Inspiratie voor het kleinste kamertje

05-02-2010 20:13 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaat het kleinste kamertje in mijn huis geheel op de schop: de wc. Alles, maar dan ook alles, gaat eruit en wordt vervangen.

Wie heeft een mooie wc en wil hier een foto laten zien?

Heb je andere inspirerende plaatjes, websites of tips? Ik hoor / zie ze graag!
weet helaas niet hoe ik een foto plaats maar mijn wc heeft een zee thema.Felblauwe muur en plafond,wc bril met schelpen,vuurtorentjes,schelpenkransen,zee kalender,blauwe kaarsjes,alles felblauw......heel gezellig vind ik zelf(en mijn gasten ook)
Ik hou van een donkere toilet, donkerbruine kleuren, als thema.
Ik doe geen foto. Te herkenbaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ga aan postcrossing doen (zie het topic op overig) en je hebt binnen no-time je toilet vol met kaarten van all-over-the-world.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De mijne is hysterisch met kleurrijke lamp en overal foto's.

Maar ons kleinste kamertje is gewoon heel lelijk en dat hebben wij nog even over de top door getrokken!
quote:daffyduck schreef op 05 februari 2010 @ 20:30:

weet helaas niet hoe ik een foto plaats maar mijn wc heeft een zee thema.Felblauwe muur en plafond,wc bril met schelpen,vuurtorentjes,schelpenkransen,zee kalender,blauwe kaarsjes,alles felblauw......heel gezellig vind ik zelf(en mijn gasten ook)

Ja maar, gezellig moet ik niet hebben, dan blijven ze allemaal uren zitten ruften

Mijn wc is héél saai, dus eigenlijk heb ik niks nuttigs bij te dragen aan dit topic.
quote:daffyduck schreef op 05 februari 2010 @ 20:30:

weet helaas niet hoe ik een foto plaats maar mijn wc heeft een zee thema.Felblauwe muur en plafond,wc bril met schelpen,vuurtorentjes,schelpenkransen,zee kalender,blauwe kaarsjes,alles felblauw......heel gezellig vind ik zelf(en mijn gasten ook)ahhh ik heb ook een zeewc. Met al die dingen die jij noemt. En nog een vissernet en een patrijspoort als spiegel. Ik mis alleen nog een mooie lamp;)
3 huizen geleden had ik een prachtige wc. Ik heb een sprookjesbos gemaakt. De muren heb ik een aparte kleur blauw geschilderd en daarop zonnen, manen en sterretjes gestempeld met zilverkleurige verf. Bij de Xenos een godsvermogen uitgegeven aan nepbloemen en klimop. Ik heb een spiegeltje spiegeltje aan de wand gekocht en een bezem natuurlijk. Het mooiste was wel de kroonluchter (blauw) die ik gekocht heb.

De vloer was heel lelijk zeil. Ik heb maanden lang de Flair en de Viva (ja ja) gespaard en daar allemaal plaatjes uitgeknipt die ik mooi vond. Die heb ik op het zeil geplakt en daar over heen plakplastic.

Ik vond mijn wc super!!! Iedereen die bij mij naar de wc ging ook. Je keek je ogen uit.

Nu hebben we, dank zij mijn vriend, een Spiderman wc.
Ik weet niet hoe groot je wc is en wat je stijl is, dus hier is een berg plaatjes (sommigen zijn onderdeel van een badkamer, maar dat kun je wegdenken natuurlijk).

(het toilet staat links onder in de hoek, heeft een zwarte bovenkant dus hij valt een beetje weg op de foto)

*afbeelding doet het niet dus weggehaald*

This is an unacceptable timeline

This is an unacceptable timeline
boel inspiratie hier met al die plaatjes!

Ik heb helaas een hele lelijke ouderwetse wc in mn huurhuisje..... de badkamer is 2 jaar geleden helemaal opgeknapt gelukkig! maar de wc niet..

