Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
(Haha, ik lijk Char wel )
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nee, ik heb als naam I'M. Maar als ik daar op zoek kan ik mezelf ook niet vinden!

Wilde net beginnen aan een nieuwe armband met de nieuw gekochte kralen, maar moest eerst mijn kralendozen uitzoeken... ben nu een uur verder *note to myself: geen kralen meer kopen tot mijn pensioen!*
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Het maffe is dat ik, op welke term ik ook zoek, ik niets terug vind van mezelf. Ik ben dus een soort van onvindbaar op Pinterest vrees ik...
Houston laat me mooi in het duister tasten....

En ik heb zelfs al gemaild!

Akakia, goed gewerkt Ziet er mooi uit!
quote:flutzel schreef op 11 augustus 2012 @ 19:20:

Is die bij jou ook zo heel donker uitgeslagen? Hebben hier echt donkerbordeauxpaars.

Op zich klinkt dat heel mooi, maar het moet wel passen bij de rest uiteraard. En nee, wij hebben geen donkerbordeauxpaars. Bij ons is het echt wijnrood zeg maar.

Ik heb, na mijn uitzoekactie, armbandje gemaakt. En in 2 uur meer gevloekt dan in de week daarvoor. Maar goed dat er geen potjes met grote oren rondliepen, hun vocabulaire was flink uitgebreid anders (en juist die woorden pikken ze direct op!).

Hij is zo goed als af, maar ik ben nog niet tevreden. Voor nu is het echter even klaar, ik ga naar bed.

Truste iedereen!
quote:Marels schreef op 11 augustus 2012 @ 22:45:

Houston laat me mooi in het duister tasten....

En ik heb zelfs al gemaild!

Akakia, goed gewerkt Ziet er mooi uit!

Dank.

Wel spannend, zo'n verrassing!
En ik maar wachten op houston.....
Houston had vanavond even wat anders te doen. Sorry, lees alles nu pas. Jij bent anders ook niet nieuwsgierig...

Het is een boek van je favoriete schrijver, titel die je nog niet hebt (in ieder geval niet opgegeven als al hebbend) en in het Engels. Als je me mailt komt hij naar je toe. Titel zelf blijft nog even een verrassing. Gnagna...
Waar zit de any-key?
Nog een mooie voor Minas:

(de Deense (?) tutorial vind je op http://spirelloskrimskramserier.blogspo ... gamle.html
quote:Akakia schreef op 12 augustus 2012 @ 00:22:

Nog een mooie voor Minas:

[afbeelding]

(de Deense (?) tutorial vind je op http://spirelloskrimskramserier.blogspo ... le.htmlDie is leuk! Het is in het Noors, heb het even opgezocht. Ik ga deze proberen. Bedankt voor de tip
quote:Akakia schreef op 10 augustus 2012 @ 23:27:

Ik ben dol op veel kleuren in huis. Bij ons is slechts een enkele muur in huis wit, en toch is het geen bonte bende. Ook onze woonkamer is geschilderd in aardetinten, word er nog altijd blij van.

Minas, vond net een leuke link voor je, met een zelfgemaakte schaaltje: klik

En plaatjes zijn altijd goed: [afbeelding]

Deze vind ik heel leuk maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen. Iemand?

Dat vliegengordijn, heel leuk bedacht.

Ook dat laatste gehaakte schaaltje ziet er geweldig uit.
Gaap, goedemorgen!

Maylea, in de link staat toch een 'fototutorial'?
quote:Akakia schreef op 12 augustus 2012 @ 08:24:

Gaap, goedemorgen! [afbeelding]

Maylea, in de link staat toch een 'fototutorial'?

Ook goedemorgen.

Nu zie ik het
Goede morgen.

@ Akakia: ja dat is het punt net. Hij is om een of andere reden een stuk donkerder opgedroogd dan dat de pot weergeeft, dus nu 'vloeken' paar dingen met elkaar. Vooral de rode accesoires en de mat dan Maar goed, dat is vervang- of renoveerbaar Verschoot wel ff toen ik het zag gister na het drogen.
Ja maar WELKE Houston??? Gemenerd!!

Tfjoe!

(en ik maar wachten...)

Goedemorgen trouwens.
Geknutselde foto;

quote:Marels schreef op zondag 12 augustus 2012 08:51 Ja maar WELKE Houston??? Gemenerd!!

Tfjoe!

(en ik maar wachten...)

Goedemorgen trouwens.

Welke zie je wel als hij in je brievenbus zit

Je hebt m in ieder geval nog niet
Waar zit de any-key?
Akakia; dat vliegengordijn...! SUPER!!! En dus voor maar 4 eurootjes, haha! (*extra kick!*) Hoe kwam je aan die 'band' bovenaan? wel van op de rol gekocht zeil? geweldig hoor! Zeker in zo'n korte tijd!

Ik had Minas gevonden op Pinterest, en zodra ik op 'haar' pagina zat heb ik hem in m'n favorieten opgeslagen. Kan ik DIE alvast altijd terugvinden. En dan via haar pagina vind ik mezelf dan terug , en zo heb ik jou ook gevonden; tussen haar 'vrienden' (heet dat zo?) zag ik een paars plaatje.

Volgens mij is het handiger als ik de volgende keer gewoon mezelf bij de favorieten opsla, bedenk ik net...

De foto van het kanten kommetje is prachtig...! (*vraagt zich af hoe je dat zo prachtig strak en rond krijgt, en of dat ook ooit een rechte lap geweest is*)

Lekker gedouched nog trouwens, Marels..? Moet ik dadelijk nog gaan doen; zit hier nog te stinken in m'n pyama...

Goedemorgen/middag nog trouwens voor iedereen...!
Marels; mooie foto van dei dreigende wolken! Niet veel zon gehad...?
Mooie foto Marels! Wat heb je eraan geknutseld?

Ikbenik, die band bovenaan het vliegengordijn kwam inderdaad van een stukje zeil van de rol af. Dat lag bij ons eerder onder de eettafel, ter bescherming van de vloer. Ik had net niet genoeg aan het tafelkleed om de bovenkant ook met dat plastic te doen, en een stukje MDF met daarin geniete stroken vond ik lelijk.

Ik heb gisteravond ontdekt dat ik werkelijk absoluut ontzettend spullen nodig heb voor mijn armband, ga dus nu even fijn webwinkelen.
Aaaargh! Ik ben alweer uren bezig met pinterest!!! VER-SLA-VEND!!! Wat een ontzettend leuke inspirerende dingen...!!! ZOVEEL moois...!

Soms ontmoedigend omdat er dan een gedachte in me sluipt van 'dat-kan-ik-nooooooit...!' , maar daarna voel ik me weer dankbaar dat er blijkbaar zoveel gelijkgestemde zielen zijn op de wereld die allemaal net zo'n kick krijgen van 'mooie-dingen' als ik...!

Vind het zo fijn om te merken dat ik -dwars door mijn depressie heen- kan voelen dat ik leef en enthousiastme in me opborrelt als ik zoveel mooie ideeën zie. Dan weet ik dat het nog allemaal niet 'verloren' is, ookal voel ik me zo vaak zo.
Mooi geschreven ikbenik. voor jou!
Even mijzelf kwooten:

Dit:

quote:Akakia schreef op 11 augustus 2012 @ 21:44:

*note to self: geen kralen meer kopen tot mijn pensioen!*gaat natuurlijk niet samen met dit:quote:Akakia schreef op 12 augustus 2012 @ 12:27:

Ik heb gisteravond ontdekt dat ik werkelijk absoluut ontzettend spullen nodig heb voor mijn armband, ga dus nu even fijn webwinkelen.

Heb dus een paar zakjes mooie glaskralen besteld... ik zal wel door moeten werken met sieraden want het past nooit niet meer...
Whahahaha! idd je bent 'betrapt' Akakia...!

Maar nu je dus weer een nieuwe voorraad kralen hebt zul je wel 'moeten' knutselen! Of...je kijkt dus op Pinterest naar één van de leuke opberg-ideeën die je ook zelf kunt maken...!

Hoe je een kralen-kastensysteem kunt maken van luciferdoosjes, wc-rolletjes of lege blikjes...?

Hier vandaag weinig creatiefs in uitvoering; alleen ideeën opdoen bij Pinterest en wat vage klusjes in huis. Wasje erin doen, ff in de zon liggen, wasje eruit halen, ff in de zon liggen, nieuw wasje erin doen, ff in de zon liggen, ff op de computer, etc...
Volgens mij vinden jullie deze leuk!!

Ik krijg nog niet zo goed het overzicht daar op Pinterest. Heb wel al ontdekt dat je kunt zoeken op mensen, en op soorten dingen.

Vanmiddag, bezig met nieuw werkstuk, hoorde ik op de radio vertellen dat Pinterest hét snelst groeiende social media-ding is. Dat jullie het maar even weten! Ik weet nog niet of ik me ga aansluiten. Droom van een eigen website en ben van plan om te gaan informeren wat dat kost (want zelf geen zin om me erin te verdiepen).

*fantaseert weer verder*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven