Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 17:49
Meisjes, ik heb niet terug gelezen.
Ben de laatste dagen druk druk druk geweest en heb dus weinig geforumd.
Heb alleen maar het Weggeeftopic een beetje bijgehouden (de zaken motten blijven lopen he ) verder niks.
Morgenochtend vertrek ik op vakantie dus ik ben twee weken weg.
Ik kom dus eigenlijk alleen maar even afzwaaien.
Het pakketje voor Houston is vandaag op de post gegaan, ik hoop dat je er blij mee bent!!
Zorg dat ik terug kom in een nieuw topic dames, tot over twee weken!
Ben de laatste dagen druk druk druk geweest en heb dus weinig geforumd.
Heb alleen maar het Weggeeftopic een beetje bijgehouden (de zaken motten blijven lopen he ) verder niks.
Morgenochtend vertrek ik op vakantie dus ik ben twee weken weg.
Ik kom dus eigenlijk alleen maar even afzwaaien.
Het pakketje voor Houston is vandaag op de post gegaan, ik hoop dat je er blij mee bent!!
Zorg dat ik terug kom in een nieuw topic dames, tot over twee weken!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 27 juli 2012 om 18:04
Beetje vanalles gedaan, momenteel fimo en fondant, en waarschijnlijk ga ik ook breien. De boom van ikbenik (geloof ik toch?) vind ik wel magnifiek gedaan, en heb van liquorice een goede site gekregen voor het te leren, dus dat ga ik ook eens proberen. En jij?
* sorry met de hitte werkt mijn verstand niet optimaal, je hebt het in je OP staan *
* sorry met de hitte werkt mijn verstand niet optimaal, je hebt het in je OP staan *
vrijdag 27 juli 2012 om 20:06
quote:flutzel schreef op 27 juli 2012 @ 17:40:
@ EV: mooi zeg, blijf het prachtig vinden
En wat vraag je voor zo een raamhanger ongeveer (als je dat wilt verklappen natuurlijk)? Hoeveel uren bezigheid heb je eigenlijk zo aan bv de theelichthouder?Even een mailtje sturen, ik weet niet of ik zoiets hier mag zeggen.
Uren houd ik niet echt bij, ik schat voor die theelichthouder toch gauw 2 dagen. Maar ik reken geen uurprijs want dan wordt het echt onbetaalbaar.
Marels, fijne vakantie!
@ EV: mooi zeg, blijf het prachtig vinden
En wat vraag je voor zo een raamhanger ongeveer (als je dat wilt verklappen natuurlijk)? Hoeveel uren bezigheid heb je eigenlijk zo aan bv de theelichthouder?Even een mailtje sturen, ik weet niet of ik zoiets hier mag zeggen.
Uren houd ik niet echt bij, ik schat voor die theelichthouder toch gauw 2 dagen. Maar ik reken geen uurprijs want dan wordt het echt onbetaalbaar.
Marels, fijne vakantie!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 27 juli 2012 om 20:49
Ik word een beetje gek van die drukkende warmte...
Buienradar in de gaten gehouden; kwam een megagrote rode wolk aan..!!!
Alles lekker open gezet tegenover elkaar; gerommel in de verte..(*aaaah, daar-zul-je-t-hebben!*)....Gerommel iets dichterbij...(*jajaaa-komt-u-maarrrr!*)...Donkere wolken..........(*Staat alvast bloot in de tuin en kijkt verwachtingsvol naar boven..*)...Een flits...! (*YES!*)...Nog een keer gerommel en er vielen 5 druppels...(kunnen er ook 4 geweest zijn) en TOEN...........
Dreven de wolken weer weg en brak de zon weer door........
Heeft het bij jullie wel goed geregend...?
Buienradar in de gaten gehouden; kwam een megagrote rode wolk aan..!!!
Alles lekker open gezet tegenover elkaar; gerommel in de verte..(*aaaah, daar-zul-je-t-hebben!*)....Gerommel iets dichterbij...(*jajaaa-komt-u-maarrrr!*)...Donkere wolken..........(*Staat alvast bloot in de tuin en kijkt verwachtingsvol naar boven..*)...Een flits...! (*YES!*)...Nog een keer gerommel en er vielen 5 druppels...(kunnen er ook 4 geweest zijn) en TOEN...........
Dreven de wolken weer weg en brak de zon weer door........
Heeft het bij jullie wel goed geregend...?
vrijdag 27 juli 2012 om 21:43
Joehoe!!! Ik ben er weer! Terug van vakantie, misschien kennen jullie me nog . Ben gestopt rond pagina 50, 3 weken op vakantie gegaan en HELP: jullie zijn al bij 135!!
Blijkbaar is het heel gezellig hier. Mag ik weer meedoen?
Ik heb natuurlijk niks meer om te laten zien, want alleen maar bezwommen en gebarbequed. Heerlijk! Maar ik heb wel weer zin om aan de slag te gaan. Ik denk dat ik zo'n grote punnikcirkel ga halen. Weet iemand hoe groot hij moet zijn voor een kol? En wat doe je met die kleinere? Mutsen ofzo?
Ik zie wel weer allemaal mooi dingen hier. Wat een creativiteit! Schitterend, ik geef het eerlijk toe; soms ben ik zooo jaloers op wat jullie kunnen maken. Dan wil ik alleen maar hebben hebben.
Blijkbaar is het heel gezellig hier. Mag ik weer meedoen?
Ik heb natuurlijk niks meer om te laten zien, want alleen maar bezwommen en gebarbequed. Heerlijk! Maar ik heb wel weer zin om aan de slag te gaan. Ik denk dat ik zo'n grote punnikcirkel ga halen. Weet iemand hoe groot hij moet zijn voor een kol? En wat doe je met die kleinere? Mutsen ofzo?
Ik zie wel weer allemaal mooi dingen hier. Wat een creativiteit! Schitterend, ik geef het eerlijk toe; soms ben ik zooo jaloers op wat jullie kunnen maken. Dan wil ik alleen maar hebben hebben.
vrijdag 27 juli 2012 om 22:40
Nou welkom terug dan Helena! Wat doe jij zoal aan crea-stuff..? Punniken dus, anders nog iets..? Ik doe vanalles een beetje; speksteen bewerken, wildbreien, klei, strijkkralen schaaltjes, etc
Maar als iemand een leuk cursusje in de buurt weet over zilverklei sierraden maken, hoe je van een boomstronk een beeld kan maken, of BH-schilderen, whatever; dan zou ik ook gaan!
Heeeeerlijk trouwens; het regent hier nu; de lucht ruikt helemaal naar nat zand, en het is meteen een graad of 10 koeler....! Halleluja!
Maar als iemand een leuk cursusje in de buurt weet over zilverklei sierraden maken, hoe je van een boomstronk een beeld kan maken, of BH-schilderen, whatever; dan zou ik ook gaan!
Heeeeerlijk trouwens; het regent hier nu; de lucht ruikt helemaal naar nat zand, en het is meteen een graad of 10 koeler....! Halleluja!
vrijdag 27 juli 2012 om 23:29
oooohwjaaaa!!! Sorrie hoor; heb 'n geheugen als een vergiet! Dat kan ik me nog herinneren! Heb even teruggebladerd om je te zoeken; richting blz 50 gezocht (niks gevonden), daarna 40 en toen 30; pas op 23 vond ik een posting van je; dus we zijn idd een heeeeeeeeeeeeeel stuk verder gekletst intussen...! (*stelletje asociale kletskousen hier!* ) En dan kun je nog gewoon instromen en heb je NIKS gemist...!