Is de huishoudbeurs leuk?

22-02-2017 13:02 63 berichten
Ik ben nog nooit naar de huishoudbeurs geweest. Mijn vriendin had kaarten over en heeft mij gevraagd om mee te gaan zaterdag ik heb ja gezegd. Is het leuk?
Alle reacties Link kopieren
Het is leuk voor een keertje, als je er nooit bent geweest. Maar het is echt superdruk. Ben er een keer geweest daarna eigenlijk nooit meer/weer.
•°: Don't be the same, be better!
Ik ga al een aantal jaar met mijn moeder, vanaf dat ik zelf een bijbaantje had. Mijn moeder vindt het ook nog leuk om wat te betalen voor me, ondanks dat ik het nu gewoon zelf allemaal kan betalen wat ik zou willen. Voor ons is het ons moeder-dochter uitje samen met de Margriet Winterfair. We kletsen wat af die dag, kopen een paar dingetjes, kijken een show als er iets leuks is en lachen om wat we zien die dag. Ben na zo'n dag altijd gesloopt, maar het is altijd zo gezellig met mijn moeder.
quote:Jaja007 schreef op 22 februari 2017 @ 14:47:

TIP: neem een bolderkar mee. Daar kan meer in dan in en je houdt de kudde op afstand omdat die kar in de volle breedte door de paden achter je aan rijdt. Ik denk dat ik flinke ruzie ga krijgen door dat geduw en getrek.
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2017 @ 19:01:

Ttass ik zie dat je al geweest bent: je hebt je nieuwe outfit bij elkaar geshopt. Staat je goed!Ja hé ik vind het een mooie outfit. Ik ga zaterdag
quote:Ttass30 schreef op 22 februari 2017 @ 19:38:

[...]

Ik ga zaterdag Gecondoleerd alvast.
De zaterdag ook meteen... Dat is die-hard beursbezoeken! Respect.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 22 februari 2017 @ 19:51:

De zaterdag ook meteen... Dat is die-hard beursbezoeken! Respect.Andere dagen kunnen niet wegens werken.
Dan heb je wel meteen de ultieme beursdag meegemaakt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 22 februari 2017 @ 19:56:

Dan heb je wel meteen de ultieme beursdag meegemaakt. Ik ben benieuwd. Zo te lezen moet het een hel zijn.
ik zou zeker niet op de laatste dag gaan, dat is zelfmoord.

ben 2 jaar terug geweest met mijn moeder en opzich was het wel lachen, heb me errug vermaakt in de foodhall. maar tis niet iets waar ik elk jaar/elke dag heen zal gaan.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ow help hier ook zaterdag de vuurdoop doe mijn hoge wandelschoenen aan. Vriendin wil vooral voor die foodhal gaan.
Hysterische hel vind ik het. Nooit weer.
Wens je nu al sterkte.

Ben er een keer geweest, wat een verschrikking

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven