Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Ik heb deze week een zpagettibol gemaakt van een oud shirt. Nu wil ik gaan haken, kan ik nergens mijn haaknaald vinden. En echt klein is ie niet natuurlijk
Nog een vraagje aan de zeepmakers: Kan ik siliconenvormpjes gebruiken als mal?
Niemand die weet welke site ik bedoel?! Creatief zijn jullie hoor...NOT
Let's have tea...
Inderdaad mooi Han.

Sitka; wanneer had je 'm voor het laatst in je handen en wat ben je daarna gaan doen??
Snjókorn falla, á allt og alla
Haihai

ik ga morgen bijlezen/kijken, hoop ik. Dacht vandaag aan dit topic toen ik de Flow las. Daarin wordt het hebben van een hobby gepromoot. Omdat gewoon tussendoor even lekker ergens mee bezig zijn goed voor je is.
Later is nu
Leuk (en mooi!) die zeepjes, trouwens!
Later is nu
Ik ga off, morgen weer een poging
668, the neighbour of the Beast
quote:janine82 schreef op 01 juli 2012 @ 21:42:

Niemand die weet welke site ik bedoel?! Creatief zijn jullie hoor...NOTBedoel je deze?
Sushi, leuke Nijn zeg.

En wat een lekkere zeepjes.

Ik ga verder voetbal kijken en knutselen.
quote:janine82 schreef op 01 juli 2012 @ 21:42:

Niemand die weet welke site ik bedoel?! Creatief zijn jullie hoor...NOTDe vriendelijkheid straalt van je af... NOT.
quote:snjokorn schreef op 01 juli 2012 @ 21:42:

Inderdaad mooi Han.

Sitka; wanneer had je 'm voor het laatst in je handen en wat ben je daarna gaan doen??

Op de bank en ik was ervan overtuigd dat ik hem in mijn knutselmand had gedaan. Dus bank binnenstebuiten gekeerd, verschoven zodat ik eronder kon kijken en daarna de mand 5 keer in- en uitgeruimd.

En nog niet gevonden. Dingen kosten niet zoveel, maar ik vind het zo stom dat ik nu niet kan gaan haken.
Slaap lekker, Marels!
Irritant is dat ja, en je zult zien dat als je net een nieuwe gekocht hebt, die oude gezellig weer opduikt.
Balen he, dat soort dingen Sitka. Ik heb ooit (in de Libelle, ja ja!) gelezen dat het voorwerp dan even in de andere werkelijkheid ligt. En op het moment dat je het dan weer vindt (na al drie keer op die plek gekeken te hebben) is het dus weer terug in je eigen werkelijkheid Mooie theorie, ik gebruik hem vaak, maar jij hebt er nu natuurlijk geen barst aan).

eindelijk wat foto's genomen en alles van de camera gehaald, en nu dus ook wat plaatjes van mij.

Probeer de plaatjes via "Mijn album" nu hier te plakken, maar het lukt me niet. Iemand de goede tip?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Oh, he he, eindelijk dan. Ik begon al net heel lelijke woorden te zeggen....

Speciaal voor Snoesje, om te laten zien wat je allemaal nog meer kan met gordijnringen:

En dan nu nog mijn huidige borduurwerk, waar ik vanavond, na al dit fotogekloot, geen tijd meer voor heb:

Heb het ontwerp zelf gemaakt en getekend, en het is een deel van een groter geheel.
Ik kijk morgen gewoon nog een keer in de knutselmand. En als die daar niet in ligt, dan geloof ik de Libelle nooooit meer!!!

Mooie Nijntjesdingen, Akakia! Dat borduursel is ook mooi, zeg! En wat knap dat je het zelf hebt ontworpen! Respect!
quote:sitka schreef op 01 juli 2012 @ 22:32:

Ik kijk morgen gewoon nog een keer in de knutselmand. En als die daar niet in ligt, dan geloof ik de Libelle nooooit meer!!!

Heel goed. Ik ben benieuwd of de theorie bij jou ook werkt!

Mooie Nijntjesdingen, Akakia! Dat borduursel is ook mooi, zeg! En wat knap dat je het zelf hebt ontworpen! Respect!De Nijntjesdingen zijn gewoon van die kleine hangertjes die je een poosje bij de Br*na kreeg, maar omdat zoon nogal fan is, vond ik dit een aardige manier om ze op te hangen. Kostte me een avondje en wat nagels, maar dan heb je ook wat.
Schattig, die mobieltjes. En mooi boorduursel.

Sitka: hier zijn het de huiselfjes (búalfar) die de spullen (tijdelijk) lenen....
Akakia, wat mooie mobieltjes (kun je wel niet meebellen) en knap gemaakt.

Een borduursel maken oke maar ook nog zelf ontworpen

Snjokorn, ik heb van die búalfars nodig om te poetsen. Als ze alles bij jouw weer klaar zijn en alles terug hebben gegeven aan jouw ken ik ze dan lenen?
Jeetje, jullie maken niet alleen mooie dingen, maar schrijven ook nog eens snel!

1 uiltje is af, hij moet nog gevuld worden en ik moet nog oogjes vinden. Ik zag online een zak met 50 bewegende oogjes, voor maar 50ct. Ik dacht, mooi, kopen! Maar ik moest perse voor minimaal 35 euro bestellen en 7000 oogjes is me iets teveel van het goede

Heeft iemand daar nog een goede tip voor? Zou Hema, xenos, blokker dat hebben? Dan waggel ik er morgen even langs.

@snoesje, leuk, cake pops wil ik ook gaan maken, ik heb ook wel eens taart bekleed met marsepein, leuk om te doen. Ik zoek alleen nog een mal voor de balletjes.

Janine82, ik denk dat je met zo'n toon echt veel medewerking/meedenkers NOT.

Gut er is zoveel leuks gepost hier, dat ik niet allemaal onthouden heb wie wat nou gemaakt heeft. Ik vind het vooral erg leuk dat het zo divers is!

Ik duik voor nu maar eens mijn bed in. Welterusten allemaal.
Jaaah, ik wil ook búalfars lenen om te poetsen. Mag ik ze na jou Steph?

Mibbs, oogjes heb ik ooit gekocht bij de Pipoos. Maarre... moest jij niet bevallen?
Ik had er helemaal overheen gelezen dat je het patroon voor je borduursel ook zelf hebt gemaakt Akakia. Spect, knap zeg. Hij wordt echt mooi!
Pipoos heb ik helaas niet in de buurt. Zal eens kijken of ze een webwinkel hebben.

En ja, ik moest maar eens bevallen, maar die kleine eigenwijs denkt daar iets anders over.
Van mij mogen jullie alle búalfar hebben, zo lief zijn ze niet hoor. Schoonmaken hebben ze voor mij nog nooit gedaan ze hebben wel ooit een pen kwijt gemaakt en hier in huis ben ik al maanden een gewone keukenschaar kwijt!!!

Mibb: Ik hoop dat je niet al te lang op die eigenwijs hoeft te wachten. Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven