Is dit wat of is het troep?!

donderdag 7 januari 2010 om 18:42
Dames,
Ik zit in dubio!
Zag op AT5 een reclame voorbijkomen van deze tafelhaard.
Nu heb ik op hun site gekeken en het lijkt wel een beetje een Tellsell-achtige site en daarvoor ben ik allergisch
Vaak is de kwaliteit ook erg slecht en de reclame misleidend,
zie hier
Het zag er echter wel heel leuk uit in het filmpje klik
Ik ben benieuwd naar jullie mening of misschien wel ervaring
Is het leuk of wordt dit misschien mijn miskoop van het nog prille jaar
Ik zit in dubio!
Zag op AT5 een reclame voorbijkomen van deze tafelhaard.
Nu heb ik op hun site gekeken en het lijkt wel een beetje een Tellsell-achtige site en daarvoor ben ik allergisch
Vaak is de kwaliteit ook erg slecht en de reclame misleidend,
zie hier
Het zag er echter wel heel leuk uit in het filmpje klik
Ik ben benieuwd naar jullie mening of misschien wel ervaring
Is het leuk of wordt dit misschien mijn miskoop van het nog prille jaar

donderdag 7 januari 2010 om 19:21
quote:iris1969 schreef op 07 januari 2010 @ 19:18:
Als je een hoge steekvlam wilt kun je natuurlijk ook de spiritusbrander van je fonduset in de hens steken .
Maar even serieus: het ziet er best gezellig uit, maar inderdaad veel te duur. Het doet me denken aan zo'n krankzinnig dure Lampe Berge.Ja die prijs is echt to much als het 30 euri was, had ik het al meteen gekocht. Maar 80 euri voor iets wat misschien na een halfjaar al stuk is, vind ik echt zonde.
Als je een hoge steekvlam wilt kun je natuurlijk ook de spiritusbrander van je fonduset in de hens steken .
Maar even serieus: het ziet er best gezellig uit, maar inderdaad veel te duur. Het doet me denken aan zo'n krankzinnig dure Lampe Berge.Ja die prijs is echt to much als het 30 euri was, had ik het al meteen gekocht. Maar 80 euri voor iets wat misschien na een halfjaar al stuk is, vind ik echt zonde.

donderdag 7 januari 2010 om 19:57
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 07 januari 2010 @ 19:55:
Tis niet mijn ding, al was het het wel dan kocht ik het nog niet, anders heb ik geflambeerde kat.Ik heb ook katten hoor, maar volgensmij wordt het glas niet echt warm en in principe mogen ze niet op de eettafel, doen ze dat wel, dan hebben ze dat meteen afgeleerd
Tis niet mijn ding, al was het het wel dan kocht ik het nog niet, anders heb ik geflambeerde kat.Ik heb ook katten hoor, maar volgensmij wordt het glas niet echt warm en in principe mogen ze niet op de eettafel, doen ze dat wel, dan hebben ze dat meteen afgeleerd