Je eigen kleding naaien

28-07-2011 11:37 12 berichten
Kan leuk zijn. Je moet er je hersens bij gebruiken vooral als je niet werkt vanaf die Burda- en Knippatroonboeken maar je eigen kreaties bedenkt.

Het is een nieuwe bezigheid van me. Wie doet dit nog meer?
Foto's aub
Alle reacties Link kopieren
Ik.

Wanneer ben jij daaraan begonnen dan? want slechts enkele dagen geleden maakte je je nog druk over niet kloppende confectiematen in de winkel.
Ik maak ook eigen kleding.

En als je even goed gekeken had op het forum, zou je hebben gezien dat er meerdere topics over zijn. Op deze pijler is er op dit moment een actief topic over zelf kleding maken.
Ik naai met tussenpozen.

Inderdaad heb ik elders op het forum geklaagd over niet draagbare confectiekleding.

Dat was er dan ook de aanleiding van dat ik zelf met kleding maken ben begonnen.

Mijn problemen met de kleding in de winkels heeft zich afgelopen jaar ook uitgebreid naar pijnlijke onderbroeken.

Geplaagd door exceem rond de vaginastreek heb ik dan ook in juni van een wit laken zelf onderbroeken genaaid die wat ruim zaten rond de liezen, dit vanwege dat exceem.
Wauw!!!! Dit mag in de krant, je reageert!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
cynthiao: je kan ook wat ruimere onderbroeken nemen (maat groter) zonder strak elastiek, die zitten vast ook minder vervelend. wat maak je nog meer zoals zelf? een vriendin van mij fröbelt vooral jurkjes in elkaar, dus soms krijg ik er één!
Nee, jurkjes zijn voorlopig niet aan de orde.

Ik naai uit noodzaak zogezegd en het echte hobbyen daar is dan geen tijd voor.

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Waarom val je op de grond van het lachen????
quote:cynthiao schreef op 30 juli 2011 @ 20:18:

Ik naai met tussenpozen.

.

Heej, ik ook !

Meestal zit er een week tussen, maar soms wil mijn man vaker en zijn het maar een paar dagen.

En gek genoeg hier geen last van jeukende onderkant. Wellicht is het een idee om helemaal geen onderbroek meer aan te trekken? M
Heb jij het over het naaien tussen de lakens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven