Ik ben nog nooit naar de huishoudbeurs geweest. Mijn vriendin had kaarten over en heeft mij gevraagd om mee te gaan zaterdag ik heb ja gezegd. Is het leuk?
Ik ga al een aantal jaar met mijn moeder, vanaf dat ik zelf een bijbaantje had. Mijn moeder vindt het ook nog leuk om wat te betalen voor me, ondanks dat ik het nu gewoon zelf allemaal kan betalen wat ik zou willen. Voor ons is het ons moeder-dochter uitje samen met de Margriet Winterfair. We kletsen wat af die dag, kopen een paar dingetjes, kijken een show als er iets leuks is en lachen om wat we zien die dag. Ben na zo'n dag altijd gesloopt, maar het is altijd zo gezellig met mijn moeder.
Anoniem_319283
woensdag 22 februari 2017 om 19:37
quote:Jaja007 schreef op 22 februari 2017 @ 14:47:
TIP: neem een bolderkar mee. Daar kan meer in dan in en je houdt de kudde op afstand omdat die kar in de volle breedte door de paden achter je aan rijdt. Ik denk dat ik flinke ruzie ga krijgen door dat geduw en getrek.
Anoniem_319283
woensdag 22 februari 2017 om 19:38
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2017 @ 19:01:
Ttass ik zie dat je al geweest bent: je hebt je nieuwe outfit bij elkaar geshopt. Staat je goed!Ja hé ik vind het een mooie outfit. Ik ga zaterdag
Anoniem_328243
woensdag 22 februari 2017 om 19:45
quote:Ttass30 schreef op 22 februari 2017 @ 19:38:
ik zou zeker niet op de laatste dag gaan, dat is zelfmoord.
ben 2 jaar terug geweest met mijn moeder en opzich was het wel lachen, heb me errug vermaakt in de foodhall. maar tis niet iets waar ik elk jaar/elke dag heen zal gaan.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Anoniem_210247
woensdag 22 februari 2017 om 21:08
Ow help hier ook zaterdag de vuurdoop doe mijn hoge wandelschoenen aan. Vriendin wil vooral voor die foodhal gaan.