Is het normaal dat mijn wasmachien 3 uur doet..

donderdag 25 maart 2010 om 18:03
Oww, droger ook nieuw, jaja je hebt zo van die periodes dat werkelijk alles het begeeft...aaah.
Droger zet ik vaak gelijk aan met wasmachine. Alles droog in een uurtje. Vorige droger was een condensdroger. Toen duurde het veel langer. Stond ie met gemak 2 uur over het beddengoed te doen.
Dus, o, o,o, wat is Italy milieubewust bezig.
-krijg ik nu een prijs?-
Droger zet ik vaak gelijk aan met wasmachine. Alles droog in een uurtje. Vorige droger was een condensdroger. Toen duurde het veel langer. Stond ie met gemak 2 uur over het beddengoed te doen.
Dus, o, o,o, wat is Italy milieubewust bezig.
-krijg ik nu een prijs?-

vrijdag 26 maart 2010 om 08:29
vrijdag 26 maart 2010 om 10:28
Ik heb ook een AEG (nu ongeveer 4 jaar oud) ik was bijna alles op 30/40 graden en ik halveer de tijd. Dan is hij met ongeveer 35/40 minuutjes klaar en de was is net zo schoon als anders. Af en toe nog een witte handdoekenwas op 90 graden, schijnt goed te zijn voor de machine.
Ook een droger van AEG (nu 8 jaar oud) en die zegt er 88 minuten over te doen, maar ik geloof het niet helemaal het is toch echt 2 uur.
Ook een droger van AEG (nu 8 jaar oud) en die zegt er 88 minuten over te doen, maar ik geloof het niet helemaal het is toch echt 2 uur.