Van die kleine bruine tegeltjes op de vloer, en bruin/beige met lelijke bloemen aan de muur :(
oh my god.... ging ook ff google op afbeeldingen van wc's

en nu ben ik heeeeel misselijk.... voor de liefhebbers die er tegen kunnen hier de link www.dumpert.nl/.../foto/5c227344_toilet_vies.JPG
@mesohappy ik krijg een foutmelding....klopt de link wel? ben nu wel nieuwsgierig....

wil je een mooie mooie wc...of een over de top leuke wc?
Ik heb zwart-witte portugese tegels op de vloer en grote 30 x 66 cm witte wandtegels aan de muur.

Ik heb een foto opgeduikeld van mijn opa toen hij een jaar of 1 was (uit ca. 1911), compleet met matrozenpet en jurk en die heb ik vergroot en op canvas laten drukken. Die hangt nu aan de wand van de WC. Krijg er ontzettend veel commentaar op dat ie zo ontzettend leuk is......

de foto plaats ik niet omdat het anders te herkenbaar is....
http://www.dumpert.nl/med ... /5c227344_toilet_vies.JPG

specially for you..... kheb strak naar de adres balk gekeken haha.. ik durf niet meer te kijken.
damm doet ie het weer niet
Ik ga hem echt niet plakken hier... das zou met recht forum vervuiling zijn.
Enne ik wil gewoon een leuke wc!! Deze is zooooooo gedateerd!!

Maarja huurwoning, dus ik wil een goedkope tijdelijk oplossing, ik denk erover om de wand vol te hangen met grote posters, maarja, schoonmaken gaat dan niet meer........
Hey MeSoHappy, ons toilet had ook van die afschuwelijke bruine tegels met bloemen op de muur. Ik heb potten tegelverf gekocht en alles wit geschilderd. De muur boven de wc en het plafond zijn knalblauw. En de tegels op de vloer zijn zwart, ook tegelverf. Ziet het er meteen weer fris en netjes uit. Het is niet voor de eeuwigheid - de verf op de vloer begint nu, een jaar later, een beetje te bladderen - maar als ik nog een dág langer naar die bruine tegels had moeten kijken...
quote:koekkie schreef op 05 februari 2010 @ 22:07:

Ik heb zwart-witte portugese tegels op de vloer en grote 30 x 66 cm witte wandtegels aan de muur.

Ik heb een foto opgeduikeld van mijn opa toen hij een jaar of 1 was (uit ca. 1911), compleet met matrozenpet en jurk en die heb ik vergroot en op canvas laten drukken. Die hangt nu aan de wand van de WC. Krijg er ontzettend veel commentaar op dat ie zo ontzettend leuk is......

de foto plaats ik niet omdat het anders te herkenbaar is....

Ik heb de links even weggehaald, voor het geval je ze niet eeuwig wilt laten staan.

Maar ziet er leuk uit!

Op je spiegel, zijn dat gewoon muur/meubelstickers ofzo? Of heb je hem zo gekocht?
Appelsientje, ik heb ook aan schilderen gedacht, maar ben inderdaad bang voor afbladderen... ik zal het eens bespreken met mn huis eigenaar, misschien heeft hij nog goede ideeen.. hij staat altijd open voor upgraden van de woning en betaald ook vaak mee/of helpt mee.

Maar ik begrijp dat je ook de vloer geverfd hebt?? had je grote tegels? of van die kleine mini tegels?

Als er nog meer mensen zijn met lelijke bruine tegels ervaring hoor ik het graag.
Soleil,

Die spiegel heb ik ooit bij een bouwmarkt gekocht. De rand is gezandstraald. Maar als je een beetje handig bent en een leuk patroon heb, kan je het ook met plakplastic doen.....

Met tegelverf zou ik trouwens oppassen als je een huurwoning heb. Zou dan eerst informeren of je daarvoor toestemming krijgt van de woningbouw vereniging. Want stel dat je er over twee jaar uit gaat en de wningbouwvereniging verplicht je om het verf er weer af te halen heb je mooi een probleem.......
Bedankt voor de toelichting koekkie! Ik vind hem erg leuk, dus ik ga eens op zoek. En anders inderdaad zelf maar weer knutselen
quote:MeSoHappy schreef op 05 februari 2010 @ 21:52:

Van die kleine bruine tegeltjes op de vloer, en bruin/beige met lelijke bloemen aan de muur :(Hey woon jij bij mij in de buurt, mijn wc is precies zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven