Is kat ziek?

28-10-2013 09:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat....ik zorg voor m'n katten en áls er wat is, ga ik naar de dierenarts.

Het geval: ik heb twee je weet wel katers, van 6 jr. oud. Sinds een paar weken valt het me op dat een vd twee veel drinkt, althans meer dan de ander.

Verder ligt er sinds een week iedere morgen kots, helde iets wat gekleurde plasjes water met schuim op, meestal ligt er dan ook een plasje met kleine haarballen in.

Beestjes doen zich niet anders voor dan normaal, eten goed, slapen goed, plassen en poepen doen ze ook goed en vervelend doen op hun beurt ook.

Ik denk zelf dat er gewoon een haarbal verkeerd zit bij de een die zoveel drinkt, hij krijgt hem er niet goed uit. Omdat ze verder geen klachten hebben was ik eigenlijk niet van plan om gelijk naar de dierenarts te vliegen.

Of ziet iemand in dit verhaal wel iets verontrustends? Het kotsen gebeurd altijd 'S nachts, geen idee hoe dat komt.
Oh er is geen bloed afgenomen, mochten de klachten blijven dan gaan ze dat doen.
Ah oke, bedenk me nu dat dat bij mijn kat ook de eerste actie was van de DA Hoop dat het bij de jouwe tijdelijke misselijkheid zal zijn!
Beterschap aan je kat en een knuffel (voor de kat).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven