en zwart of zo. Ik houd niet van wicker loungesets, ik wil het een beetje origineel inrichten. Ik vind het leuk om dingen bij elkaar te scharrelen op rommelmarkten, kringloopwinkels etc. (we gaan volgend jaar waarschijnlijk verbouwen dus daar moet ook nog wat geld voor overblijven )Ik wil het wel leuk inrichten, maar het hoeft niet stylish verantwoord te zijn, het mag best een beetje rommelig zijn maar het moet geen rommeltje worden (ben ik nog een beetje duidelijk zo? ) Ik ben op zoek naar leuke originele ideeen om de ruimte voor niet al te veel geld in te richten, maar ik kom er niet echt uit. Hebben jullie leuke ideeen, suggesties, plaatjes of dergelijke?
Ik merk dat ik vooral neig naar een natuurlijke inrichting, met groen en bruin, beetje boshutachtig misschien maar weer niet te, het moet wel een beetje fris worden zeg maar. Moeilijk moeilijk moelijk......
Ik merk dat ik vooral neig naar een natuurlijke inrichting, met groen en bruin, beetje boshutachtig misschien maar weer niet te, het moet wel een beetje fris worden zeg maar. Moeilijk moeilijk moelijk......
vrijdag 5 september 2014 om 09:55
http://www.pinterest.com/explore/verandas/?p=0
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 5 september 2014 om 10:04