Is dit wat of is het troep?!

07-01-2010 18:42 38 berichten
Dames,

Ik zit in dubio!

Zag op AT5 een reclame voorbijkomen van deze tafelhaard.

Nu heb ik op hun site gekeken en het lijkt wel een beetje een Tellsell-achtige site en daarvoor ben ik allergisch

Vaak is de kwaliteit ook erg slecht en de reclame misleidend,

zie hier

Het zag er echter wel heel leuk uit in het filmpje klik

Ik ben benieuwd naar jullie mening of misschien wel ervaring

Is het leuk of wordt dit misschien mijn miskoop van het nog prille jaar
quote:iris1969 schreef op 07 januari 2010 @ 19:18:

Als je een hoge steekvlam wilt kun je natuurlijk ook de spiritusbrander van je fonduset in de hens steken .

Maar even serieus: het ziet er best gezellig uit, maar inderdaad veel te duur. Het doet me denken aan zo'n krankzinnig dure Lampe Berge.Ja die prijs is echt to much als het 30 euri was, had ik het al meteen gekocht. Maar 80 euri voor iets wat misschien na een halfjaar al stuk is, vind ik echt zonde.
Alle reacties Link kopieren
als je even googelt op tafelhaard kom je wel mooiere (maar helaas ook duurdere) exemplaren tegen. Al geloof ik dat ze vaak voor in de tuin zijn.
Hier in duitsland zijn ze ook te koop maar voor half die prijs. Je hebt die vierkante maar ook een langwerpige met 3 vlammen.
Ok, dankje voor de tips. Het kan dus wel goedkoper, moet alleen goed zoeken!!
Ik zou nog ff doorsparen als ik jou was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tis niet mijn ding, al was het het wel dan kocht ik het nog niet, anders heb ik geflambeerde kat.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 07 januari 2010 @ 19:55:

Tis niet mijn ding, al was het het wel dan kocht ik het nog niet, anders heb ik geflambeerde kat.Ik heb ook katten hoor, maar volgensmij wordt het glas niet echt warm en in principe mogen ze niet op de eettafel, doen ze dat wel, dan hebben ze dat meteen afgeleerd
Haha, smaken verschillen idd, ik vind het ook een afschuwelijk ding... sorry...

(Als ik het gratis kreeg zou ik hem nog niet aannemen...of wel, en dan naar jou sturen )
Als je niet iets met theelichten wilt, dan kun je van die gelpotjes kopen die in goed geharde accubakken kunnen staan. Heb je precies hetzelfde effect, maar dan mooier en goedkoper.
.
Dit is volgens mij ook zo'n gelbakje, Marie. Alleen dan in een tante Corry-glasbak met ide vijf hilarische steentjes er omheen..
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:mmmoi25 schreef op 07 januari 2010 @ 19:58:

Haha, smaken verschillen idd, ik vind het ook een afschuwelijk ding... sorry...

(Als ik het gratis kreeg zou ik hem nog niet aannemen...of wel, en dan naar jou sturen )Wat lief
quote:Poezewoes schreef op 07 januari 2010 @ 20:09:

Dit is volgens mij ook zo'n gelbakje, Marie. Alleen dan in een tante Corry-glasbak met ide vijf hilarische steentjes er omheen.. Ik begin jou steeds minder lief te vinden Poezewoes
Ik denk altijd maar zo: Als het een goed product is, dan zou je het in de winkel moeten kunnen kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven